تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

محسن رضایی: لاریجانی با تدبیر و منطق جلوی تهدیدات را گرفت

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در واکنش به استعفای علی لاریجانی گفت وی در مدتی كه دبیر شورای عالی امنیت ملی بود با "سیاست‌های خوب خود" از "بسیاری تهدیدات با تدبیر و منطق عبور" کرد.


غلامحسین الهام، سخنگوی دولت احمدی‌نژاد، امروز شنبه در خبری غیرمنتظره از استعفای علی لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران محسن رضایی كه پس از پایان جلسه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران و ساعتی پس از انتشار خبر استعفای علی لاریجانی در جمع خبرنگاران، سخن می‌گفت، با بیان این‌كه دوره‌ مسئولیت دبیر شورای عالی امنیت ملی "بسیار موفق بود"، گفت: "از فعالیت‌های آقای لاریجانی می‌توان تشكیل كمیته‌ امنیت سه جانبه بین ایران، آمریكا و عراق، مذاكرات سازنده با سولانا كه بارها تیغ آمریكا را كند كرد و موفقیت ایشان در قانع‌كردن البرادعی در مقابل موضع‌گیری‌های آمریكا و جلوگیری از سوءاستفاده‌ دشمنان نظام را برشمرد." وی همچنین سیاست‌های علی لاریجانی را در چارچوب سیاست رهبر جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

محسن رضایی با اشاره به این که "تهدید"هایی موجود را "نباید دست کم گرفت" افزود: "ملت ایران همواره در مقابل این تهدیدات ایستادگی كرده و هیچ‌گونه ترسی نسبت به این تهدیدات ندارد. ما معتقدیم كه با تدبیر و منطق می‌شود از این تهدیدات عبور كرد."

محسن رضایی در ادامه، سفر ولادیمیر پوتین به ایران را فرصت بسیار مناسب و خوبی برای ایران دانست و اظهار داشت: "اگرچه اختلاف‌های روسیه و آمریكا از مهمترین عوامل انجام این سفر بود و روس‌ها برای حذف طرح سپر موشكی این سفر را انجام دادند، ولی ایران توانست بهره‌برداری مناسبی از این سفر داشته باشد."

هشدار محسن رضایی نسبت به شکست دموکراسی

محسن رضایی: احتمال حمله موشکی به ایران وجود دارد

با شکایت دولت، دفتر بازتاب پلمپ شد

نامه‌ هیات امنای بازتاب به محسن رضایی

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)