تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سفر حداد عادل به فرانسه لغو شد

غلامعلی حداد عادل رییس مجلس شورای اسلامی ایران که قرار بود در مجمع پارلمانی شورای اروپا در فرانسه شرکت کند، سفر خود را لغو کرده است. علت لغو سفر حداد عادل دیدار برخی از "مسئولان شورای اروپا" با مریم رجوی رهبر گروه مجاهدین خلق اعلام شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس ایران، این سفر به‌دعوت رئیس مجمع پارلمانی شورای اروپا برنامه ریزی شده بود. حداد عادل قرار بود در جلسه امروز (پنجشنبه) این مجمع که در استراسبورگ فرانسه جریان دارد به‌عنوان "رئیس مجمع مجالس آسیا (APA)" سخنرانی کند.

روابط عمومی اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس درباره سخنرانی حداد عادل می‌گوید "رئیس مجلس شورای اسلامی در این اجلاس قصد داشت درباره جایگاه و قدرت ممتاز آسیا و تلاش برای افزایش نقش این قاره در تحولات جهانی و تبیین رویکردهایی که مجمع مجالس آسیایی در پی گیری صلح مبتنی بر عدالت و امنیت پایدار درجهان و تشکیل بازار انرژی و تعامل بین دو قاره آسیا و اروپا دنبال خواهد کرد‌، سخنرانی نماید."
این روابط عمومی همچنان می‌افزاید "حداد عادل علاوه بر خودداری از سفر به استراسبورگ و سخنرانی در مجمع پارلمانی شورای اروپا از دبیر کل مجالس آسیا خواست مراتب اعتراض وی را درمورد رفتار دو گانه مسئولان شورای اروپا در ادعای مبارزه با تروریسم اعلام دارد."

روابط عمومی اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس در توضیح آن‌چه آن را "رفتار دوگانه شورای اروپا خوانده" به قرار داشتن مجاهدین خلق در "فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا" و خبر صدور پی‌گرد "پلیس بین الملل" به درخواست دولت عراق اشاره کرده است.

نظرهای خوانندگان

از الفبای کار رسانه ای:

اگر گفتید دو جمله زیر چه تفاوتی با هم دارند؟
١- «سفر حداد عادل به فرانسه لغو شد».
٢- «حداد عادل سفر خودبه فرانسه را لغوکرد».

-- مانی ب ، Oct 4, 2007 در ساعت 04:51 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)