تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ترور یک مبلغ مذهبی در خاش

شب گذشته مهدی توکلی روحانی شیعه‌ای که در روستای افتخارآباد به تبلیغ اشتغال داشت، هنگامی اجرای مراسم شب احیای 21 رمضان بود، در مسجد ترور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ساعت 21 و 15 دقیقه دیشب دو نفر مسلح موتور سوار که "لباس نظامی مبدل" پوشیده بودند وارد مسجد روستای افتخارآباد شدند و مهدی توکلی را به گلوله بستند و او را به قتل رساندند.

مهر گزارش می‌دهد که صبح امروز جلسه ویژه شورای تامین در فرمانداری خاش تشکیل شد و "سران قبایل و علمای اهل سنت ضمن ابراز همدردی با شیعیان در خصوص شناسایی این گروه تروریستی اعلام آمادگی کردند."

خبرگزاری فارس همچنین گزارش داده است که "سال گذشته در شب عید غدیر نیز در همین منطقه اشرار یکی از فعالین مساجد خاش را به رگبار بسته بودند." مهدی توکلی از طلاب فارغ‌التحصیل مدرسه علمیه امام صادق زابل بوده که برای تبلیغ در افتخارآباد سکونت داشته است. خاش در 175 کیلومتری جنوب زاهدان واقع است.

نظرهای خوانندگان

باید به مسئولان مملکت گفت این است نتیجه انسجام اسلامی و وحدت ملی که وعده میدهید . کی از خواب نخوت خانمان سوز بیدار خواهید شد . چرا مدام بر طبل دیگر کشی می کوبید پس از 1400 سال ترور و هم کشی چه به دست آورده اید که بس نمی کنید میخواستید مشهور شوید که شدید ( البته به تروریست بودن ) بس کنید . اگر به ملت رحم نمیکنید به خودتان و همکارانتان رحم کنید مسئول خون هر کسی که به دلایل مذهبی بریزد مستقیما خود حکومت فرق سر تا نوک پا مذهبی است در تاریخ خواهند نوشت آنها زبانشان بوی باروت و ترور میداد .

-- احسان ، Oct 3, 2007 در ساعت 02:41 PM

با سلام

واقعا موضوع به نظر خنده دار نمی آد؟؟؟؟؟؟؟

حضور یک اخوند شیعی و به اصطلاح مبلغ در یک شهر سنی نشین اون هم در ماه رمضان که مراسم عبادی شیعه و سنی از زمین تا اسمون با هم فرق داره چه معنی داره؟!

حالا در نظر بگیرید یه مولوی سنی بخواد برای تبلیغ بره به شهر شیعه نشین فورا به اتهام تبلیغ وهابیت دستگیر می شه وچه بسا اعدام!!!!!!!!!!!!!!!!!

این بعنی انسجام اسلامی

-- بدون نام ، Oct 5, 2007 در ساعت 02:41 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)