تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جلوگیری از تردد اتباع افغانی در تبریز

دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، تردد و اقامت کلیه اتباع افغان از نیمه دوم مهرماه امسال را در سطح استان به‌ویژه شهر تبریز ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این اطلاعیه آمده است: "آن دسته از افغانی‌هایی كه تاكنون مجوز خروج از كشور دریافت كرده‌اند، بايد در مهلت مقرر از كشور خارج شوند، در غیر اين‌صورت غیرمجاز محسوب شده و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با نیروی انتظامی، برابر قانون و مقررات نسبت به دستگیری و طرد آن‌ها با حكم دستگاه قضایی اقدام خواهد شد."

در این اطلاعیه که از صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز قرائت شد، قویاً از کارفرمایان واحدهای سنگبری، مرغ‌داری، دام‌داری و سایر اصناف خواسته شده است تا از به‌کارگیری اتباع خارجي غير مجاز "به خصوص اتباع افغاني" خودداری کنند.

فارس همچنين گزارش مي‌دهد كه در يك عمليات تعقيب و گريز در جاده «شبستر- صوفيان»، 15 تبعه پاكستاني كه "به‌طور غيرقانوني وارد خاك ايران شده بودند" دستگير شده‌اند. بنابه اين گزارش، ماموران انتظامي پس از اين‌كه خودرو حامل اين افراد به دستور ايست آن‌ها توجهي نكرده، سرانجام با شليك سه گلوله آن‌را متوقف كرده و سرنشينان را دستگير كرده‌اند.

نظرهای خوانندگان

Omid ast ke in jarianat dar charchoube kontrol kharejiha bashad o na nejadparasti

-- NAM ، Oct 2, 2007 در ساعت 12:45 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)