تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بسیج ۲۶۰۰ دفتر فعال در دانشگاه‌ها دارد

رییس نهاد نمایندگی رهبر ایران در دانشگاه‌ها، در مراسم افطاری که شب گذشته از سوی این نهاد برای برخی تشکل‌های دانشجویی برگزار شده بود گفته است "افتخار" بسیج این است که «۲۶۰۰ دفتر فعال در دانشگاه‌های اسلامی دارد».

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام محمدیان، رییس نهاد نمایندگی رهبر ایران در دانشگاه‌ها، افتخار بسیج را این دانست که ۲۶۰۰ دفتر فعال در دانشگاه‌های اسلامی دارد و گفت: «این‌ها ظرفیت‌های خوبی‌ست که نیاز به تولید ادبیات جدید و شعارهای نو دارد».

محمدیان همچنین با اشاره به وجود تشکل‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه‌ها، گفته است «هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی‌کند و هر چه مجموعه‌ای کار کند باز هم زمینه‌ی‌ کار وجود دارد و در عین حال که یک اصول مشترک در دستور کار تمام تشکل‌ها قرار دارد هر تشکلی باید هویت خودش را نیز حفظ کند».

گفتنی‌ست با اعلام ادغام نیروی بسیج در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و تبدیل بسیج به یکی از معاونت‌های این نیروی نظامی، هنوز مشخص نیست که چه تحولی در نهادهای بسیج مستقر در دانشگاه‌ها رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود در اشاره به سخنان محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا گفته است «اگر امروز حضرت علی نگاهی به کشور ما بکند، شادی در سیمایش ظاهر می‌شود. هر آن‌چه امروز به عنوان حرف این ملت در مجامع بین‌المللی عنوان می‌شود، حرف امیرالمؤمنین است».

محمدیان همچنین خبر داده است که «رییس‌جمهور در دیدار هفته‌ی آینده‌ی‌ خود با دانشجویان، حواشی گفته‌نشده‌‌ی آن حضور را بیان خواهد کرد».

نظرهای خوانندگان

با سلام
1. سپاه پاسداران در هيچ اساس نامه يا بيانيه يا در قانون اساسي يا در هيچ كجاي ديگر يك سازمان نظامي صرف نبوده و فعاليتهاي آن در امر سازندگي و محروميت زداي در كنار فعاليتهاي اجتماعي و مشاوره اي و همچنين فعاليتهاي پزشكي رايگان به مناطق محروم و فعاليتهاي علمي متنوع فعاليت نظامي هم دارد
2.بسيج دانشجويي يك نهاد نظامي نبوده و هيچ شاخه نظامي ندارد پس لطفا با عبارات بازي نفرماييد و پخش شدن يك مجموعه عظيم نظامي را نيز به مخاطبان ر نفرماييد
3. در جمهوري اسلامي ايران ،نظامي بودن
نه جرم نه خطري براي كسي محسوب مي شود .پاسداران عزيز هم اغلب همان جوانهايي هستند كه روزي داوطلبانه از خاك ايران اسلامي دفاع كردند و بچه هاي همين ملت هستند.
در ايران نظامي بودن افتخار است نه كسي كه همه از او بترسند.

-- ميم نقطه ، Oct 5, 2007 در ساعت 04:01 PM

در حالی که بسیاری از دانشکده ها با مشکل کمبود کلاس و اتاق مواجه اند ، در هر دانشکده چندین اتاق با عناوینی چون "اتاق خواهران بسیج" ، "اتاق برادران بسیج" ، "کتابخانه ی بسیج" ، "سمعی بصری بسیج" ، "اتاق نشریه ی بسیج" و... در اختیار این ارگان قرار دارد. جالب تر از همه نحوه ی یار گیری این ارگان است که در سال های اخیر با خلق رشته های عجیب دانشگاهی و اجازه ی ورود به افرادی دانشجو نما ، در کنار وعده های آموزشی و تسهیلاتی عجیب ، چهره ای جدید به خود گرفته است.

-- پویا ، Oct 5, 2007 در ساعت 04:01 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)