تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی نژاد: سن رای‌دهنگان ۱۵ سال می‌شود

محمود احمدی‌نژاد روز یکشنبه اول مهر پس از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی 86 – 87 در مجتمع آموزشی پاسداران آسمان در نیروی هوایی (مهرآباد جنوبی) اعلام کرد که به زودی سن رای‌دهندگان را به 15سال برمی‌گردانیم.

احمدی‌نژاد گفت: "من به عنوان رییس‌جمهور و برآمده از آرای ملت مصمم هستم که عرصه‌های مدیریت را به روی جوانان باز کنم. هم‌اکنون سرپرست وزارت صنایع جوانی است که متولد 1348 و جوان‌ترین وزیر کابینه در چند دولت اخیر است. امیدوارم که وزرای بعدی کسانی باشند که متولد دهه 50 باشند و در آینده نیز جوانان دهه‌ 60 را بتوانیم وارد این عرصه‌های مدیریتی کنیم."
رییس جمهوری ایران افزود: "دولت به زودی سن رای‌گیری را به 15سال برمی‌گرداند؛ وقتی جوانان 15 ساله در عرصه‌های سیاسی حاضر می‌شدند، دیدیم که چگونه شورآفرینی می‌کردند."

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به تصمیم دولت برای کاهش سن رای‌دهندگان به 15 سال، خاطرنشان کرد: "این هدیه دولت در آغاز سال تحصیلی به جوانانی است که به مرز 15 سال نزدیک می‌شوند و امیدوارم نمایندگان مجلس نیز به این نکته توجه کنند. امیدوارم در سال جدید اخبار موفقیت جوانان در عرصه‌های مختلف را بشنوم."

نظرهای خوانندگان

خنده دار است

-- بدون نام ، Sep 23, 2007 در ساعت 04:00 PM

هم ابتکار اندیشه و مرحله ئی کاملا قانونی برای اجرای حکم اعدام نوجوانان در صورت ارتکاب به جرم !! و هم جوابی روشن به متعارضین حقوق بشر به اجرای حکم اعدام افراد نابالغ در رژیم جمهوری اسلامی ! :
»» اگر عقلشان میرسد تا در انتخابات شرکت کنند !! عقلشان هم میرسد که خطا نکنند !! «« .
داوید،
لس انجلس.

-- Daveed ، Sep 24, 2007 در ساعت 04:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)