تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اعلام حمایت هلند از تحریم ایران

هلند از تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه ایران حمایت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ماکسیم فرهاخن، وزیر امور خارجه هلند روز دوشنبه در پاریس گفت در صورتی که شورای امنیت سازمان ملل در زمینه تحریم‌های جدید تصمیمی نگیرد هلند از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه برنامه هسته‌ای ایران حمایت خواهد کرد.

او پس از گفت‌وگو با همتای فرانسوی خود، برنار کوشنر، در پاریس اظهار داشت: "کوشش اولیه باید متقاعد کردن شورای امنیت برای اِعمال تحریم‌های بیشتر باشد. اما در صورتی که شورای امنیت با اعمال تحریم موافقت نکند، من حاضرم، من راغبم تا تحریم‌های اتحادیه اروپا را در ترکیب با تحریم‌های ایالات متحده اجرا کنم."

برنار کوشنر، وزیر امور خارجه فرانسه روز یک‌شنبه خواستار اعمال تحریم‌های اروپایی، جدا از تحریم‌های سازمان ملل علیه تهران شد.
او در این باره گفت: این تحریم‌ها باید تحریم‌هایی باشند که هر کشور اروپایی جداگانه از طریق بانکداری، بازرگانی و صنایع خود در مورد ایران به اجرا بگذارد.

کوشنر همچنین یک‌شنبه در مورد یک جنگ احتمالی با ایران به جهان هشدار داد.

آقازاده: کارشکنی‌های غرب جنبه خصمانه دارد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، رضا آقازاده رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره برخورد کشورهای غربی با مسئله برنامه هسته‌ای ایران گفت: روند این کارشکنی‌ها در حال حاضر نیز بر همگان آشکار کرده است که این رویکرد جنبه خصمانه دارد.
وی افزود: هدف از بهانه تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ایران در واقع توقف این فعالیت‌ها و جلوگیری از پیوستن کشورهای مستقل به کاروان پرشتاب دیگر صاحبان این فناوری نوین بود. آقازاده اظهار داشت: ملت ایران رفتار تبعیض‌آمیز، نابرابر و عملکرد برخی کشورهای غربی را در حافظه خود ثبت می‌کند.

نظرهای خوانندگان

خبر مسخره ای است.

-- بدون نام ، Sep 17, 2007 در ساعت 02:00 PM

چی چی مسخره است آقای بدون نام !
اگر از واقعیت گریزانی حد اقل یک خبر واقعی را مسخره نخوان . در حاشیه باید بگویم هلند دارد دودوزه بازی می کند . دولت ائتلافی آنها هم گیج گیج است و مرتبا به سایر کشورها تکیه می دهد .

-- منوچهر ، Sep 17, 2007 در ساعت 02:00 PM

نه دوست عزیز خبر مسخره نیست شما مو میبینید انها پیچش مو اعلام حمایت ازتحریم نوعی کوشش برای متقاعد کردن ایران به نظریات جامعه جهانی است و پیشگیری از جنگ است که اگر اتفاق بافتد ما هستیم که ضرر میکنیم و کشورمان به ویرانه ا.ی.تبدیل میشود ...فکر کنید وبیشتر سعی در تحلیل مسائل کنید ایران در خطر است .......

-- astyak ، Sep 17, 2007 در ساعت 02:00 PM

خیلی جالبه یکی یکی متحدان جمهوری اسلامی در اروپا در حال پیوستن به گروه کشورهای حامی تحریم های بیشتر و حتی در صورت شکست تحریمها جنگ علیه ایران هستند!
این زنگ خطری است برای آقایانی که هر روز برای دنیا خط و نشان میکشند...
http://freedomisnotfree.blogfa.com/

-- آزادی بی بها نیست ، Sep 17, 2007 در ساعت 02:00 PM

Tahrim ke kardand, bishtar az in che tahrimi ra dar made nazar darand? mozou ine ke Iran az sale 80 miladi tahrim shode o Agar in bazihaye namardane naboud shayad ma dochare in nezame eslami naboudim. Be har hal faghat ma Iraniha hastim ke mitounim jarian ra avaz konim o baesse taassofe ke bazi az hamvatanan fekr mikonand ke fesharha ya amaliate nezamie gharbiha mitavanad gozineyi bashad

-- NAM ، Sep 17, 2007 در ساعت 02:00 PM

من خودم هواپیماهای آمریکایی رو با تیرکمون می زنم چون این ضد هوایی های 23mm کلاغ و هم نمی زنه

-- مالو ، Sep 18, 2007 در ساعت 02:00 PM

بی تردید کشور های اروپایی جنگ روانی وسیعی بر علیه ایران به راه انداخته اند دولت آمریکا در شرایط کنونی امکان حمله به ایران را ندارد ولی وقتی حمایت کشور های اروپایی در حمله به ایران جلب شود اوضاع برای ایران بسیار دشوار خواهد بود توصیه من به ساست مردان ایران این است که در شرایط کنونی نرمش بیشتری نشان بدهند تا از این موج خصمانه کشور های اروپایی و آمریکا به سلامت بگذرند.

-- کمال ، Sep 18, 2007 در ساعت 02:00 PM

بی تردید کشور های اروپایی جنگ روانی وسیعی بر علیه ایران به راه انداخته اند دولت آمریکا در شرایط کنونی امکان حمله به ایران را ندارد ولی وقتی حمایت کشور های اروپایی در حمله به ایران جلب شود اوضاع برای ایران بسیار دشوار خواهد بود توصیه من به سیاست مردان ایران این است که در شرایط کنونی نرمش بیشتری نشان بدهند تا از این موج خصمانه کشور های اروپایی و آمریکا به سلامت بگذرند.

-- کمال از ایران ، Sep 18, 2007 در ساعت 02:00 PM

در پاسخ آن آقائی که با حروف لاتین فارسی نوشته اند و گفته اند "Tahrim ke kardand, bishtar az in che tahrimi ra dar made nazar darand"
دوست عزیز تحریمهای پیشین همه فورمالیته بود به همین دلیل نیز وضع اقتصادی کشور به طور نسبی بهبود یافته بود حالا چقدر بهدست ملت رسید را کاری ندارم .
این بار تحریم برابر غارت ذخیره های پولی ایران و نشاندن کشورمان به خاک سیاه خواهد بود . از طرف دیگر گردنکشیهای ...جو عمومی را برای تحریم و جنگ بر علیه کشور عزیزمان آماده کرده . حمله صدام را خمینی به سنگ انداختن دیوانه ای در چاه تعبیر کرد . نتیجه آن کشته و معلول شدن صدها هزار نوجوان ایرانی بود . این مرتبه نه یک دیوانه بلکه جمعی دیوانه سنگهای بزرگتری برای انداختن در چاه تهیه دیده اند . باش تا صبح دولتت بدمد!

-- منوچهر ، Sep 18, 2007 در ساعت 02:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)