تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کروبی: در انتخابات مجلس مردم پاسخ تحقیر خویش را می‌دهند

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی طی سخنانی در جمع نمایندگی های استانی حزب خود با انتقاد از احمدی نژاد به وی وعده داد که در سال ۸۸ مردم پاسخ وی را خواهند داد.

به گزارش روزنامه اعتماد، کروبی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی متکی به رای مردم است، گفت: "تا این جامعه حزبی و تشکیلاتی نشود نمی تواند به ساختار مطلوب برسد بنابراین لازم است وقت زیادی را به کار حزبی اختصاص دهید."

karoubie.jpg

کروبی با انتقاد از انچه که جوسازی‌ها علیه خود خواند افزود: "از من انتقاد می کنند در حالی که من می دانم حزب دردسر دارد. بسیاری حاضر نمی شوند مسائل انتخاباتی را بررسی کنند چون ما در شورای شهر که شورای نگهبان نداشتیم، همه چیز را از دست دادیم اما هرگز حاضر نشدند که این مسائل را بررسی کنند و وقتی همه چیز را از دست دادند به دنبال ائتلاف هستند."

کروبی تصریح کرد: "پرچمدار وحدت و اصلاحات من هستم و باید روشن شود که چه کسی بیشتر تلاش کرده است و چه کسی بیشتر به دنبال وحدت است زیرا کسی که باید سینه سپر کند در برابر مشکلات من هستم و کسی که به دنبال دیدار با رهبری و مراجع است من هستم."

دبیرکل حزب اعتماد ملی افزود: "من برای همه می دوم، حتی برای کسانی که قبول شان ندارم، درست است کسانی که قبول ندارم در لیست نمی گذارم اما به دنبال تایید صلاحیت آنها نیز هستم."

کروبی با اشاره به تعامل با سایر گروه‌ها گفت: "هیچ اختلافی وجود ندارد، اختلاف سر سفره‌ای به وجود می آید که داخل آن گوشت و مرغ باشد اما سر سفره خالی چه عاقلی دعوا می کند بلکه سر سفره پرنعمت دعوا صورت می گیرد."

کروبی با ذکر این نکته که کسانی که دم از ائتلاف می‌زنند اما پس از پیروزی آن را رد می کنند، تصریح کرد: "در حال حاضر فقط یک مرزبندی و اختلاف سلیقه وجود دارد. من یقین دارم این اختلاف سلیقه همواره وجود دارد گرچه من همواره حریم‌ها را حفظ می کنم.گرچه من می ترسم که اسم افراد را ببرم اما در عین حال با اصلاح طلب ها مخالفت ندارم. با کسانی که هنوز نمی دانند در شرایط سیاسی باید چه کاری کنند اختلاف دارم اما همواره برای اصلاحات تلاش می کنم. من در انتخابات مجلس ششم تلاش بسیاری کردم و هرگز تخریب نیز نمی کنم اما در عین حال مرزبندی دارم و براساس منافع حزبی خود حرکت می کنم."

رییس مجلس ششم گفت: "من قول دادم که هشتاد درصد لیست ما یکی باشد اما متاسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که دیگران دنبال کار باشند و آنها منافع آن را به دست بیاورند اما من حمالی کسی را نمی کنم به خصوص برای کسانی که به آنها عقیده ندارم."

دبیرکل حزب اعتماد ملی اظهار داشت: "سه چهار تا اصلاح طلب انتخابات ضعیفی برگزار کردند که همه ما ناراضی هستیم و همه اذعان دارند که حق آنها در انتخابات ریاست جمهوری تضییع شده است."

مهدی کروبی با اشاره به رسالت دولت نهم در مورد حزب گریزی و حزب ستیزی تاکید کرد:"اینکه ایشان نیازمند حزب نیستند، حرف صادقی از سوی آقای احمدی نژاد است چون ایشان از حزب (...) در سراسر کشور حتی روستاها برخوردار هستند."

کروبی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: "در انتخابات آتی ردصلاحیت زیادی وجود دارد اما همین ملت ایران در انتخابات جواب می دهند که حزب می خواهند یا اینکه حزب نمی خواهند و پاسخ این تحقیر را ملت ایران در انتخابات سال 88 خواهند داد."

نظرهای خوانندگان

این (...) چی بود؟ رادیو زمانه سانسور میکند؟
....
زمانه: در روزنامه اعتماد به این شکل آمده است

-- آزاد ، Sep 13, 2007 در ساعت 11:58 PM

خبر اصلا کامل نیست !!

-- بدون نام ، Sep 13, 2007 در ساعت 11:58 PM

این کروبی من نمیدانم چگونه و با چه منطقی اینقدر به خودش امیدوار است او فکر می کند آن سه میلیون رای را مردم به او دادند ... نه آقا آن سه میلیون رای را به ماهی 50 تومان دادند نه به کروبی ... بیچاره ملتی که اصلاح طلبش ؟! این آقا باشد

-- بدون نام ، Sep 14, 2007 در ساعت 11:58 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)