تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جنتی: اکثریت اهل باطل است

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، علت حمایتش از محمود احمدی‌نژاد را حمایت بی‌پرده آیت الله خامنه ای از رییس‌جمهوری ایران عنوان کرد. جنتی همچنین در اظهارات خود از پیروزی اقلیت بر اکثریت سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جنتی، رییس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام این سازمان که در ساختمان کوثر سازمان و صدا و سیما سخن می‌گفت اظهار داشت: "هر گاه رهبر معظم انقلاب از این دولت سخن گفتند فرمودند که این دولت دولت خدمتگذار است و به دنبال حل مشکلات مردم است پس بنده وظیفه خود می‌دانم تا در تمامی مراحل از آقای احمدی‌نژاد حمایت کنم."

جنتی افزود: "اگر امروز بنده و دیگر مسئولان از دکتر احمدی‌نژاد حمایت می‌کنیم به دلیل حمایت‌های رهبری است و ‌اگر امروز از آقای احمدی‌نژاد سخن به میان می‌آوریم و از وی حمایت می‌کنیم به دلیل ساده زیستی و کار و تلاش این رییس‌جمهوری مردمی است."
دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: "ما باید همچون رهبری که همیشه و در همه حال از رئیس‌جمهوری حمایت می‌کنند، حمایت کنیم."

جنتی با بیان این جمله که "هیچ وقت اسلام با عدد پیش نرفته است، گفت: "در اسلام همیشه اکثریت با اهل باطل بوده اقلیت با اهل حق بوده که خوشبختانه به لطف خداوند همان اقلیت‌ها با تلاش‌های خود توانسته‌اند بر اکثریت پیروز شوند."

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان گفت: "در این جنگ ما دیدیم که حزب‌الله چگونه توانست با نیروهای کم در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی پیروز شود، پس عدد مطرح نیست ما نباید از تعداد افراد وحشت داشته باشیم بلکه باید امید داشته باشیم انسان های پاک همیشه پیروز میدان هستند."

وی در ادامه به برخورد مسئولان عربستانی با زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: "امروز متاسفانه در عربستان سعودی رفتاری با زائران ایرانی می‌شود که بسیار ناروا است، اینها کارها در اصل مخالفت و مقابله با انقلاب اسلامی است زیرا دشمن می‌داند قدرت ایران روز افزون می‌شود و انقلاب ما انقلاب حضرت مهدی است."

جنی سپس به حادثه 18 تیر اشاره کرد واظهار داشت: "در این حادثه که دشمنان به دنبال آن بودند که بتوانند از این طریق به اهداف شومشان دست پیدا کنند دیدیم که سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری تظاهرات 23 تیر بر علیه منافقین چگونه توانست توطئه آنان را خنثی کنند. متاسفانه در آن حادثه تعدادی از استانداران با ما هیچ گونه همکاری نکرده‌اند که این امر جای تاسف دارد ولی در عین حال دیدیم که چگونه ملت ایران با حضور در صحنه توطئه دشمنان را خنثی کرد."

رییس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یاد آور شد: "امروز زمانی است که تمامی امت اسلامی باید در تمامی جلساتشان دم از آمدن حضرت ولی عصر بزنند زیرا امروز انقلاب اسلامی هر چه دارد از آن حضرت است."

وی گفت: "مسئله حضرت ولی عصر امروز به یک مسئله جهانی تبدیل شده که دشمنان ما هم این موضوع را به خوبی درک کرده اند."

جنتی گفت: "در شرایط فعلی وظایف ما بسیار سنگین است زیرا دنیا بسیج شده تا نور الهی را خاموش کند."

نظرهای خوانندگان

آقای جنتی لابد می داند که طبق روایات شیعه، از جمله نخستین کارهای مهدی موعود قتل عام آخوندهایی است که مردم از ظلم و جورشان عاصی شده اند!

-- آیدا وحید ، Sep 12, 2007 در ساعت 11:22 PM

من تعجب میکنم این آقایون باا چه رویی حرف میزنند

-- مجید ، Sep 12, 2007 در ساعت 11:22 PM

آقاي جنتي ساده زيستي رئيس جمهور واسه مردم چه پي آمدي داشته ...وانگهي با توجه به طبقه اجتماعي آقاي احمدي نژاد ايشون جور ديگه اي نمي تونسته زندگي كنه...مي تونسته؟!!!!!!. ايشان وهمفكرانشان سياه ترين سالهاي تاريخ ايران را در قرن اخير رقم ميزنند.......

-- وستا ، Sep 12, 2007 در ساعت 11:22 PM

خوب طبق این تئوری که ایشان دارند ایشان رییس برحق مجلس خبرگان رهبری هستند. خوب ما که بخیل نیستیم این ریاست را به شما ارزانی میداریم به شرطی که کل مجلس را بردارید و از مملکت خارج شوید تا ما هم نفسی بکشیم

-- داریوش ، Sep 13, 2007 در ساعت 11:22 PM

من واقعا به آقای جنتی سلام و تعظيم می کنم! تعجب نکنيد سلامم از وحشت و تعظيمم از رعب است! چون ايشان واقعا شخصيتی راستگو هستند، ايشان بارها فرموده اند که اين مزخرفاتی که حضرات اصلاح طلب و ليبرال و آزاديخواه و نهضت آزادی به اسلام مربوط می دانند حرفهای پوچ و بی ربطی ست البته اگر زمانه ما را دوباره سانسور نکند، ايشان خودشان بارها فرموده اند که حضرت علی به مراتب از اين حکومت آدمکش تر بوده و اگر الان هم بر مسند حکومت بود بيشتر از اينها آدم می کشت! حالا من اگر برای سايت بسيار محترم زمانه بفرستم آنرا منتشر نخواهد کرد ولی آقای جنتی اگر چه به قول خودش به اندازه ی علی آدمکش و مسلمان نيست، ولی شرفتا هم طبق آيات و روايات و هم طبق گفته ها و ديده های ما به مراتبی بلند از خاتمی و اصلاحطلبان مسلمانتر و به مراتبی باز هم بلند تر راستگوتر است! زيرا آنها به دروغ اضداد را با هم جمع می کنند تا ما را از جهان کم کنند! آقای خاتمی و اصلاحطلبان،رفسنجانی و ديگر ميلياردرهای تلکه گير و حق حساب گير که از توتال و الف و پژو و سيروئن و فلکس واگن و بنز گرفته تا پسته و فلان و بهمان پول به حسابشان وارد شده تا تازه آنها يعنی همين غربی هاکه من تو نادان با دسيسه ی روحانيت شيعه به آنها سالها مرگ گفته ايم بيايند و ما ملت را سرکيسه کنند. خوب التفاط کنيد، غربی ها به عمامه به سران رشوه می دهند تا آنها یواشکی پول ما را بدزدند! جالب است نه!! آری اين ميانه روها اين نهضت آزادی ها و اين اصلاحطلبان سر ما را گرم کردند که بابا اين اسلام چنين است و چنان و آخر الامر با دمکراسی همراه خواهند شد و اصلا اسلام خود آزادی ست و آزادی هم خود اسلام است... ولی واقعيت اين است که اين اسلام همين است که آقای جنتی می فرمايد بهتر از اينش را بن لادن می گويد و عمل هم می کند، بهترترش را هم سلفی ها می کنند از همه بهترترتر همان است که علی در جنگها می کرد و نمی تنويسم چه می کرد که اگر بنويسم منتشر نخواهد شد! با مراجعه ی به هر روزنامه و جريده ای ، هر متن اسلامی، از قرآن گرفته تا کتاب دعا، از حليت المتقين گرفته تا علم اليقين، ار منازل الآخره گرفته تا مقامات، از غزوات پيغمبر گرفته تا نوشته های اين آقای مشکينی که الهی نور از قبرش به بيرون بباره نشان از اسلام اين بابا داره! فرق اين بابا يعنی آقای جنتی و يزدی و پور محمدی و احمدی نژاد و برادران لاريجانی و ديگر اصولگرايان با خاتمی و اصلاحطلبان ديگه اينه که اينا، یعنی اين اولی ها همه آدمکشی هاشون و همه قتلهای تک سربر و ذنجيره ای شون، همه ی ترورهاشون همه ازاله بکارتهاشون قبل قتل دختر های جوان، همه دارزدنهاشون، همه دست بريدن و پابريدنهاشون و... رو پشت ويترين خوش زرق و برق ، و خنده ی مليح خاتمی و هم امروز پشت سر صدای سوزناک و رو به پيری رفسنجانی کرده و می کنند! برای همين هم من راستی و ادمکشی جنتی را به تزوير و ريای اصلاحطلبان ِ طلبکار از مردم ترجيح می دهم زيرا آنها با راستگوييشان مردم را از آنچه در درون اين انبان متعفن و بويناک خفته و مارها افعی ها و کرمها و مزبله ها آگاه می کنند!و در واقع مردم بيدار می شوند: اين آيات قرآن است که می فرمايد: اکثروهم لا يتفکرون، اکثرهم لا یشعرون، حالا آقایيان و آن فيلسوف داروخانه چی سروش و ديگر اصلحطلبان می خواهند دموکراسی را از دل اين آيات بيرون بياورند! قربان شما
رجب دانشجو از تهران

-- رجب دانشجو از تهران ، Sep 13, 2007 در ساعت 11:22 PM

پس از این به بعد باید در پایان انتخابات هر کس کمترین رای را آورد رییس جمهور یا مثلا رییس مجلس خبرگان بشه دیگه ! مگه نه؟؟؟!!!

-- خسروبیگی ، Sep 24, 2007 در ساعت 11:22 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)