تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نگرانی سردار افشار از ورود بی‌صلاحیت‌ها به مجلس

سردار علیرضا افشار، معاون سیاسی جدید وزارت کشور، با ورود به بحث‌های انتخاباتی نسبت به آنچه که شرکت "افراد فاقد صلاحیت در انتخابات" خواند، ابراز نگرانی کرد.


سردار علیرضا افشار معاون سیاسی وزارت کشور

فرمانده پیشین بسیج ((68 تا 76 ) که به تازگی به جای هاشمی ثمره به معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب شده است درباره انتخابات مجلس هشتم ایران گفت: "این یک آدرس غلط است که برای مشارکت بیشتر مردم به افراد فاقد صلاحیت اجازه حضور در انتخابات داده شود. احساس وظیفه در مردم برای مشارکت بیشتر عامل دیگری دارد که باید شناخت و به آنها احترام گذاشت."

انتصاب علیرضا افشار به معاونت سیاسی وزارت کشور با اعتراض برخی از گروه‌های سیاسی داخل ایران مواجه شده است. این گروه‌ها نگران هستند مجری انتخابات بی‌طرفی خود در انتخابات را حفظ نکند.

سردار افشار پیش از انتصاب به معاونت وزارت کشور، معاونت فرهنگی و امور مجلس ستاد کل نيروهای مسلح را در اختیار داشت.

نظرهای خوانندگان

اين آقا نمي فهمد كه چه مي گويد. خيال مي كند كه هنوز در بسيج و براي جمعي بي سواد حرف مي زند. مملكت هم كه صاحب ندارد كه براي ايشان به زبان ساده بگويد كه هيچ كس نمي خواهد افراد بي صلاحيت وارد مجلس شوند. موضوع اينست كه اين مردمند كه بايد تصميم بگيرند كه چه كسي صلاحيت دارد نه جنابعالي. الحمدالله متوسط سواد و بينش مردم از نظاميان بيشتر است.
مغز حكمرانان ايران پر از دود است. نصف آنان آخوندند و مغزشان از دود ..پر است و نصف ديگر نظامي اند و مغزشان اشباع از دود باروت است.

-- بدون نام ، Sep 9, 2007 در ساعت 10:14 PM

this guy is scarry.

-- بدون نام ، Sep 10, 2007 در ساعت 10:14 PM

خدا از دهنت بشنوه افشار جون، ما هم 30 ساله داریم همینو می‌گیم دیگه. که یه مشت آدم بی‌صلاحیت میان تو مجلس.

-- هادی ، Sep 11, 2007 در ساعت 10:14 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)