تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: پرونده هسته‌ای مختومه است

محمود احمدی‌نژاد در آخرین سخنرانی خود در همایش طلاب مبلغ ماه رمضان بار دیگر بر موضع هسته‌ای خود تاکید ورزید و اعلام کرد:"ما در پرونده هسته‌ای به پیروزی رسیده‌ایم و از نظر ما این پرونده مختومه است."


محمود احمدی نژاد. ایسنا

به گزارش ایسنا،رییس جمهوری ایران با بیان اینکه "غربی‌ها با تهدید به بررسی پرونده هسته‌ای ما پرداختند" اظهار داشت: "اما امروز کارشان التماس است. ما بارها به آنها گفتیم که این پرونده را در آژانس بررسی کنید، ولی گوش ندادند. آنها به خیال خود فکر می‌کردند اگر ما را تهدید کنند به اهدافشان می‌رسند ولی دیدند که ملت ما عقب‌نشینی نمی‌کند و امروز نیز ملت ما به پیروزی رسیده است."

احمدی‌نژاد با ذکر این نکته که "در مسائل هسته‌‌ای تهمت‌ها و دروغ‌های بسیاری به دولت نهم بسته شد" گفت:‌ "فشاری که از سوی عده‌ای در داخل به ما تحمیل شد به مراتب بیشتر از فشاری بود که از سوی دشمنان این ملت متحمل شدیم. این عده حرف‌های دشمنان این ملت را ترجمه و با فشار به کشور تزریق می‌کردند. آنها صدور قطعنامه‌ها علیه ایران را یک نقطه ضعف برای ما می‌دانستند، در حالی که همه به خوبی می‌دانند صدور چنین قطعنامه‌هایی؛ نقطه ضعفی ؛ برای غربی‌هابود."

او بدون بردن نام از شخص یا جریانی افزود:" با ایجاد فضای کاذب در بخش اقتصادی می‌خواستند به دولت فشار بیاورند. آنها مشاهده کردند که دولت به طور جدی در جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند به همین جهت در چند محور به ویژه در بخش مسکن با ایجاد فضاهای کاذب می‌خواستند به ما فشار بیاورند. آنها یک جنگ آرام را با ما راه انداختند. دربورس، بازی درآوردند ولی باید بدانند که با این کارها به اهداف‌شان نمی‌رسند."

احمدی نژاد اضافه کرد: "در دانشگاه آزاد اسلامی سعی کردیم برخی مسائل در این دانشگاه را اصلاح کنیم به همین جهت طرحی به شورای عالی انقلاب فرهنگی دادیم ولی آن‌ها این مسائل را برنتابیدند به همین جهت سعی کردند در بخش‌های دیگر مانند هسته‌ای به ما فشار بیاورند."

احمدی‌نژاد: من مهندسم، جنگ نمی‌شود

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)