تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"درگیری مسلحانه در استان کرمانشاه ۸ کشته داد"

خبرگزاری دانشجویان ایران از درگیری نیروی انتظامی با افراد مسلح در محور روانسر- کامیاران در استان کرمانشاه خبر می‌دهد که در پی آن 8 نفر و از جمله 7 مامور انتظامی کشته شدند.

بر پایه این گزارش این درگیری ساعت 30 دقیقه بامداد چهاردهم شهریور ماه، در محور روانسر – کامیاران روی داده است.

از ماهیت این افراد مسلح جزییاتی منتشر نشده و از آنها با نام "اشرار" یاد شده است.

این گزارش می‌افزاید در حادثه بامداد امروز چهارشنبه، در 500 متری پایگاه اورژانس روانسر در محور روانسر ــ کامیاران واقع در کرمانشاه، 8 تن بر اثر شلیک‌های مرگبار جان خود را از دست دادند که در میان فوتی‌ها، یک تن از سرنشینان خودروهای عبوری نیز به چشم می‌خورد که در جریان تیراندازی میان عوامل انتظامی و افراد مسلح جان خود را از دست داده است.

برپایه این گزارش در جریان تیراندازی، دو تن از افراد مسلح نیززخمی شدند که با حضور 5 آمبولانس مرکز اورژانس در ساعت یک بامداد به بیمارستان شهید طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

نظرهای خوانندگان

این ها اشرار نیستند و از اعضای گروه پژاک هستند. آن چه ما کرمانشاهی ها را شگفت زده کرد، نزدیکی بیش از پیش به خود شهر کرمانشاه است.

-- آرش از کرمانشاه ، Sep 6, 2007 در ساعت 05:59 PM

dar kurdastan ashrar vajod nadarad az har grohi ka bashand azadi khah hastanad va ta masalay kurd az raha sayasi hal nashavad mobaraza khahad bod va tarikh shahada zanday in haghigat hast ba tashakor az shoma

-- arash ، Sep 6, 2007 در ساعت 05:59 PM

naz shast anha

-- mhdi ، Mar 26, 2008 در ساعت 05:59 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)