تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

شرکت زیرساخت از پارس‌آنلاین شکایت می‌کند

شركت ارتباطات زيرساخت اعلام كرد كه اخيرا اختلال يا قطعی ارتباط در مسيرهای فيبر نوری بین‌الملل نداشته است و در این زمینه به پارس‌آنلاین در باره‌ی شايعه‌‌پراكنی هشدار داد.

به گزارش ايتنا، مديركل بازرسی شركت ارتباطات زيرساخت امروز گفت: «اخيرا شركت پارس‌آنلاين در پاسخ به تماس مشتريان، علت نامناسب بودن كيفيت خدمات خود را اختلال در ارتباطات فيبرنوری بين‌الملل اعلام می‌كند. ما اخيرا اختلال يا قطعی در مسير شبكه‌ی فيبر نوری بين‌الملل نداشته‌ايم».

کریمی با اشاره به این‌که پيش از اين نيز شركت پارس‌آنلاين در پاسخ به شكايات مشتريان خود درخصوص نامناسب بودن خدماتش، علت را اختلال در ارتباطات فيبر نوری بين‌الملل اعلام كرده بود، گفت: «شركت ارتباطات زيرساخت به منظور ايفای حقوق قانونی خود در خصوص ادعای كذب اين شركت، از طريق مبادی قانونی اقدام خواهد كرد».

مدیرکل بازرسی شرکت ارتباطات سیار در باره‌ی اختلال در خدمات برخی از شركت‌های ارائه دهنده‌ی اينترنت گفت: «برخی از اين شركت‌ها به منظور صرفه‌جويی در هزينه‌ها و كسب سود بيشتر، با فشرده‌سازی اطلاعات در پهنای باند كمتر، خدماتی با كيفيت بسيار پايين به مشتريان ارائه می‌دهند اما به هنگام شكايات كاربران، دليل اين كيفيت پايين را قطعی فيبر نوری اعلام می‌كنند».

نظرهای خوانندگان

بله ، پارس انلاین همیشه یکی از بی کیفیت ترین خدمات رو نسبت به شرکتهای مشابه دیگه که در تهران قرار دارند ارائه می دهه.

-- کیوان ، Sep 4, 2007 در ساعت 12:16 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)