تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کیان تاجبخش آزاد می‌شود

معاون دادستان تهران از احتمال تبدیل قرار بازداشت کیان تاجبخش به وثیقه خبر داد.

حسن حداد، معاون امنیت دادستان تهران، امروز در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت: «تحقيقات در مورد پرونده‌ی آقای تاجبخش ادامه دارد و بعد از تکميل پرونده، حکم بازداشت وی تغيير خواهد کرد».

آقای حداد اطلاعات بیشتری در باره‌ی زمان تبدیل این قرار نداد.

با این‌که پیش از این گفته می‌شد پس از هاله اسفندیاری، کیان تاجبخش نیز با قید وثیقه از زندان آزاد خواهد شد، این نخستین تایید رسمی محسوب می‌شود.

روز گذشته هاله اسفندیاری، متهم دیگر همین پرونده، از ایران خارج شد. خانم اسفندياری دو هفته پیش با سپردن وثيقه‌ای ۳۰۰ ميليون تومانی از زندان آزاد شده بود.

از سوی دیگر، گذرنامه‌ی پرناز عظیما، خبرنگار رادیو فردا، به وی بازگردانده شده است. به گزارش رادیو فردا، خانم عظیما امروز، سه‌شنبه، گذرنامه‌ی خود را از مقام‌های ایرانی دریافت کرد و هم‌اکنون در حال تدارک مقدمات خروج از ایران است.

در همین باره:

ـ هاله اسفندیاری آزاد شد
ـ هاله اسفندیاری از ایران خارج شد
ـ "اعتراف" سه پژوهشگر ایرانی در برابر دوربین سیما

نظرهای خوانندگان

خب نمیدونم از اینکه این افراد در اولین فرصتی که نصیبشون میشه از ایران خارج میشن باید خوشحال بود یا نگران. انگار ایران لولو خورخوره شده؟ شایدم اونایی که عنان در دست دارن یه همچین خصایلی دارن.
مطمئنم اگه از این به بعد از دهن کسی بشنوم که لولوخورخوره وجود نداره یه مهرورزی جانانه نثار دهان مبارکش میکنم.(شاید به این دلیل که در ایران آزادی مطلق وجود داره)

-- مسعود ، Sep 4, 2007 در ساعت 03:34 PM

وقتي هر سه نفر ازاد شوند معلوم ميشه كي گاف داده

-- كر بيران /خرم اباد ، Sep 6, 2007 در ساعت 03:34 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)