تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: من مهندسم، جنگ نمی‌شود

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری ایران، امروز باردیگر بر مواضع هسته‌ای دولت خود تاکید کرد و برخی از مقام‌های ایرانی را بدون ذکر نام متهم ساخت که به بیگانگان اطلاعات داده‌اند و به کشورهای غربی توصیه کرده‌اند که ایران را هرچه بیشتر تحت فشار قرار دهند.

محمود احمدی‌نژاد همچنین احتمال هرگونه حمله نظامی علیه ایران را منتفی دانست و ابراز امیدواری کرد که با نوشتن خاطرات خود مسائل پنهان را افشا کند.

از سوی دیگر رییس دولت تصریح کرد "هم اکنون بیش از 3هزار سانتریفیوژ فعالیت می‌کند و هر هفته هم یک مجموعه جدید نصب می‌شود."

این درحالی است که در تازه‌ترین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قید شده که ایران از سرعت فعالیت‌های غنی‌سازی خود کاسته است.




عکس از ایرنا

رییس‌جمهوری ایران روز یکشنبه در نشست مشترک روسای دانشگاه‌های سراسر کشور و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با انتقاد از پذیرش پروتکل الحاقی از سوی ایران گفت: "در مسئله هسته‌ای هم دیدید که ما از راه‌های فراوان فنی و سیاسی استفاده کردیم. دیدید کسانی که در برابر ما قرار داشتند برای خود یک الگو و مسیر را طراحی کرده بودند که ما هر جور که در این مسیر حرکت می‌کردیم به بن‌بست می‌رسیدیم و کسانی را نیز قبل از آن به این مسیر کشانده بودند و فکر می‌کردند ما نیز در این مسیر حرکت خواهیم کرد. اکنون می‌بینید که مسئله هسته‌ای ما تمام شده است و سرو صدایی که تعداد محدودی می‌کنند، بیهوده است. آنها نمی‌توانند کاری کنند، کشورهایی هستند که همان چیزی که ما داریم را با صدها تعهد سیاسی و ده‌ها تعهد اجتماعی به قدرت‌های بزرگ کسب کرده‌اند ولی ما برای رسیدن به آن‌چه که امروز در اختیار داریم فقط براساس قانون NPT حرکت کرده‌ایم؛ قانونی که بر 145 کشور عضو آژانس نیز حاکم است و دیدید چیزهایی که اضافه بر این قانون که بدون مصوبه مجلس پذیرفته شده بود همه قیچی شد."

محموداحمدی‌نژاد در ادامه با انتقاد از توافقات تیم حسن روحانی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی گفت: "یکی از این موارد ترتیبات اجرایی نظارت بود که براساس آن ماموران آژانس هر موقع به هر مکانی که دلشان می‌خواست وارد می‌شدند و بازدید می‌کردند. این قانون یعنی چه؟ مگر جنگل است؟! ما این را لغو کردیم. یا یک مورد دیگر این بود که می‌گفتند اگر فکر انجام کاری در این ارتباط به ذهن‌تان خطور کرد قبل از آن که روی کاغذ بیاورید و بودجه‌ای برای آن مشخص کنید باید به ما اطلاع دهید!. این زور است؛ چراکه طبق مقررات آژانس ما باید هر چیزی را که می‌ساختیم 6 ماه قبل از آن‌که تبلیغاتی انجام دهیم به اطلاع‌شان می‌رساندیم. آنها کار را به جایی رساندند که به ما می‌گفتند فیزیک و رشته‌هایی که منتهی به مسئله سوخت و انرژی هسته‌ای می‌شود را در دانشگاه‌های‌تان تعطیل کنید. آنها فکر می‌کردند تنها راه همین است و برخی نیز در داخل تصور می‌کردند که دیپلماسی یعنی همان یک راهی که آنها یاد گرفته‌اند. در صورتی که باید دانست دیپلماسی هزاران راه دارد، چه کسی گفته است که فقط یک راه دارد؟"

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد بدون نام بردن از مقام‌هایی که به گفته وی خواهان کوتاه‌ آمدن بر سر پرونده هسته‌ای بودند اظهار داشت: "در این مسیر خیلی ها به ما می‌گفتند کوتاه بیایید راه ها بسته شده است ولی من با آنها صحبت می‌کردم و می‌گفتم که تنها یک راه وجود ندارد، راه‌های زیادی پیش روی ماست و نباید تنبلی کنیم. باید به سمت این راه‌ها برویم باید تا گرفتن حق ملت ایران بایستیم. مثل زمان انقلاب که عده‌ای فکر می‌کردند که یا باید شرقی بود یا غربی و راه دیگری وجود ندارد در صورتی که راه سومی نیز وجود داشت نه شرقی نه غربی."

محمود احمدی‌نژاد با متهم ساختن یک مقام ایرانی به ترغیب غربی‌ها برای اعمال فشار بر ایران، افزود: ‌"این سئوال وجود دارد که چرا مسئله هسته‌ای ما این‌قدر برای این کشورها مهم شد و آنها حاضر شدند که تمام حیثیت خود و حتی سازمان‌های دست ساخته‌ خود و شورای امنیت را در مورد این مسئله زیر سئوال ببرند تا جلوی ما را بگیرند. آنها به ما می‌گویند که ما فکر می‌کردیم با ایجاد فشار بیشتر می‌توانیم مانع پیشرفت ملت ایران شویم ولی این تصور اشتباه بود. برخی نیز از داخل می‌گفتند که اگر فشار را زیاد کنید ایرانیان تسلیم می‌شوند. اسنادی پیدا شده که کسی که مدعی سیاستمداری و دیپلماسی و مدعی است که این دولت دیپلماسی ندارد و به صورت منظم با بیگانگان ارتباط داشته و خبرهای داخل را به آنها می‌داده، به آنها می‌گفته که فشار را زیاد کنید، قطعنامه را تندتر کنید، آنها تسلیم می‌شوند."

رییس‌جمهوری ایران گفت: "دشمنان خود نوری نداشتند با چراغ زنبوری برخی حرکت کردند و هر دوشان در دره افتادند".

احمدی‌نژاد اظهار داشت: "ما از همان ابتدا گفتیم در قضیه‌ پرونده هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم، آنها پرونده را به شورای امنیت بردند. ما یک قدم جلوتر رفتیم و آنها اگر یک قطعنامه دیگر صادر می‌کردند که فرصت این کار را نکردند ما یک قدم جلوتر می‌رفتیم. آنها فهمیدند که این قضیه به پایان رسیده است و آنها نمی‌توانند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند."

وی افزود: "صحبت از شروع مجدد فعالیت‌های اصفهان قبل از مراسم تنفیذ این دولت بود. در جلسه‌ای در حضور مقام معظم رهبری این مسئله مطرح شد که اصفهان هرچه زودتر فعالیتش را آغاز کند. یک عده در آن جلسه سخنرانی کردند و گفتند شما اگر فعالیت‌های آن را آغاز کنید یک هجمه‌ سنگینی آغاز خواهد شد و مسائل این‌چنینی مطرح کردند و خوب بعد از مدتی دیدید که اصفهان فعالیتش را آغاز کرد. وقتی فعالیت‌های اصفهان آغاز شد سران دشمن بشریت آمدند و ما را تهدید به حمله‌ نظامی کردند و گفتند که اجازه نمی‌دهیم فعالیت کنید ولی با توجه به این تهدیدات، ملت ایران هر دفعه یک قدم به جلوتر برمی‌داشت."

احمدی‌نژاد با منتفی دانستن جنگ علیه ایران اظهار داشت : "ان‌شاءالله یک روزی بشود که من خاطرات خود را از آن روزها بیان کنم و تاریخ را در این زمینه بگوییم. روزهایی بود که از داخل برخی چه فشارهایی را به ما می‌آوردند که در این زمینه کوتاه بیایید وگرنه جنگ می‌شود و مسائل این‌چنینی را مطرح می‌کردند. من در بعضی از جلسات به این دوستان می‌گفتم که من یک مهندسم و مسائل را تحلیل و استدلال می‌کنم، به آنها می‌گفتم که دشمنان جرات جنگ کردن با ما را ندارند. برخی حرف من را زیر سئوال می‌بردند ولی من برای آنها دو دلیل می‌آوردم؛ اول این‌که به آنها می‌گفتم من مهندسم، اهل حساب و کتاب هستم، جدول می‌کشم، ساعت‌ها فرض‌ها را می‌نویسم، رد می‌کنم، استدلال می‌کنم و با استدلال برنامه‌ریزی می‌کنم و به پیش می‌روم، آنها قادر نیستند برای ایران مشکلی ایجاد کنند. آنها اکنون در افغانستان و عراق مانده‌اند و آن‌جا مشکل دارند و ناتوان شده‌اند. دومین دلیلی که من برای آنها می‌آوردم این بود که من حرف‌های خداوند را باور کرده‌ام. خداوند گفته است کسانی که در راه درست حرکت می‌کنند پیروز می‌شوند. رهبر عزیز ایران و ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و حرف خداوند را گوش می‌کنند و قبول دارند. شما چه دلیلی دارید که خداوند به وعده‌هایش عمل نکند. من خاطرات زیادی از این ماجرا دارم. کسانی برای کوتاه آمدن و سازش به ما فشار می‌آوردند که من اگر اسم آنها را بیاورم شما تعجب می‌کنید و می‌گویید این آقا هم؟ و من هم باید بگویم بله، این آقا هم. اکنون آنها متوجه شده‌اند که این مسئله به پایان رسیده است. البته دو، سه تا هستند که هنوز برای حفظ حیثیت و وجهه ابرقدرتی خود دست و پا می‌زنند ولی کاری نمی‌توانند بکنند."

hakhamaneshian.jpg

احمدی‌نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از فیلم 300 به تمجید از پادشاهی هخامنشیان پرداخت و گفت: "کسانی که فیلم 300 را ساختند به خیال خودشان می‌خواستند ملت ایران را تحقیر کنند ولی من در یک جلسه گفتم که شما در این فیلم حق ملت ایران را خورده‌اید. از یک طرف این فیلم بسیار افتضاح است و حقیقت ندارد و در ضمن در این فیلم گفته‌اید که 28 ملت از ملت ایران در آن زمان تبعیت می‌کردند در حالی که 42 ملت بوده‌اند که از ملت ایران تبعیت می‌کردند. البته باید دانست نه تنها تبعیت تحت زور نظامی و تهدید و مسایل این‌چنینی بلکه ویژگی تمدن ایران آن‌قدر برجسته بود که ملت‌ها با عشق می‌آمدند و از ملت ایران تبعیت می‌کردند."

وی در این دیدار به فلسفه زندگی مومنان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: "قدرت‌های بزرگ جز ابزار آزمایش مومنین چیز دیگری نیستند و ماندگاری و اثری نخواهند داشت. امروز جمهوری اسلامی ایران در راستای حرکت به سمت این قله مسئولیت زیادی دارد. امروز جمهوری اسلامی ایران یک ماموریت ویژه دارد، این یک تعریف وتمجید بی‌جهت یا خالی از واقعیت نیست، این یک حقیقت است. همان‌طور که خداوند برای علما و صلحا و انبیا جهت حرکت و سوق دادن انسان‌ها به سمت تعالیم الهی و تعالی ماموریت ویژه‌یی قرار داد، امروز نیز خداوند برای مردم ایران برای حرکت در راستای این قله و تحقق بخشیدن به آن ماموریت و مسوولیتی قرار داده است."

احمدی‌نژاد سپس به روایتی از پیامبر مسلمانان درباره ایرانیان اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) می‌فرماید "همین‌ها اگر علوم در ثریا باشد برای دستیابی به آن به سمت ثریا حرکت و به آن دسترسی پیدا می‌کنند." خداوند این امکانات را برای ملت ایران فراهم کرده است و این جایگاه و ماموریت از یک طرف باعث افتخار ملت ایران و از طرف دیگر بیانگر مسوولیت عظیم ما درراستای تحقق این امر است."

رییس‌جمهوری ایران ملت ایران را " ملتی عالم پرور، عدالتخواه، ارزشمدار" توصیف کرد و افزود: "ملت ایران به دنبال پاکی و صلح است و ما به این امر افتخار می‌کنیم. همانطور که در دنیا مشاهده می‌کنیم خیلی‌ها دوست دارند عضوی از ملت ایران باشند و فضای ایران را تجربه کنند. ملت ایران هیچ‌گاه به دنبال بسط سلطه، تجاوز و تعدی نبوده است."

احمدی‌نژاد تصریح کرد: "مسوولیت ملت ما بسیار سنگین است و جنس مسوولیتی که اکنون ما بر عهده داریم از جنس مسوولیت انبیاء الهی است. این مسوولیت یک لحظه برای انسان خواب و استراحت نمی‌گذارد، شما کجا دیدید پیامبران در راستای انجام ماموریت خود استراحت کرده باشند."

احمدی‌نژاد در ادامه سخن خود را این گونه تشریح کرد: "نمی‌گویم مردم ایران استراحت نکنند؛ معتقدم که مردم ایران باید در رفاه و آسایش باشند، طرفدار این هستم که مردم ایران با نشاط باشند و از این که یک روز را تعطیل کنیم ناراحت نمی‌شوید اگرچه برخی از افراد نیز به خاطر این کار نق بزنند. منظورم این است که کسانی که مسوولیت دارند باید تلاش زیادی کنند برای این‌که زمان محدود و آرمان‌ها بسیار بلند و نامحدود است. لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه این زمان بسیار مهم است و باید در این راستا حرکت کرد."

احمدی‌نژاد از طرح ترور امام زمان در تهران خبر داد

نظرهای خوانندگان

aadam fekr mikoneh ina ro ebrahim nabavi neveshteh!

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

واقعا
به نظرم برنامه نبوی رو تعطیل کنید از همین احمدی نژاد استفاده کنید
بیشتر جواب می ده.
حالا بشین ببین جنگ می شه یا نه!

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

دیوانه

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

وقتی از سخنان احمدی نژاد کد می اورید بگگید کجا این خبر را مخابره کرده . اصول اولیه گزارش نویسی است
.....
زمانه:با سپاس از یادآوری شما اما اگر متن را بخوانید در آنجا قید شده است.

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

البته كه آرياييان براي حكومت از ساير اقوام مناسب ترند . رايش سوم مرحوم هم همين عقيده را داشتند.

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

مردم نباید تاوان اعتقادات شما رو بدهند اقای احمدی نژاد.احمدی نژاد می تونه تو خونه حساب وکتاب زندگیش رو با این مزخرفات واعتقاداتش بکنه. اون موقع کسی ایراد نمیگیره . این اقا خیلی بلندپرواز وبنیاد گراست(...) که زندگی میلیون ها نفر رو با یه حساب وکتاب ساده و با یه سری جملات مذهبی میخواد به خطر بندازه. تعدادخیلی کمی از مردم حاضرند به خاطر این استدلال ها زندگیشون رو به این ادم بسپرند.واقعا مردم باید احساس خطر کنند.

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

ahmadinejad natanha mohandes ast balke ghodrat jadval hal kardan va estedlal sad afarinbar shoma aghae raees jomhoor darad vaalbate hale noorani be dor sar!!! motmaen bashid jang nemishavad

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

اگر تحلیل ایشان (محمود جون)درست باشه و امریکا در عراق و افغانستان گیر افتاده و ما به عنوان قدرت اتمی مورد قبول دنیا قرار بگیریم که مایه غرور و افتخار هر ایرانی خواهد بود که همچین پرزیدنتی داریم. ولی اگر محمود جون در محاسباتش اشتباه کرده باشه و مملکت تباه و نابود بشه در اثر جنگ و تحریم اون موقع محمود جون چه خواهد گفت؟

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

Hameye regimhaye totalitaire yek halate schizophreni dashtand. Injenab bayad bedounad ke bedoune fazaye democatic dakheli hameye in harfash chert o pert ast o baraye khar kardane mardome iran. In reis jomhoure ...az doreye entekhabat ta hala mesle ab khodan dorough mige. Dar keshvari ke amouzegaran o ostadane daneshgah o kargaran o khabarnegaran o Liste deraz ast, ya bikar hastand o ya bi poul o ya dar zendan o ya dar kharej, chetor mishavad be in ....hata goush dad

-- NAM ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

ماشا الله من توی اون جلسه بودم چقدر دقیق نوشته شده

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

در طول این دو سال ، هر چه احمدی نژاد گفت ، وارونه شد. از عدم تایید قطع نامه ی دوم ، تا آمدن پول نفت بر سر سفره ها ، عدم برخورد با مردم در خیابان ها و...
بنابراین اینکه می گوید جنگ نمی شود ، بدانید می شود!
وای بر ما که یک عده پارانوئید سرنوشتمان را در دست دارند.

-- پویا ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

هیچی نمی گه، سوراخ موش 700 تومن و ایشان به همراه آقایان و آقازادگان به همراه گرین کارت تشریف خواهند برد!مثل اکبر جون!

-- هادی ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

همه ی مردم ایران در طی این دوسال متوجه شدند که ایشون مهندس فوق العاده ای هستند.در این شکی نیست!!!!!!!
فقط کافیه به وضعیت مردم و ایران در سطح جهانی توجه ای بشه...
http://www.freedomisnotfree.blogfa.com/

-- آزادی بی بها نیست ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

baba inha hamash harfhaye nabavi ast be ahmadinezhad nesbat midahand.....

-- astyak ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

تاریخ دوبار تکرار میشود بار اول بصورت تراژدی و بار دوم بصورت کمدی

....احمدی نژاد ... حالا به بهانه حفظ امنیت و نابودی اراذل و اوباش و همراه آن اقدام به تعطیل روزنامه ها و مجلات و دستگیری نویسندگان و دانشجویان و مصاحبه های تلویزیونی و اعترافات اوینی در جوار اتاقهای شکنجه با کابل و دستبند قپونی و تواب سازی از بی گناهانی که نه سر پیازند و نه ته پیاز اقدام نموده اند, در شرایط حاضر دولت هیچگونه پایگاه مردمی دیگر ندارد, و دیوار چینی بین مردم و دولت کشیده شده و ... و مردم خسته و رنجور بدون امید به آینده و مشغول به کار روزمره و با مشکلات گرانی دست و پنجه نرم میکنند, ولی تکرار سناریوی قدیمی .....شد, انا لله و انا الیه راجعون

-- yaqub ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

آقای رئیس جمهور محبوب ما آقای احمدی نژاد دکترای ترافیک و مهندس عمران هستند و لذا همانطور که وضعیت ترافیک را در شهرداری تهران حل کردند مسائل کشور را همانطور آشفته خواهند کرد ایشان با این دکترا ترافیک یک خیابان یک طرفه را هم نمی تواند حساب و کتاب کند و در نتیجه کنترل چه رسد به محاسبات برادر جرج بوش که مثل خودشان اهل حساب و کتاب هستند و هیچکس نمداند اینها دارند چه می کنند

-- فرهاد ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

البته حاج محمود شکسته نفسی فرمودند که گفتند مهندس هستند. درستش اینه که ایشون دکتر هستند.

-- هادی ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:59 PM

man nemifahmam in hame maskhare harfaye ahmadineajdo am ayekodom nagoftin kodomesh irad dare? be tore daghigh o jozee?

-- amir ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

khoda hameye bimarane ravani ro shafa bede

-- Mahmood ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

یعنی اون صحنه های فیلم 300 رو دیده جل الخالق

-- بدون نام ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

خدا نکنه جنگ بشه! اما اگر توافق/ موافق کردین و مصالحه شده خب بگین خیال ماهم راحت شه! فقط بگین به چه قیمتی؟

-- کل شعبون ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

کسی از حمله زمینی علیه ایران سخن نمی گوید که این آقا آن را رد میکند ... ولی بمباران نقاطی در ایران نه تنها برای امریکا هزینه ای ندارد (جز سوخت هواپیما و موشک و حقوق خدمه) بلکه آنها از شر بمبهای قدیمی که دنبال جائی برای نابودی آنها میگردند راحت میشوند و با نابودی تاسیسات ایران اشتغال در امریکا رونق می گیرد . کسانی که در تاسیسات نفتی کار کرده اند میدانند که منشا تمام تکنولوژی اروپا باز هم امریکاست و مفهوم تاسیس پالایشگاه در ایران معادل است با سود اقتصادی و افزایش اشتغال در امریکا و اروپائیان رقمی نیستند. پس بمباران ایران دو سر سود برای امریکاست و تنها توجیه آن در دنیا مشکل است و نکته دوم تردید امریکائیان از دست دادن تنها ملت دوستدار امریکا در این جهان سراسر دشمن است . من امیدوارم مورد دوم امریکائیان را متقاعد کند که حماقت نکنند .

-- پیروز ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

یکی گفت: برادر! جرج بوش می آد.
رفیقش گفت حرفت درسته امانقطه گذاریت غلطه باید بگی: برادر جرج! بوش می آد!

-- کل شعبون ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

عملكردآقايان باتوجه به يك دست شدن حاكميت انشاالله مردم راآگاه نمايدكه درانتخابهاي آينده ازاين اشتباهاي بزرگ نكنند(گول حرافي وعوام فريبي اين قشررانخورند)

-- مهران ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

دکتر ! مهندس ! دگتر مهندس ! یا اصلا هیچکدام از انان !!! محمود احمدینژاد رئیس جمهور !
و پرزیدنت ! و همه کاره و هیچ کاره ی ! مملکت بدون اجز رهبری !! در جمع عده ئی ماننــد خودشان فرمودند:
چون من مهندسم، اهل حساب و کتاب هستم، جدول می‌کشم، ساعت‌ها فرض‌ها را می‌نویسم،
رد می‌کنم، استدلال می‌کنم و با استدلال برنامه‌ریزی می‌کنم و به پیش می‌روم !!!!! مطمعنــــم دشمنان جرات جنگ کردن با ما را ندارند !!!.
باور کنید اگر همین شکر خوردنهای ایشان را دوباره برایشان باز خوانی کنند خودشان دستور
* توقیف * گوینده ی این اراجیف را بجرم الوده کردن قضــــــای سبز و هــــــوای تنفسی و اب
اشامیدنی »» قاطبه ی اهالی محترم «« صادر خواهند کرد !!! و اگر هم به ایشان بگوینــد
که این در ! و گوهرها ! از زبان صدف وجود مبارکتان پدیدار گشته !! از تعجب اینهمه کمالاتی
که داشته و از انان خبر نداشته اند دو تا شاخ گوزن بر روی سرشان خواهد روئید !!!!!.
داوید.

-- داوید ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

این احمدی نژاد هم در بره یا بمونه، هارت وپورت کنه یا جا بزنه، ما پای ایران وای می ایستیم. اخراجمون کنن یا بگن بیا فرقی نمی کنه پای سوخت وسوزش می ایستیم.

-- بدون نام ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

عزيزه حرفاش درسته
شمام خيلي خودتونو به اينورو اونور نزنيد !
ايران مسير خودش رو درست ميره...

-- حبيب ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

وقتی صحبتهای احمدی نژاد رو میشنوم یا میخونم فراموش میکنم که دارم به سخنان یک رئیس جمهور گوش میدم . بیشتر شبیه یک گفتگوی خیابانی است تا نطق رئیس جمهور.

-- ایرانی در بتد ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

شما کتاب خاطراتتان را ننویسید چون تاریخ در باره شما قضاوت خواهد کرد ؟؟؟؟؟

-- بدون نام ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

ba salam!
masaeye Ariai ha ba ashkhasi ke dar hal hazer dar Iran hokoomat ra dar dast darand , 2 maghoole kamellan joda az ekdigar mibashand , va hich shebahat va vajhe moshtaraki ba ekdigar nadarand.
ba sapas .
Ali.j

-- A.j ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

اول اينكه اصول اوليه بشري حكم مي كنه كه مودبانه بنويسيد.
ثانيا اون موقع كه صدام به ايران حمله كرد مردم با همين اعتقادات رفتند جلوي صدام را گرفتند. حالا اگه اين حرفها خرافات است همون موقع مي گفتيد تا كسي جلوي عراق را نگيره. اون وقت نمي دونم چه بر سر بلبلها مي اومد و آيا هنوز بلبل زباني هم مي كردند

-- ali ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

البته بايد به ايشون گفت:داداش به پا موقع نقشه كشيدن تو يه منفي اشتباه نكني.آخه يه مهندس بخت برگشته ديگه داشته نقشه ميكشيده تو يه منفي اشتباه كرده اوونوقت واسش مشكلات عديده اي واسش پيش اوومده بود.......

-- هستي ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

بابا تو دیگه کی هستی

-- بدون نام ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

شايد چنين مردم شجاع، دلير ، با غيرت و شريفی سزاوار چنين حکومتی،...است!
رجب دانشجو از تهران

-- رجب دانشجو از تهران ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

تیتر تون حرف نداشت . فقط خواندن تیتر کافی است . منتظرم ببینم نبوی چه جوری برا محمود هاله دست می گیره ایندفعه

-- حرام زاده ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

dustan agar enerjie atomi va dashtane nirugahaie atomi baraie estefadehaie solhamiz bad hast pas baraie hame bad mibashad va bayad dar sathe jahan kesi nabayad az enerjie atomi estefade namayad . valli agar gharar bashad digaran dashte bashand va ma iraniha na in digar mishavad zur guei va jelloie zur guei bayad istad.

-- nuri ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

آخر نفهمیدیم ایشان دکتر است یا پرفسور یا مهندس "در ضمن این مسائل را معمولا افرادی که داری تخصصهای نظامی هستند تجزیه وتحلیل میکنند نه شهر دار سابق .

-- حبیب ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

هخامنشی ها که بد بودند حالا یک دفعه خوب شدند؟در ضمن احمدی نژاد فیلم 300 را به صورت سانسور شده دیده یا سانسور نشده؟

-- رضا ، Sep 3, 2007 در ساعت 11:59 PM

به خدا نميدونم بخندم، گريه كنم، متاسف بشم ، خوشحال بشم اصلا ولش خدا پدر اين آدم را بيامرزه كه حداقل يه مقداري مردم رو مي خندونه

-- الموتي ، Sep 4, 2007 در ساعت 11:59 PM

akhe yeki nist bege ke ina ta key mikhan khoone melato bokhoran bayad jang beshe t vel konan badesham ke hamashoon miran kharej ba hesab haye sooEseshoon hal mikonan

-- unknown ، Sep 4, 2007 در ساعت 11:59 PM

جون مادرت آبروی ما مهندسها را نبر ...

-- vahid_farahani2000@yahoo.com ، Sep 5, 2007 در ساعت 11:59 PM

in tarze barkord bazish vagarne fekr nemikonam ingadrha ham shot bashe,be ke ray dadaim,aberomon raft

-- sara ، Sep 5, 2007 در ساعت 11:59 PM

باید یادی از امام جمعه ارومیه کرد آقای حسنی هم اینچنین سخن پراکنی می کرد

-- بدون نام ، Sep 6, 2007 در ساعت 11:59 PM

افرین مهندس خیالم راحت شد همش فکر میکردم جنگ میشه

-- اسماعیل ، Sep 7, 2007 در ساعت 11:59 PM

آقای مهندس ترافیک تشریف ببرن عبور و مرور رو درست بکنن وسیاسیت رو هم بسپرن دست اهل فنش

-- بدون نام ، Sep 7, 2007 در ساعت 11:59 PM

hame pish bineai ishoد dorose bawar kon,mesl suode iran be doore 2om jam jahani ( footbal)

-- بدون نام ، Sep 8, 2007 در ساعت 11:59 PM

امام زمان ابزار دست اين افراد است . با تبر امام زمان ما را خورد ميكنند .
ابزار را از دستشان بايد گرفت

-- بدون نام ، Sep 8, 2007 در ساعت 11:59 PM

یک حکایتی است در مورد مهندسی که یک منفی مثبت را اشتباه کرد و نتیجه اش را دید !
حالا اقای مهندس یک بار دیگر محاسبات را چک کنید شاید یک منفی یا مثبت اشتباه شده باشد!

-- بدون نام ، Sep 8, 2007 در ساعت 11:59 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)