تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ساندی تایمز: "حمله سه روزه آمریکا برای نابودی توان نظامی ایران"

هفته نامه ساندی تایمز به نقل از یک کارشناس امنیتی در شماره امروز خود نوشت پنتاگون نقشه های حمله های هوایی سهمناکی را علیه 1200 هدف در ایران تدارک دیده است که مقصود از آن نابود ساختن توانایی نظامی ایران در 3 روز است.

iran_regional_physiography_.jpg

به نوشته این نشریه الکسیس دبات، مدیر تروریسم و امنیت ملی در مرکز نیکسون، هفته گذشته گفت طراحان نظامی ارتش ایالات متحده برای "حمله های ایذایی" علیه تاسیسات هسته ای ایران آماده نشده اند بلکه "آنها در تدارک نابودی کامل نیروهای ایران هستند."

ساندی تایمز می نویسد دبات این سخنان را در جلسه ای که نشریه محافظه کار "نشنال اینترست" ترتیب داده بود، ایراد کرد.

افزون بر این الکسیس دبات به ساندی تایمز گفت که ارتش ایالات متحده نتیجه گرفته است: "خواه شما برای حمله های ایذایی بروید یا حمله نظامی تمام عیار بکنید، واکنش ایرانی ها یکسان است." الکسیس دبات این رویکرد ارتش آمریکا را "محاسبه راهبردی بسیار منطقی" توصیف کرد.

هفته گذشته جورج بوش رییس جمهوری آمریکا در سخنانی کم سابقه نسبت به "هولوکاست اتمی" از سوی ایران در خاورمیانه هشدار داد و اظهار داشت ایالات متحده و هم پیمانانش "پیش از اینکه خیلی دیر بشود" با ایران مقابله خواهند کرد.

از سوی دیگر با آنکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه اعلام کرد تصمیم ایران برای پاسخگویی به پرسش‌های کلیدی برنامه‌ هسته‌ای‌اش " گام مهمی به پیش" است با این حال واشنگتن گفت که گزارش آژانس چیزی را تغییر نخواهد داد.

هشدار بوش نسبت به "هولوکاست اتمی" از سوی ایران

رایس: عربستان را مقابل ایران بی‌دفاع نمی‌گذاریم

چنی، لیبرمن و توطئه‌ جنگ با ایران

گیتس: نمی‌توانیم سال‌ها برای ایران صبر کنیم

"صدور فرمان عملیات سیاه دربرابر ایران از سوی بوش"

هشدار البرداعی به "نودیوانگان" طرفدار جنگ با ایران

دیک چنی از ناو هواپیمابر برای ایران پیام فرستاد

نظرهای خوانندگان

همه ش بلوفه ! آمريكا فعلا تا خرخره در عراق فرو رفته . ضمن اينكه مي دونه جنگ عليه ايران محبوبيت اين حكومت رو در داخل ايران افزايش مي ده و جوانانش دوباره به هيجان انقلابي - ضد آمريكائي خودشون بر مي گردن

-- روزبه ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

جنگ منجر به چيرگي سلطه گران بر محكومان و افزايش فقر و ناهنجاري هاي اجتماعي خواهد شد. هنوز نابسامانيهاي جنگ ايران- عراق را پشت سر نگذاشته ايم. جنگ سه روزه يا سه ساله يا . . . . نه براي ما ساكنان اين منطقه جغرافيائي و نه براي رهائي اين يا آن قوم تحت سلطه كه براي تثبيت انحصارات تجاري بين المللي و گسترش بيش از پيش بازار است. پس بر نخبگان است تا با فراخواني جهاني، تهديدات قدرتهاي سلطه طلب را عليه مردم/ ملتهاو اقوام كم اثر و يا بي اثر سازند.

راستي چرا روشنفكران ايران در مقابل تهدايدات امريكا و نيز رجز خوانيهاي حكومت ايران خاموشند؟؟؟!!!

-- اكبر ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

من می دووونم . این دفعه کارمون تموومه.

-- یار و همراه گالیور ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

امريكايي ها بازم دارن خالي بندي ميكنند تا از منجلاب عراق رها بشن . شايدبتوانند به ايران حمله كنند ولي با چه قيمتي .. هي گونه تلاش جهت حمله به ايران مساوي با تخريب غير مستقيم ايالات متحده است از نظر افتصادي و يا سياسي و يا ....

-- محسن ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

دستيابي ايران به سلاح اتمي نظام موازنه قدرت بين المللي را به نحو فاحشي بر هم ميزند و اين امر نه تنها براي آمريكا بلكه براي تمام قدرتهاي تاثبر گذار دنيا مثل اروپا روسيه و حتي ژاپن نا خوشايند است. اين را ميتوانيد از سخنان اخيز ساركوزي هم برداشت كنيد. ممكن است عده اي از گروه هاي ضد جنگ در دنيا مخالف حمله به ايران باشند كه اين هم نه يه سبب طرفداري از ايران بلكه به سبب ضدين آنها با ماهيت جنگ است. لذا من فكر ميكنم متاسفانه در صورت نزديك شدن ايران به سلاح اتمي قدرتهاي فوق الذكر به هيج وحه و حتي يه قيمت حمله نظامي اجازه دست يابي ايران به سلاح اتمي را نخواهند داد.
اينكه آمريكا در عراق گير افتاده هم نه تنها از جنگ جلوگيري نمي كند بلكه خودش يكي از دلايل بالقوه حمله به ايران است. )...(.
لذا تضعيف ايران آمريكا را در عراق هم به پيروزي نزديك ميكند.
يا اين اوصاف تنها چيزي كه ميتوان به آن اميدوار بود اين است كه ايران تا دسترسي به بمب اتمي سالها فاصله داشته باشد. اميدوارم!

-- بابك نادعلي ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

من هم واقعاً فکر می کنم این دفعه کارمون تمومه. به دوستانی هم که یاد شورانقلابی جوانان! افتاده اند توصیه می کنم فقط برای یک ساعت هم که شده در خیابانهای تهران پیاده روی فرموده و بیشتر با جوانان انقلابی آشنا شوند. بعضی از هم وطنان ما همانند رئیس جمهور مهرورز! هنوز به قولی up-to-date نشده اند و هنوز در دهه 60 زندگی می کنند. به این دوستان باید گفت ساعت خواب!!!

احمد

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

chand rahhe hal ,
hagheh veto dar sazemaneh az bien beravad ,
comisioneh amniyateh meli sazemaneh melal,monhal gardada,
va sazemaneh melal sahebeh niro yeh nezami gardada ,
tolideh selahayeh koshtar jami ,motevaghef shavd ,wto ,va imf,and ,dictatoriyeh nashi az 8 keshvareh sanati donya az bein beravad ,
shayad keh ,bashar ro yeh amniyat va asayesh bebinad

-- mazhan ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

آمریکا هیچ «غلطی» نمی‌تواند بکند!!

-- ایستاده با مشت ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

!Fuck off Yankies

-- Pooya ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

در جواب به ایستاده با مشت!!:
آره اون که صددرصد ! کیه که ندونه امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه !! اما ما رو که می تونه!!!

-- mariya ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

امریکا فقط حرف می زنه شعار می ده 5ساله می خواد به ایران حمله کنه کو ؟؟؟ حمله کرد ؟؟؟جمهوری اسلامی می دونه امریکا از این بخارا نداره با خیال راحت داره کار خودشو می کنه به ریش امریکا هم می خنده خدا به داد ما مردم بیچاره برسه چه جوری این رژیم و تحمل کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-- masuod ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

هیروشیمای دیگر... قابل توجه شیفیتگان غرب...

-- بدون نام ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

امریکا در حمله به ایران یک هدف را دنبال می کند: پایدار کردن حکومت و به نوعی واکسن زدن به حکومت داخلی ایران. سال 91 را فراموش نکنید که به عراق حمله کرد ولی صدام را سرجایش گذاشت و تنها این فرصت را به او داد تا مخالفانش را بی رحمانه تر از کشته سرکوب کنه. جنگ ایران و امریکا برای حکومت نعمت و برای مردم یه بدیختیه بزرگه.

-- مهیار ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

اگه به شما بگن یه درصد احتمال داره سقف بالا سرت تا ده دقیقه دیگه رو سرت خراب میشه چی کار می کنی؟ آقا اگه یه درصد هم درست باشه...

-- یه ایرانی خسته ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

Mohandes jadval hal karde o gofte hamle nemikonand, ma in vassat harfe ki ro bavar konim

-- NAM ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

كي گفته؟
هيچ كس حريف آدم مومن نمي شود. حتي خدا هم از دستشان كلافه شده! اين ها همه هارت و هورت استكبار در مقابل جهان اسلام است. اگر اونها در 3 ساعت انجام مي دهند ما در ده دقيقه توان نظامي آمريكا را از بين مي بريم.شما هم ناراحت نباشيد.
اصلا بگذاريد يك چيزي بهتون بگم كه فكتون بياد پايين.
نيروي نظامي اسلامي-اتمي يك فرهنگ بومي است كه از قرن ها پيش مردم مسلمان ايران به آن توجه داشته اند. در زماني كه حافظ و مولانا در مورد شاهد بازي و زلف و اين حرفها بحث مي كردند در بين جوانان انقلابي بودند كساني كه شعر در مورد مسائل مطرح روز مي سراييدند اما با وجود حكومتهاي خودكامه جرات بيان آن را به زبان صريح نداشتند. يكي از اين اشعار را براي شما ملت هميشه صحنه مي خوانم.شاعر ميگه:
يه توپ دارم قلقليه
سرخ و سفيد و آبيه
مي زنم زمين هوا مي ره(يعني وقتي توپ را به زمين مي اندازيم خانه ها و تاسيسات به هوا مي ره. خيلي باحاله نه؟)
نمي دوني تا كجا مي ره(منظور اين است كه بردش تا اسرائيل و آمريكا هم هست-عشق كن!)
من اين توپ را نداشتم
مشقام و خوب نوشتم
بابام به من فري داد
يك توپ قلقلي داد.
اين شعر عاشقانه نسبت ما ايرانيان را با بمب اتم تعريف كرده. شما ملت عزيز مشقتان را خوب نوشتيد و بنده ناچيز آن توپ قلقلي را بهتان دادم. ديگر چه مي خواهيد؟
برگرديد سر بدبختي تان. تازه مگه چيه حتما بايد بمب اتم سرملت هميشه در صحنه بيفتد كه قدر رفاهي كه برايش آوردم را بداند؟ حالا هم اين قدر شلوغش نكنيد و برگرديد تو صحنه.
تكبير
باتشك
ازصادق محصولي
زريبافان
لاريجاني
كه مرا در نوشتن اين متن ياري كردند.
بقيه هم هستند و سلام مي رسانند.

-- محمود احمدي نژاد ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

حمله امریکا اگر به تجزیه ایران منجر شود خیلی خوب و به نفع همگان خواهد بود.

-- شیرین ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

شما فکر کردید املای من اینقدر ضعیفه که فرق میون «غلط» و «قلط»‌رو نمی‌دونستم؟ فکر کردین بیخودی گذاشتم‌اش توی گیومه؟ یا اینکه به صلاحتون بود همون «غلط» را بگذارین باشه؟؟ اگه اینطوره اصلا" لزومی نداره چنین کامنت‌هایی رو تایید کنین. ببینم شما قبلا" یا شاید همین الان کارمند وزارت ارشاد یا اطلاعات نبودین؟؟؟

-- ایستاده با مشت ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

شیرین.." این ...فقط درخانه برای ..خودت نگه دار. ...

-- .... ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

البته شاید این تهدید ها هم مثل حرکات دیپلماتیکشون باشه و بخوان مثل چند ماه پیش که سه تا ناو آوردند خلیج فارس یک جورایی به ما نشون بدند که الان حمله می کنیم اگر کوتاه نیایید!خرج زیادی هم نداره، دو تا سخنرانی و شایعه ست. ضمنا اگر آمریکا تو سه روز می تونست کل نیروهای نظامی ایران رو از کار بندازه این کار رو تو جنگ اول یا دوم خلیج فارس با عراق می کرد. اما اگر عملی بشه! وای که چی می شه! صد سال می افتیم عقب. اونجوری بهتره رژیم ایران کاملا ساقط بشه والا بدبخت می شویم...

-- پیروز ، Sep 2, 2007 در ساعت 09:00 PM

baba dame mohandes garam , halla dige shab ha ba khiale rahat mitoonim bekhabim.

-- A.j ، Sep 3, 2007 در ساعت 09:00 PM

بزک نمیر بهار میاد، کمبزه با خیار میاد
;)

-- احسان ، Sep 3, 2007 در ساعت 09:00 PM

ظاهرا تنها فراموش شدگان اين مخاصمه مردم ايران هستند، كه مسلما تنها آسيب ديدگان جنگ خواهند بود.

-- يه ايراني ، Sep 4, 2007 در ساعت 09:00 PM

خوب ما هم همينطور ايستاديم تا آقايان و خانم ها تشريف بيارند و دو دستي خاكمون رو تقديمشون كنيم!!!!
آدم چقدر بايد خنگ باشد كه تجربه افغانستان و عراق و لبنان براش كافي نباشد!!

-- ريحانك ، Sep 17, 2007 در ساعت 09:00 PM

به قول نامجوی عزیز: این که زاده ی اسیایی رو میگن جبر جغرافیایییییییییییییییییییییی چه کنیم با این همه درد .جبر جنگ جبر جنگ جبر جنگ

-- بدون نام ، Sep 17, 2007 در ساعت 09:00 PM

من متجاوز را می کشم

-- ایرانی ، Sep 19, 2007 در ساعت 09:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)