تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

خرسندی ایران از گزارش آژانس

نماینده دایم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تازه‌ترین گزارش این آژانس درباره برنامه هسته‌ای تهران استقبال کرد و اظهار داشت: "در این گزارش بار دیگر تاکید شد که هیچ نوع شواهدی مبنی بر انحراف فعالیت‌های هسته‌ای ممنوعه مشاهده نگردیده و کلیه موارد هسته‌ای ایران حسابرسی شده است."

IAEAiran.jpg

علی اصغر سلطانیه به خبرگزاری فارس گفت: "در این گزارش تایید گردید موضوع پلوتونیوم که بارها برخی از کشورهای غربی جو سیاسی نسبت به آن ایجاد می‌کردند، بسته شده و اظهارات قبلی ایران نیز مورد تایید قرار گرفته است."

نماینده دائم ایران در آژانس افزود: "نکته قابل توجه گزارش این است که بازرسی‌ها و پادمان آژانس به صورت عادی پس از حل اندک مسائل باقیمانده انجام خواهد شد."

سلطانیه ارزیابی خود از گزارش آژانس را اینگونه بیان کرد: "در یک جمع‌بندی می‌توان گفت این گزارش ادغان نموده که فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران صلح‌آمیز و شفاف بوده و هیچ گونه توجیه و دخالت سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر از جمله شورای امنیت در آن وجود ندارد و آژانس به عنوان تنها سازمان بین‌المللی - تخصصی در این زمینه قابلیت حل و فصل موضوعات را دارد".

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز در با انتشار تازه‌ترین گزارش خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، توافق‌های حاصل شده با تهران را "گام مهمی به جلو" توصیف کرد.

"گام مهمی به جلو" در همکاری با آژانس

نظرهای خوانندگان

نكته جالب در انتخاب تيترهاي شما:
وقتي آژانس گزارش ضد ايران ميده معمولا با ابراز نگراني خود و يا عباراتي بر ابراز نگراني كل جهان صفحه رو پست مي كنيد اما وقتي اخباري از اين قبيل داريد سعي ميكنيد همه رو يه گوشه بكشيد و اين خرسندي رو يه جوري منفي بنمايونيد.
پ.ن:از من استدلال دادگاهي براي حرفام نخوايد بلكه اينا طرفند هاي شغل شماست.
پول ميگيريد كه اينطور القا كنيد
...............................................................................................
زمانه: این خبر برای دیروز است و گزارش آژانس چندین ساعت بالاترین خبر بود.

-- ميم نقطه ، Aug 31, 2007 در ساعت 11:00 PM

آقای یا خانم ِ میم نقطه ،پیش از فرستادن ِ نقطه نظرتان ، یکی دویار نظرنوشته شده تان را بخوانید بلکه به اصلاحی نیازمند باشد ، سپس ارسال نمائید ، فقط از راه ادبی عرض شد.

-- ایرانی ، Sep 1, 2007 در ساعت 11:00 PM

سلام..البته حتما عفو خواهيد فرمود وقتي شخصي خيلي خسته باشه و ترفند رو طرفند بنويسه ،گرچه املاشم از بچگي ضعيف باشه.
و اما بعد گويا منظور من رو راديو زمانه نگرفته بود كه اين جواب رو داد. چرا بايد اين كلمات براي مطلب مهمي مثل اين كه براي همه ي ايرانيان اهميت داشت نوشته ميشد؟ چرا نبايد مثلا اين تيتر ميشد"اثبات حقانيت ايران در بحث هسته اي" " گزارش اميدوار كننده ي آژانس در مورد حق ايرانيان" و..
-----------------------

زمانه: تلاش می شود خبرها توصیفی و فارغ از ارزش داوری باشد.

-- ميم نقطه ، Sep 1, 2007 در ساعت 11:00 PM

با درود ،در خور توجه رادیو زمانه .امیدوارم که من در اشتباه باشم و ننوشتن یاداشت های من بدفعات در این بخش دلیل دیگری بجز قیچی سانسور خبرنویس رویی به سوی جمهوری اسلامی داشته باشد .اگر شما هم سانسور چی پیدا کرده باشید که وای بر ماکه به زمانه دی خوش کرده ایم

-- جهان ، Sep 2, 2007 در ساعت 11:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)