تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هشدار به فرانسه درباره "عملیات تروریستی چند ایرانی"

شبکه تلویزیونی ت اف اَ فرانسه در گزارشی اعلام کرد پلیس این کشور چهارشنبه شب در پی دریافت هشدار نسبت به اقدام تروریستی در قطار سوییس و لوکزامبورگ تدابیر شدید امنیتی در این خط برقرار کرد.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، نیروهای امنیتی فرانسه اطلاع یافته بودند که پنج ایرانی که عضو سازمان مجاهدین خلق هستند، قصد خرابکاری دارند. با این حال پس از بازرسی پلیس مورد مشکوکی نیافت.

در همین حال شورای ملی مقاومت با صدور بیانیه‌ای از دولت فرانسه برای چنین اقدامی توضیح خواسته و منبع این گزارش را دولت ایران اعلام کرده است.

نظرهای خوانندگان

چرا عنوان خبر را چند ايرانى نوشته ايد ؟ در حاليكه اينها جزو سازمان ضد ايرانى مجاهدين خلق هستند . البته بر خلاف انكار شوراى ملى مقاومت ، اينكارها بارها از اعضاى اين گروه رخ داده : خيانت و جاسوسى براى ارتش عراق در جريان جنگ ، ستون پنجم صدام حسين ، كشتار كردهاى عراق ... و در اروپا هم قاچاق مواد مخدر بوسيله ء اعضاى اين سازمان كه بارها اعلام شده ... خواهش ميكنم اينها را ايرانى اعلام نفرماييد . اينها زمانى خود را به صدام فروختند و در آينده هم ذليلانه يكى از موارد مصالحهء بين ايران و غرب خواهند شد . . . مهران / لايدن

-- mehran / holland ، Aug 11, 2007 در ساعت 04:18 PM

خدمت عزیزانی که نااگاهانه انتظاراتی بیجا از رسانه های "اروپایی" دارن و تصور میکنن که اونها حاضرن "منافع اقتصادی کوتاه مدتشون" رو فدای اطلاع رسانی صحیح
کنن باید عرض کنم که :
وقتی مثلآ شبکهء "بی بی سی" از یه مشت "بسیجی" (که به دستور مقامات ج.ا جمع میشن و پرچم آمریکا و اسرائیل آتیش میزنن) فیلم تهیه میکنه و اونها رو به عنوان "مردم ایران" معرفی میکنه ! باید هم انتظار داشته باشید بقیهء رسانه های دولتی اروپایی (از جمله "رادیو زمانه" و همین شبکه فرانسوی) مجاهدین خلق رو معرف "ایرانیها" بدونن!!...ازاین مثالها بسیار یافت میشه که میشه درموردش حتی کتاب نوشت!(برای ثبت در تاریخ!)
مثلآ درحالی که همه میدونیم "اپوزیسیون جمهوری اسلامی" چه نیروهای وسیع و بیشماری رو دربر میگیره ولی اگه دقت کرده باشین رسانه های "اروپایی" تنها سازمان تروریستی"مجاهدین خلق" رو به عنوان "اپوزیسیون" و مریم رجوی رو به عنوان "رهبر اپوزیسیون!" به دنیا معرفی میکنن!!
بعنوان نمونه :
وقتی "فقط 4.5 نفر!" از اعضای مجاهدین به مناسبتی جمع میشن و شعار میدن تمام رسانه های اروپایی (ازجمله بی بی سی!) شروع میکنن به فیلم برداری و به تصویر کشیدن شعارها و پلاکاردهاشون! و مخابرهء خبر با تمام جزئیات!! ولی وقتی تو"30 کشور دنیا!" تظاهرات های مختلف از طبقات و گروه ها ی مختلف و تمامی "اپوزیسیون ایرانی" شکل میگیره در حمایت از زندانی های سیاسی ایران و مخالفت با جمهوری اسلامی دریغ از یک خبر!! (حتی خبری کوتاه بدون تصویر و فیلم!)
نتیجه! :
اگه در مجموع به روش اطلاع رسانی درمورد مسائل ایران ازطرف رسانه های "اروپایی" (بی بی سی . دویچه وله . ایرو نیوز و...) دقت کنیم متوجه میشیم که این رسانه های دولتی ازطرف دولتهاشون موظف هستن "ایران"رو اینطور به افکار عمومی نشون بدن :
1- (ایران) دارای حکومتیست "تروریست پرور و مذهبی" که مردمش در "انتخابات!" های مختلف و در تظاهرات های "میلیونی!" ازش حمایت میکنن!!(رجوع شود به آرشیو بی بی سی!)
2-(ایران) حتی "اپوزیسیون"ش هم تروریست و "مذهبی"ست!!(مجاهدین خلق)
- یعنی : ایران تشکیل شده از یک حکومت "تروریست مذهبی" + یک اپوزیسیون "تروریست مذهبی" + یک ملتی که بخشی شون از "حکومت مذهبی" حمایت میکنن و بخشی شون از "اپوزیسیون مذهبی"!
بنابراین مردم ایران "لایق این حکومت" هستن که دنیا هم باید این رو به عنوان یک "واقعیت!" بپذیره و "جمهوری اسلامی" رو برسمیت بشناسه!!
والسلام…

-- نیما ، Aug 12, 2007 در ساعت 04:18 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)