تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وزیراطلاعات: دیک چنی سرپرست طرح براندازی است

وزیر اطلاعات از وجود 3 طرح براندازی در ایران خبر داد که یکی از آنها به گفته وی تحت سرپرستی دیک چنی است


دیک چنی. نیویورک تایمز

غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در همایش مدیران و مسئولان غرب استان تهران در کرج گفت: "دشمنان نظام اسلامی پس از اقدامات گسترده ای که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده اند و همه این برنامه ها نقش برآب شده است سه طرح براندازی را در پیش گرفته و در حال اجرا هستند که همه باید در این زمینه هوشیار باشند".

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین اژه‌ای اظهار داشت نخستین طرح براندازی به سرپرستی دیک چنی، معاون رییس‌جمهور آمریکا و با همکاری گروهی از اپوزیسیون داخل و خارج کشور در حال اجرا است و هدف آن ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلاب است.

وزیر اطلاعات، تحریک و تخریب فیزیکی و شخصیتی نیروهای انقلاب را هدف برنامه دوم عنوان کرد.

محسنی اژه‌ای نارکارآمد نشان دادن نظام را طرح سومی برشمرد که به گفته وی از سوی رسانه‌‌های انگلیسی و آمریکایی و عناصر داخلی آنها دنبال می‌شود.

نظرهای خوانندگان

و اما من ضمن سلام به همه اعلام می کنم که ... و جمهوری اسلامی سرپرست براندازی ايران هستند و برای همين بر هر ايرانی واجب است که برای برپاماندن ايران هر طور شده و با کمک هر کس شده اين رژيم را با خرد و درايت بر کنار کند!
هادی

-- هادی ، Aug 7, 2007 در ساعت 11:48 PM

شما با اين كار هائي كه خودتان ميكنيد از مصاحبه هاي انچناني بگير تا توقيف مطبوعات و دستگيري ها و اين نرخ تورم ديگر چه نيازي به دشمن؟

-- بدون نام ، Aug 8, 2007 در ساعت 11:48 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)