تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

منصور اسانلو "ربوده" شد


منصور اسانلو. عکس از آرش عاشوری نیا

پایگاه اینترنتی، سندیکای شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه، از "ربوده شدن" منصور اسانلو، رییس هیات مدیره این سندیکا خبر داد.

در همین باره ابراهیم مددی یکی از اعضای این سندیکا در مصاحبه با رادیو برابری گفت: "هنوز هیچ مقام رسمی به خانواده اسانلو، اطلاع نداده‌ است که وضعیت وی به چه صورتی است".

آقای مددی افزود: " فقط ما می‌دانیم که بین ساعت 7 تا 7:30 دقیقه (سه شنبه شب) در خیابان گلبرگ تقاطع مسیل باختر، در چندصدمتری خانه منصور اسانلو، در حالیکه آقای اسانلو در اتوبوس شرکت واحد نشسته بوده، یک ماشین پژو جلوی اتوبوس می‌پیچد و اتوبوس را متوقف می‌کند".

مددی در ادامه گفت سرنشینان این خودرو "آقای اسانلو را از اتوبوس پیاده می‌کنند" و او نیز در برابر این افراد "مقاومت" می‌کند و از آنها مدرک شناسایی می‌خواهد که به درگیری می‌انجامد.

مددی به نقل از شاهدان عینی اظهار داشت این افراد اسانلو را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را با خود برده‌اند.

برپایه این گزارش همسر اسانلو این حادثه را با پلیس در میان می‌گذارد اما پلیس پاسخی برای وی نداشته است.

دادگاه انقلاب تهران خرداد ماه امسال، منصور اسانلو، را به اتهام" اقدام علیه امنیت ملی" و "تبلیغ علیه نظام" به تحمل پنج سال حبس تعزيری محكوم كرد. منصور اسانلو پيش از اين دوبار بازداشت شده و مدتی را در زندان به سر برده است. در پی نخستين دور بازداشت او اتوبوسرانان تهران برای آزادی اسانلو و تحقق خواست‌هاشان دست به اعتصابی زدند كه سركوب شد و جمع زيادی از ايشان دستگير شدند. تاكنون از ميان اعتصابيون و اعضا سنديكا شماری از كار اخراج شده‌اند.

دستگیری‌ و‌‌ آزادی دوعضو سنديكای شركت‌واحد

پنج سال حبس تعزيری برای ریيس سنديكای اتوبوسرانی تهران

اسانلو: اتحادیه مستقل حق مسلم ماست

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)