تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اختصاص زمین ورزشی بانوان تهران به پسران

زمین شماره سه مجموعه ورزشی آزادی تهران که از سه سال پیش به بانوان اختصاص داده شده‌بود، طی تابستان‌ها تبدیل به مدرسه فوتبال پسران شد.
این مطلب را خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران ذکر کرده‌است. به گفته وی مسئولان علت این تغییر را "استفاده نکردن بانوان از این زمین ذکر کرده‌اند".

خدیجه سپنجی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، از این مطلب ابراز نارضایتی کرد و در این باره گفت: " نیمی از جمعیت چند میلیونی تهران فقط یک زمین محصور شده اختصاصی داشتند که آن‌هم به بهانه‌های واهی دراختیار آقایان قرار گرفت".
به اعتقاد او دختران در فصل تابستان بیشترین نیاز برای استفاده از این زمین را دارند.

شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی دلیل تغییر کاربری این زمین را پرداخت پول بیشتر از سوی مدرسه فوتبال پسران ذکر کرده‌است.

خانم سپنجی افزود: حداقل انتظار این است که سازمان تجهیز یا مجموعه ورزشی آزادی، این زمین را در کنار چندین زمینی که برای سایر رشته‌ها فعال می‌کنند، برای فوتبال بانوان نیز فعال کنند ما هم حاضر به هرگونه همکاری هستیم و درصورتی که نیاز به داور و مربی داشته باشند می‌توانیم دراختیارشان بگذاریم تا نیازهای دختران هم تاحدودی برآورده شود.

وی ادامه داد: اگر قرار است کار بزرگی انجام شود، نیاز به ابزار و امکانات زیادی است و تجهیز یک زمین برای فوتبال بانوان که خود را برای حضور در رقابتهای مهمی همچون مسابقات غرب آسیا آماده می‌کنند، از آن جمله است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)