تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

قالیباف: از سهمیه‌بندی بنزین خبر نداشتم


محمدباقر قالیباف. مهر

پس از فرمانده نیروی انتظامی، شهردار تهران دومین مقام بلند پایه مرتبط با وزارت کشور است که می‌گوید از سهمیه‌بندی بنزین با خبر نبوده است.

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف امروز در مراسم بهره‌برداری از عملیات اجرایی پروژه‌های کانال فرحزاد و تونل نظامی گنجوی در جمع خبرنگاران در خصوص سهمیه‌بندی بنزین با اشاره به اینکه از قبل به مدیریت شهری در زمینه اجرایی شدن سهمیه بندی بنزین هیچ اطلاعی داده نشده بود، گفته است " سهمیه‌بندی بنزین کار خوبی است، ما هم از آن حمایت می‌کنیم ولی اگر در نحوه شروع کار بقیه را مطلع می‌کردند بهتر بود".

شهردار تهران افزود "خود من از طریق sms متوجه سهمیه‌بندی بنزین شدم. "
قالیباف همچنین اظهار داشت که در حال حاضر "نمی‌توان آمار دقیق و دایمی در زمینه کاهش بار ترافیکی اعلام کرد ... زیرا در فصل تابستان به سر می‌بریم، روزها بلند و شب‌ها کوتاه است، سفرها تقسیم می‌شود، از سویی دیگر مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده و مسافرت‌های خارج از شهر نیز وجود دارد. در نتیجه ارزیابی دقیق و میزان واقعی کاهش ترافیک را باید در نیمه اول مهر انجام داده و اعلام کنیم." وی همچنین به افزایش 18 تا 20 درصدی مسافران مترو در روزهای گذشته اشاره کرد.

در روزهای گذشته وزیر نفت در پاسخ به اعتراض فرمانده نیروی انتظامی که گفته بود ناجا از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع نبوده، اظهار داشت که وزیر کشور از زمان سهمیه‌بندی آگاه بوده و وظیفه وزارت کشور است که نیروی تحت امر خود را مطلع سازد.

وزیری هامانه همچنین گفت که خود وزارت نفت هم "بر طبق یک آیین‌نامه" اقدام به اجرای این طرح کرده است.

نظرهای خوانندگان

تو این مملکت کی از چی خبر داره/ که اینا میخوان خبر داشته باشن. هر اتفاقی هم که می افته خوشبختانه هیچ کس خبر نداره. مثل قتلهای زنجیره ای و ........

-- حیران ، Jul 2, 2007 در ساعت 10:28 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)