رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۸۶

آماده‌باش بیمارستان‌ها و اورژانس تهران

نيروهای اورژانس تهران در حالت آماده باش كامل به سر می‌برند.

معاون پزشكی مركز فوريتهای پزشكی اورژانس تهران گفت: "نيروهای اورژانس تهران در محل عوارضی بزرگراه تهران - قم در حالت آماده باش به سر می‌برند".

به گزارش ایرنا، دكتر نادر حقی با اشاره به وقوع زمين لرزه به بزرگی ‪ ۵/۹‬ريشتر كه بعد از ظهر امروز شهرستان قم را لرزاند، افزود: "نيروهای اورژانس تهران هم اكنون در عوارضی بزرگراه تهران- قم در حالت آماده باش به سر می‌برند".

وي افزود: "هم‌ اكنون ‪ ۱۰‬دستگاه آمبولانس و ‪ ۳‬دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در عوارضی بزرگراه تهران - قم به منظور امداد رسانی در صورت نياز مستقر شده‌اند".

"حقی يادآور شد: ‪ ۱۵‬بيمارستان در تهران نيز از جمله شهدای تجريش، شهيد فياض بخش، سينا، هفتم تير، حضرت رسول و ميلاد برای امداد رسانی در صورت نياز در حالت آماده باش كامل به سر می‌برند".

نظرهای خوانندگان

با سلام 2 هفثه پیش یک مورد کاملا اورژانسی برای ما پیش آمد که بیماری بیسابقه بود و حالت خفگی در فرد بوجود امد در این شرایط بدیهی است که اورژانس 10 دقیقه بعد در محل حاضر میشود و اگر فرد دانا به کمکهای اولیه نباشد اورژانس هم کاری نمیتواند انجام دهد پس از وقوع این حادثه من به صرحی رسیدم و میخواهم از شما بپرسم آیا میتوان این طرح را عملی کرد ؟ ساختن پایگاه های اورژانس در هر منطقه از شهر مثلا منطقه 1 و2و3و4و... هر کدام مجزا یک پایگاه اورژانس با پرسنل داشته باشند که اگر اتفاق در منطقه 2 بود اورژانس بدون ثرافیک و سرعتر به مقصد برسد(اورژانس منطقه1 نیاوران فرمانیه کامرانیه اقدسیه داراباد)و.. . و مناطق دیگر به همین ترتیب را تحت پوشش قرار دهند با تشکر 23 ساله از تهران لطفا پیگیری کنید

-- نگاهی به وضعیت اورژانس در کشورمان ، Jul 24, 2007 در ساعت 11:00 PM