تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پاسخ وزیر نفت به فرمانده ناجا

وزیری هامانه در گفتگویی با خبرگزاری كار ایران در پاسخ به سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، كه فردای روز سهمیه‌بندی بنزین به وزارت نفت اعتراض كرده بود كه چرا این نیرو را در جریان اجرای طرح سهمیه بندی قرار نداده‌اند، گفت: "سردار احمدی‌‏مقدم، فرمانده نیروی انتظامی هستند و زیرنظر وزیر كشور فعالیت می‌‏كنند. به طور قطع وزیر كشور موضوع اجرای این طرح را به ایشان اطلاع داده است. ما وظیفه‌‏‌‌ای نداشتیم كه زمان اجرای طرح سهمیه‌‏بندی بنزین را به فرمانده نیروی انتظامی اعلام كنیم".

هامانه همچنین اظهار داشت "ما ابلاغیه مربوط به اجرای این طرح را دریافت و بر اساس آن، برنامه‌‏ریزی كردیم".

گفتنی است در پی ناآرامی‌های پیش‌آمده پمپ بنزین‌های بسیاری در سطح کشور با خسارت جزیی و کلی همراه بود که خبرگزاری‌های داخلی نیز تصاویر ان را منتشر کردند.

در همین حال سایت نوروز وابسته به جبهه مشارکت گزارش داد "حدود 750 پمپ بنزین با خسارت‌هایی جزئی و كلی همراه بوده است كه این آمار حدود 30 درصد كل جایگاههای عرضه بنزین در كل كشور را شامل می‌شود".

از سوی دیگر، دبیر شورای اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد بیش از 80 نفر در تهران در پیوند با ناآرامی‌های سهمیه‌بندی بنزین دستگیر شده‌اند.

به گفته سرهنگ احمدی پس از حوادث سه شنبه شب، حضور پلیس در سطح شهر تهران پررنگ‌تر شده است و این نیروها تا هر زمان كه ضرورت ایجاد كند در سطح شهر حضور خواهند داشت.

نظرهای خوانندگان

خدا را شکر که اين طرح اجرا شد و مردم فهميدند که چقدر بي​صبر و غيرمنطقي هستند!!
نگذاشتند دو روز از اجرا طرح بگذرد، شايد به نفعشان باشد!

خدايا صبرمان را زياد کن!

-- حميد ، Jun 30, 2007 در ساعت 03:16 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)