تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

شمخانی: گفتگو با دیفنس نیوز "جعلی" است

دریادار علی شمخانی روز اعلام کرد راهبرد دفاعی ایران در ارتباط با كشورهای منطقه خلیج فارس،هیچگونه تغییری نكرده است.

پیش از این گزارشگر نشریه دیفنس نیوز در تهران در گزارشی از دریادار شمخانی نقل کرده بود که اگر آمریکا به ایران حمله کند، ایران "اهداف ویژه‌ای" را در کشورهای عربی خلیج فارس که به این حمله کمک
کرده‌اند، هدف قرار خواهد داد.

این نشریه دفاعی به نقل از وزیر دفاع پیشین و رییس کنونی مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گزارش می‌دهد که تحریکات نظامی آمریکا تمامیت ایران را تهدید می کند اما "بیشتر کسانی که از گزینه جنگ سخن می‌گویند به خوبی می‌دانند که ایران از ظرفیت مواجهه با این گزینه برخوردار است".

دیفنس نیوز به نقل از علی شمخانی آورده است: "اظهارات برخی از کشورهای عربی که می‌گویند برنامه هسته‌ای ایران خطر زیست‌محیطی دارد و می‌تواند به مسابقه تسلیحات اتمی دامن بزند، در راستای مشروعیت‌بخشی به تجاوز به ایران است".

وزیر سابق پیشین ایران و رييس مركز تحقيقات راهبردی دفاعی "اصل انجام مصاحبه" و "محتوای" مطلب دیفنس نیوز را "جعلی" دانست.

"شمخانی: کشورهای همراه آمریکا در حمله را هدف می‌گیریم"

نظرهای خوانندگان

سلام
خبر اصلا گویا نیست لطفا بیشتر توضیح بدهید ضمن اینکه جمله بندی ها در جاهایی نافص یا نارسا به نظر می رسد. لطفا اخبار اینچنینی که از اهمیت خاصی برخوردارند را بیشتر دقت کنید.
لینک خبر داده شده هم باز نمی شود.
سپاس از توجه تان
اختر

-- اختر ، Jun 11, 2007 در ساعت 07:28 PM

Ba salam be khabargozarane azize Radio zamaneh, dar in mored motaassefane man hagho be in jenabe darya salar midaham chera ke hamantor ke ghablan dar in mored neveshtam khabargozarihaye gharb az ozaye iran soue estefade mikonanad, hadafe ina jav kharab kardan va amade kardane mardome gharb baraye hamle ehtemali be iran hast. behtar ast ghabl az chape khabar shoma khodetoun yek tahghigh befarmayid.

-- NAM ، Jun 12, 2007 در ساعت 07:28 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)