تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مردم خانه‌های خود را سریعا ترک کنند

ستاد حوادث غیر مترقبه با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع توفان گونو در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تنگه هرمز طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هشدار داد و از ساکنان این شهرها خواست‌ محل سکونت خود را ترک کنند.


توفان در جاسک. فارس

به گزارش خبرگزاری فارس ستاد حوادث غیرمترقبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: بر اساس گزارش‌های رسیده و اعلام سازمان هواشناسی کشور با توجه به نزدیک شدن توفان حاره‌ای ‌گونو از سمت دریای عمان به سوی سواحل ایران خصوصاً مناطق جاسک و چابهار طی ساعات آینده، پیش‌بینی می‌شود بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و مواج بودن دریای عمان از اوایل روز چهارشنبه تا روز پنج‌شنبه شهرهای ساحلی استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و تنگه هرمز را تهدید کند و علاوه بر جاری شدن سیل، موجب ایجاد موج‌هایی به ارتفاع 4 تا 5 متر در دریا شود از اینرو خطر آب‌گرفتگی سواحل این مناطق را تهدید می‌کند.

ستاد حوادث غیرمترقبه در این اطلاعیه از کلیه ساکنان استان‌های جنوب شرق کشور خواسته است که ضمن حفظ آرامش، خونسردی و هوشیاری خود و همکاری با مسئولان محلی، مناطق ساحلی و کناره رودخانه‌ها را سریعاً ترک و به مناطق امن و دور از ساحل پناه ببرند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است بدیهی است مسئولان محلی و ستاد حوادث و سوانح غیر‌مترقبه استان و شهرستان‌ها به همراه کلیه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان هموطنان را در این خصوص یاری خواهند کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید کلیه اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه کشور در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و هماهنگی‌های لازم را برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز به عمل آورده‌اند.

ستاد حواد غیرمترقبه از ساکنان این مناطق خواسته است با گوش دادن به رادیوهای محلی سعی کنند در جریان لحظه به لحظه روند وقایع و اقدامات به عمل آمده قرار گیرند و ‌به درخواست‌های مسئولان محلی عمل کنند.

نظرهای خوانندگان

اوووو ه .از نظر شبیه آمریکا شدیم. حالا کلاس بذاریم و بگیم ما هم طوفان داریم .. خوب نتیجه مهر ورزی الهی..

-- حاجی بندری ، Jun 6, 2007 در ساعت 10:26 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)