تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جورج کلونی و براد پیت از کن برای دارفور

جورج کلونی و براد پیت بازیگران فیلم سیزده یار اوشن برای آوارگان منطقه بحران‌زده دافور در جشنواره کن کمک‌های مالی جمع کردند.

به دنبال این حرکت، استیون اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی، یک میلیون دلار به کمپین "دارفور را نجات دهید" کمک کرد.


براد پیت(راست) و جورج کلونی( چپ)

جورج کلونی با اشاره این کمپین می‌گوید: "ما سیاستمدار نیستیم. ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. هیچ کاری از ما برنمی‌آید مگر جلب توجه‌ به سوی چیزی. این کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم".

براد پیت هم می‌گوید: "بچه‌ها از اسهال می‌میرند ... در این دوره و زمانه دیگر نباید چنین چیزی اتفاق بیفتد، و این چیزی که باید آن را تغییر داد. بس است دیگر!".

در اوایل این هفته پیت و کلونی و دیگر بازیگران سیزده یار اوشن توانستند نزدیک به 10 میلیون دلار برای دارفور واقع در جنوب سودان کمک جمع کنند.

جورج کلونی خاطر نشان می‌کند: "ما این کار را انجام می‌دهیم، چون همه ما فکر می‌کنیم اگر گامی به جلو برنداریم، جنایتکار هستیم".

نظرهای خوانندگان

جورج کلونی جنایتکار است که وقایع دارفور را
وارونه نشان میدهدوخودرادرخدمت صیهونیست ها و امپریالیستهای جنایتکار و غارتگر قرار داده که مردم آمریکا را بیشتر احمق نگه دارند. اغلب مردم آمریکا بخصوص سیاه پوستان حتی چپی هایشان بعلت تبلیغات شدید صیهونیست های یهودی و مسیحیان دست راستی که همکاری نزدیکی با صیهونیسم دارندو اسپیلبرگ با کمک مالی خود به آنها و برنامه صیهونیسم کمک میرساند تحمیق شده اند. من نمیدانم چراسایت زمانه یکی ازنوشته های ژورنالیست های آزادیخواه که جان و مالشان را در خطر میاندازند تا چنین مقاله هایی را برای مردم تحمیق شده بوسیله سرانه های گروهی صیهونیسم بنویسند بفارسی ترجمه نمیکند زیرا ایرانیان و حتی ایرانیان سیاسی بشدت در این مورد بیسواد هستند و چیزی در مورد آفریقا نمیدانند یا اگر خبر دارند تجزیه و تحلیل های صیهونیسم را پذیرا شده اند و به سخنان جنایتکارانی نظیر جورج کلونی و اسپیلبرگ جدی میگیرند. در کنگو بیش از چهارونیم میلیون مردم از بین رفته اند ولی چون کنگو یک کشور مسیحی و موردهدف آمریکاو صیهونیسم برای تجزیه نیست کسی ازقوم کشی صحبت نمیکند زیرا چپاول منابع کنگو بوسیله غرب اورا راضی نگه میدارد.

-- مهتاب ، Feb 10, 2008 در ساعت 05:46 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)