تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

شیرین عبادی وکیل هاله اسفندیاری شد

محمد سیف زاده، اعلام کرد که شیرین عبادی وکالت هاله اسفندیاری را پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، محمد سیف‌زاده، یكی از وكلای مدافع هاله اسفندیاری همچنین از ارجاع پرونده‌ موكلش به شعبه‌ 14 بازپرسی ویژه‌ امنیت خبر داد و گفت كه بازپرس پرونده لایحه وكلا را نگرفت.

سیف‌زاده اظهار داشت: "پس از مراجعه‌ مادر هاله اسفندیاری به ما، وكالت‌نامه‌ای توسط شیرین عبادی، عبدالفتاح سلطانی و اینجانب امضا شد".

این وکیل دادگستری افزود: "صبح امروز با مراجعه به معاونت امنیت دادسرای انقلاب از ارجاع پرونده‌ی موكلم به شعبه‌ 14 بازپرسی ویژه‌ی امنیت مطلع شدیم و طی نامه‌ای كه برای بازپرس رسیدگی كننده به پرونده نوشتیم تقاضا كردیم كه نخست وكالت‌نامه به امضای بازپرس برسد و دیگر این‌كه با موكل ملاقات داشته باشیم".

سیف‌زاده همچنین از نوع قرار صادره برای هاله اسفندیاری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: "درصورت صدور قرار،حاضریم اقدامات لازم را برای تامین قرار انجام دهیم".


هاله اسفندیاری، مدیر برنامه خاورمیانه موسسه ویلسون است که هنگام بازدید از ایران ممنوع‌الخروج و به زندان منتقل شد.

سخنگوی قوه قضاییه ایران روز سه‌شنبه اعلام کرد که خانم اسفندیاری در اختیار وزارت اطلاعات قرار داد.

علیرضا جمشیدی گفت: "ایشان هم‌اكنون با قرار بازداشت در اختیار وزارت اطلاعات هستند و جرم‌شان از مصادیق جرایم امنیتی است و طبق آخرین اطلاعاتی كه روز گذشته از قاضی رسیدگی كننده به پرونده گرفتم، تحقیقات درخصوص جرایم ایشان ادامه دارد و هم‌اكنون در زندان اوین نگهداری می‌شود".

نظرهای خوانندگان

اگر به لیست امضاءکنندگان "منع دخالت امریکادرایران"http://www.petitiononline.com/IranOPL/petition.html بنگریدمردمواقعی طرفداردمکراسی رامی بینید. این لیست را نه نوام چامسکی و نه هاله اسفندیاری امضاءکرده اند ونه عباس میلانی یا هوشنگ شهابی یاشیرین عبادی. حالا لطفا لیست امضاءکنندگان صیهونیست هاونوکرانشان راازدید بگذرانید. همه این خدمتگزاران اضافه برمهرانگیزکارو حقیقت جو خودنمایی می کنند. بیشتر اسامی این لیست رامی توانید درلیست امضاء کنندگان برای آزادی جهانبگلو برنده جایزه از
National Endowment for Democracyهمانند مهرانگیز کار پیداکنید. http://www.petitiononline.com/RJahanaz/
جهانبگلو پس از آزادی اعتراف کرد که نمی دانسته افرادی که باآنها کارمیکرده اغلب سرشان به مجامع صیهونیستی و سرویس اینتلیجس وصل است. این بنظرمن باورکردنی نیست. هرکس دوسال از عمرش رادرخارج گذرانده باشد می داندکه غرب برای پیش بردمقاصد پلیدش چگونه عمل می کند. هاله وشوهرش رابطه نزدیک بامراکز صیهونیستی و اسراییلی دارند. بعنوان مثال
http://rightweb.irc-online.org/profile/1568 یک مرکز صیهونیستی بدنام است که اساتید مترقی ازرفتن به آنجا امتناع می ورزند. رشید خلیدی به تمام محققین عرب گوشزد کرده است که از این مرکزصیهونیستی دوری جویند. این درجایی است که عباس میلانی با قائم مقام این مرکز
پاتریک گلاوسون که یک صیهونیست شناخته شده و ازدشمنان خونین ایران است همکاری نزدیکی دارد. هاله وشوهرش در این مرکز مقاله ارائه داده اند.http://www.washingtoninstitute.org/templateC05.php?CID=1716
شیرین عبادی حق دارد وکیل هاله یاکس دیگری باشد ولی ایرانیان باید دسیسه و دروغ پراکنی هابرای صدمه زدن به ایران را درسطح وسیع افشا کنند هرچند این بازی های دروغین بوسیله صیهونیستهای مخفی مانند نوام چامسکی رهبری شود.

-- بابک ، May 24, 2007 در ساعت 03:24 PM

خدا به دادمان برسد با اين اوضاع

-- يه بد بخت ايراني ، May 25, 2007 در ساعت 03:24 PM

وقتي دسترسي به اين سايت امكان پذير نمي باشه آدم چي بگه؟

-- مموشي ، Aug 3, 2007 در ساعت 03:24 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)