تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

قالیباف بار دیگر شهردار شد

محمدباقر قالیباف با رای اکثریت اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر درمقام مدیریت شهری کلان شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت ابقا شد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف و رسول خادم دو کاندیدای احراز پست شهردار پایتخت، صبح امروز به مرحله دوم راه یافته بودند.


محمد باقر قالیباف. ایلنا

در رای‌گیری صبح، اعضای شورای شهر، محمدباقر قالیباف و رسول خادم هر یک با اخذ ‪ ۸‬رای به مرحله بعدی راه پیدا کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، محمدباقر قالیباف، در جلسه کسب رای اعتماد از اعضای شورای شهر تهران، در خصوص رئوس برنامه‌‏های خود اعلام کرد: "طبیعتاً با تجربه‌‏ای که در طول دوره گذشته به دست آورده‌‏ام، با توجه به نقاط قوت و ضعف سعی می‌‏کنیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف سازیم".

قالیباف گفت: "رفع آسیب‌‏های اجتماعی، تقویت روحیه ملی و دینی و توجه به رویکرد ملی و دینی در شهرداری از جمله برنامه‌‏های بنده برای شهرداری تهران است".

شهردار تهران، افزود: "حرکت برای توسعه فراغت و استراحت و تامین فرصت‌‏های عادلانه جهت این موضوع از برنامه‌‏های بنده برای شهرداری تهران است".

وی تاکید کرد: "اگر نمی‌‏توانیم فاصله بین شمال و جنوب تهران را کاهش دهیم، باید فرصت‌‏های موجود در شهر را عادلانه توزیع کنیم".

قالیباف اظهار داشت: "در حوزه راهبردهای اساسی نیز بنده به دنبال ارتقای مدیریت شهری، توسعه اسکان و کیفیت بخشی به آن، رونق کسب و کار و بهبود حمل و نقل، حفاظت از محیط زیست، ساماندهی سیمای شهر و اجرای طرح جامع شهر تهران هستم".

وی تصریح کرد: "اساسی‌‏ترین کار بنده این است، تا طرح جامع را درتهران جاری و ساری کنم".

حسن بیادی ونادر شریعتمداری دیگر داوطلبان احراز پست شهردار پایتخت به ترتیب با اخذ ‪ ۷‬و ‪ ۵‬رای موفق به کسب آرای لازم نشدند و از دور رقابت حذف شدند.

جلسه غیرعلنی اعضای شورای اسلامی شهر تهران دیروز و امروز برای انتخاب شهردار پایتخت برگزار شد.

نظرهای خوانندگان

از اينكه قاليباف دوباره شهردار شد راضي هستم نه اينكه از بقيه بهتر باشه . به نظرم قاليباف كمتر ترسناكه.

-- spi ، May 9, 2007 در ساعت 02:34 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)