تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

طرح یونیفورم برای زنان کارمند

روزنامه همبستگی چاپ تهران از طرح جامع لباس برای زنان کارمند خبر داد.


به نوشته این روزنامه، از سوی دفتر امور بانوان كشور طرح جامع لباس ویژه زنان كارمند آماده شده است و در روز میلاد حضرت زهرابه زنان شاغل در ادارات كشور اهدا خواهد شد.


به گفته مشاور وزیر كشور: "این طرح از مدت ها قبل طراحی و پس از نظرخواهی ازبسیاری از طراحان لباس كشوری در نهایت 14 مدل لباس ارایه كه فقط دو مدل از این لباس انتخاب و مصوب شد".

.فرشته ساسانی گفت: "برای تهیه این لباس برای كارمندان زن استانهای كشوراعتباری به میزان دو میلیارد و 180میلیون ریال نیاز است و هم اكنون درصدد متقاعد سازی مسئولین برای تهیه این لباس در روز زن هستیم".

وی افزود: "این لباس برگرفته از تمام مدلهای مد روز لباس زنان در رنگهای مختلف است"

ساسانی اظهار داشت: "با توجه به اینكه تاثیرگذاری این قشر بر دیگران بسیار مشاهده شده است به همین دلیل اولین جامعه هدف زنان شاغل در نظر گرفته شده است".

ساسانی اضافه كرد: "زمینه رشد فرهنگ ناهمگون در قالب لباس‌ها صورت گرفته است كه با این طرح در آینده دیگر نیازی به دستگاههای انتظامی وجود ندارد كه به مبارزه با بد حجابی بپردازند".

نظرهای خوانندگان

هرروز بيشتر مي خواهند تنوع در كشور را از بين ببرند زنان همشكل ‘ مردان ريشو‘ اين همان وحدتي كلمه اي است كه 28سال پيش گفته شده بود. اما تمايز و تنوع بخشي از زندگي مردم است و به سادگي نميتوان انسان ها را يك شكل كرد.

-- spi ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

خدا رحم كنه !لباسي كه اينها بپسندند بي شباهت به گوني نبيد باشه.
همين طوري حراست شركتها بي دايره مي رقصند...نيازي به لباس فرم! مصوب نبود!!!!

-- ليلا ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

به اين مي گن آزادي!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

اسلام كمونيستي!!
با عوض شدن رنگ قرمز با سياه ميشود اين طرحي كه آقايون داده اند.

-- افسانه ، كارمند ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

طرح یونیفورم برای زنان کارمند ؟!.
اصولا این کلمه »» یونیفرم «« وحشت افرین است !. برای مثال برای تمام لباسهایی را که در زیر نام میبرم از کلمه یونیفرم استفاده میشود :
لباسهای افسران و سربازان اس اس المان نازی ، گشتاپو المان نازی و لباسهای زندانیان اردوگاههای مرگ و کار اجباری ( اشویتس و داخایو و غیره ) ، لباسهای روحانیون از یک فرقه ! لباسهای زنانه و مردانه انقلابیون کومونیستی ، مارکسیستی ( چین قدیم و کره شمالی حاضر ! ) ، لباسهای مجرمین و زندانیها ، و غیره !!.
شاید منظورشان این است که به این وسیله جلوی چشم چرانی اقایانی که به برجستگیهای بدن خانمها توجه ویژه میکنند را با پوشاندن لباسهای گل و گشاد به تن انان بگیرند ! اگر این طور است پس با غمزه های چشم و ابرو و لب گزیدنهای هوس الود و تبسمهای شیرین و فریبنده خانمها چه خواهند کرد ؟!؟! اوه ! حتما یا تمام این حرکات نا موزون و نا مانوس را حرام دانسته و در صورت مشاهده انان خاطیان را به سزای عمل ناشایست تقلید از طاغوتیان خواهند رسانید ! و یا خانمها را مجبور به پوشیدن روبنده هایی مانند زنان افغان و عربستان سعودی خواهند کرد ! و باز اگر این طور است پس با کلمه و انجام عمل هوس انگیز و شهوتزا و دیوانه کننده ای
که خود افریده اند و منبع در امدی هنگفت برایشان نیز هست به نام * صیغه *چه خواهند کرد ؟!؟!؟!.
داوید لوس انجلس.

-- داوید ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

سلام .قابل توجه اون دوستانی که می گفتم بابا تو انتخابات شرکت کنید .هر کسی باید از حق خودش دفاع کنه .و الا مجبوریم به دوران سال 1357 تنزل پیدا کنیم .حقمونه از ماست که بر ماست . اما یادم نمی ره همه می گفتند .کی جز اکبر شاه می تونه رای بیاره . بگذریم .بازم ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه است .به شرطی که توی اون آب ،ماهی برای صید باشه.

-- مهدیار ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

عوضش نیازی به حروم کردن پول جهت خرید مانتوهای گشاد بیریخت برای اداره نداریم!!!

-- p ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

اين طرح کاملا شبيه طرح کلاه پهلوی رضاخان است

-- ایرانی ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

اين هم بازي ديگر آخوندهاي متفكر اين سرزمين است. توروبه خدا همتون بپوشيد شايد دست از سرمون وردارند وگرنه طرحهاي خفنتري در انتظار بانوان اين سرزمين آفت ديده است.

-- حامد ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

خدا به داد مردم برسه. این همه سخت گیری و فشارهای اجتماعی و اقتصادی باعث انفجار خواهد شد. اگر دنبال این قضیه هستید روش های خوبی را دارید طراحی و اجرا می کنید!!!

-- بدون نام ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

man fekr mikonam ba in siasat mikhahand kamkam hameja in uniform ro ejbari konand mesle avale enghelab

-- Ashaa Merchant ، May 8, 2007 در ساعت 05:25 PM

اين ها نشانه هاي شكل گيري يك كشور كمونيستي است نه اسلامي.

-- ايراني ، May 9, 2007 در ساعت 05:25 PM

طرح بسيار خوبي است . متشكريم

-- بدون نام ، May 16, 2007 در ساعت 05:25 PM

ما که کارمند نیستیم

-- بدون نام ، May 17, 2007 در ساعت 05:25 PM

در زمان اقای رفسنجانی با دادن طرح کت و دامن و ازادی نسبی به زنان و ادامه ی این طرح بوسیله ی اقای خاتمی سعی در ایجاد ارامش و رضایت نسبی در زنان شد و امروز سعی بر این است تمامی زحمات انها بوسیله ی اقایان هرندی .سردار رادان. قاضی مرتضوی . و در راس تمام انها اقای رییس جمهور پایمال شود در طول این 29 سال ایا تنها این افراد هستند که سعی در اسلاح ساختار های نظام دارند من از اقای رییس جمهور یک سوال دارم ایا تنها هدف دولت شما نابودی ازادی در ایران است؟

-- اوا ، Jul 29, 2007 در ساعت 05:25 PM

اين كاراي اينا همش از سر بيكاريه.زنان كارمند با زنان نظامي فرق دارند.با اين كار نظر من ضربه روحي بزرگي به زنان وارد خواخواهد شد ومثل كاراي ديگه بايد نتيجه اونو توي كار ببينيم....يكي نيست بگه بابا دست ورداريدبذاريد ملت هرچي ميخواد وميخوان بپوشن....يه روزي وآخرشم همينطوري ميشه كه من ميگم.

-- boran ، Apr 13, 2008 در ساعت 05:25 PM

اين كاراي اينا همش از سر بيكاريه.زنان كارمند با زنان نظامي فرق دارند.با اين كار بنظر من ضربه روحي بزرگي به زنان وارد خواهد شد ومثل كاراي ديگه بايد نتيجه اونو توي كار ببينيم....يكي نيست بگه بابا دست ورداريدبذاريد ملت هرچي ميخواد وميخوان بپوشن....يه روزي وآخرشم همينطوري ميشه كه من ميگم.

-- boran ، Apr 13, 2008 در ساعت 05:25 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)