تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رفسنجانی: حقیقت درباره موسویان به زودی روشن می‌شود

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در نخستین موضع‌گیری علنی خود، درباره بازداشت حسین موسویان، عضو تیم مذاکره کننده حسن روحانی گفت:"حقیقت این موضوع به زودی روشن می‌شود".

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر هاشمی رفسنجانی در حاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی نور اظهار داشت: "فعلا اجازه بدهید در این مورد، بیش از این چیزی نگویم".


هفته گذشته حسین موسویان، سفیر پیشین ایران در آلمان و عضو تیم سابق هسته ای و معاون مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شد.

قاضی سعید مرتضوی روز پانزدهم اردیبهشت ماه خبر بازداشت حسین موسویان را تایید کرد و اظهار داشت که وی در اختیار وزارت اطلاعات است.

خبرگزاری فارس نیز پیش از این به نقل از یک منبع آگاه خبر داده بود که اتهام موسویان جاسوسی هسته‌ای است و پرونده وی در دست قاضی حداد است.

از سوی دیگر کمسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس ایران، محسنی اژه‌ای، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد، را به مجلس احضار کرده تا درباره دلایل دستگیری حسین موسویان توضیح دهد.

پیشتر علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و گفتگو کننده ارشد ایران در پرونده هسته‌ای، از دلیل بازداشت حسین موسویان اظهار بی‌اطلاعی کرده بود.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)