تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سقوط هواپیما در اتوبان قزوین-زنجان

یک فروند هواپیمای تک موتوره روز شنبه در اتوبان قزوین- زنجان سقوط کرد.

سرتیپ دوم پاسدار اسكندر مومنی، معاون عملیات نیروی انتظامی ضمن اعلام این خبر گفت: "این هواپیما متعلق به اداره پست بوده است".

به گزارش ایرنا مومنی علت سقوط این هواپیما را "نامعلوم" ذكر كرد و افزود: "خلبان این هواپیما در دم فوت كرده است".

معاون عملیات ناجا گفت: "محل دقیق سقوط این هواپیما بالاتر از عوارضی زنجان - قزوین است".

در همین حال خبرگزاری دانشجویان ایران خبر می‌دهد که این هواپیما از نوع "آموزشی" و متعلق به مرکز آموزش هوایی هما(مستقل از شركت هواپیمایی ملی ایران) است.

بر پایه گزارش ایسنا، این هواپیمای آموزشی_ساخت شركت هواپیمایی درنا_ در حالی كه خلبان علی چمنی، آن را به پرواز درآورده بود، در شمال خرمدره واقع در 38 مایلی قزوین به دلیل نامعلومی دچار سانحه شد و سقوط كرد.

نظرهای خوانندگان

ba tavajoh be inke yek khalaban dar heine parvaz ba yek havapeimaye tak motore hamishe mogheiate joghrafiaee ro baraye emerjency landing dar nazar dare va aan ham mantaghe ghazvin ke sarasar sharyet baraye ye hamchin forodi monasebe bayad az sherkate sazande porsid ke dalile sanehe chi bode.?

-- hami ، May 6, 2007 در ساعت 02:27 PM

نظر به اینکه این هواپیما تحت شرایط فرود اضطراری قرار گرفته و خلبان علی چمنی سطح باند اتوبان را جهت نشستن انتخاب نموده بوده باید این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد که:
1- چرا این هواپیما اعلام فرود اضطراری کرده
2- چطور ممکن است که رادار اين هواپيما به سادگي از هواپيما جدا شده.
واقعا اين نكته را بايد بگم كه علي يك خلبان فهيم با شعور فرهنگي بالا بود

-- خلبان مرکز آموزشهای هوایی هما ، May 12, 2007 در ساعت 02:27 PM

اگر در این مملکت هواپیمایی سقوط کند هواپیمای بعدی سقوط می کند مسولان در پی علل هواپیمای بعدی سقوط می کند اما عده ای معتقدند باید فکری به حال ناوگان فرسوده هواپیمای بعدی سقوط می کند و هواپیمای بعدی سقوط و سقوط و بعدی...

-- مشنگ ، May 15, 2007 در ساعت 02:27 PM

من دانشجوی این مرکز هستم و خلبان علی چمنی از دوستان من بود.
نظر من این است با توجه به اینکه در مراسم خاک سپاری دوستم شرکت کردم واقعا برای خودم و کلیه دا نشجویان این رشته متاسف شدم چرا که با تمام سختیها و مشکلات و موانعی که برای ورود به این رشته وجود دارد و کلیه هزینه های سنگین که به عهده خانواده دانشجو میباشد با تجربه ای که این در این دو سال در مرکز هما کسب کردم اگر به خاطر عشقی که به این رشته دارم نبود فورا از این رشته انصراف میدادم.چون فهمیدم که در کشور ما مسولین هیچ ارزشی برای دانشجویان این رشته قایل نیستندو تنها پولی که ما به عنوان شهریه میپردازیم برای انها ارزش دارد. به نظر من ریاست مرکز هما خلبان پرتوی و ریاست عملیات این مرکز خلبان توانگریان و به خصوص خلبان ایزدپناه مسول پاسخ در قبال فوت خلبان چمنی میباشند

-- a380 ، Sep 4, 2007 در ساعت 02:27 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)