رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶

احمدی‌نژاد فرمانده ناجا را مشاور خود کرد

محمود احمدی‌نژاد، فرمانده نیروی انتظامی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس جمهوری ایران طی حكمی سردار احمدی مقدم را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب كرد.

در حكم رییس جمهور خطاب به اسماعیل احمدی مقدم آمده است: "با استناد به ماده 33 اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و با توجه به تعهد، تجربه و توانمندی شما به موجب این حكم جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب می نمایم.
بی تردید انتظار عموم مردم در مبارزه با این بلای خانمانسوز و رهایی بخشیدن جامعه خصوصاً جوانان از چنگال سوداگران مفسد و تباه گران نسل و حرث، تكلیف انسانی و اجتماعی سنگینی بر عهده ستاد نهاده است. اهمیت مبارزه با مواد مخدر ایجاب می‌‏كند كه با بررسی همه جانبه‌‏، برنامه‌‏ریزی و همگرایی به این موضوع توجه شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با جلب همكاری و هماهنگی قوای قضائیه، مقننه، سازمان صدا و سیما و نیروهای مسلح و با به كارگیری توان سازمان‌‏های مسئول و مشاركت مردم عزیز و شریف، بیش از پیش در انجام وظایف محوله موفق باشید.".

احمدی‌مقدم پیش از این به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شده بود.

در روزهای اخیر عملکرد نیروی انتظامی در طرح مبارزه با بدحجابی با نارضایی‌های گسترده‌ای از سوی مردم و برخی اعتراضات از جانب برخی مقام‌های حکومتی و از جمله آیت الله شاهرودی مواجه شده است.

روز سه شنبه گذشته کمسیون امنیت ملی نیز سردار احمدی‌مقدم را به مجلس فراخواند تا درباره طرح امنیت اخلاقی و انضباط اجتماعی به نمایندگان توضیح بدهد.

نظرهای خوانندگان

سردار احمدي مقدم از فرماندهان شجاع اين مرز بوم هستند اميدارم در مسئوليت جديد هم موفق شوند

-- ضياء زيني ، May 21, 2007 در ساعت 05:49 PM