تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مبارزه با "بدحجابی" آقایان

معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح مقابله با بدحجابی آقایان در تهران خبر داد.

این در حالی است اجرای طرح مقابله با بد حجابی (خانم‌ها) از روز شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

به‌گزارش خبرگزاری ایرنا، سرهنگ سید محمد حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران مصداق‌های بدحجابی برای آقایان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: "در چند روز آینده مصداق بدحجابی آقایان اعلام خواهد شد".
حسینی افزود: "بیشترین هدف ناجا از اجرای طرح بدحجابی در سراسر كشور عملیات روانی و پیشگیری بوده كه تاثیر خود را بخوبی نشان داده است".

معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: "عملیات ما در این طرح شامل مراحل ارشادی، دستگیری، انتظامی و قضایی است كه‌ افراد بدحجاب در صورت عدم تمكین به ‌ارشادات ماموران، دستگیر و به پایگاه‌های مبارزه با مفاسد اجتماعی در تهران منتقل می‌شوند".

در سال‌های گذشته نیز همزمان با فرا رسیدن فصل گرما در ایران، نیروی انتظامی چنین اقداماتی را در دستور کار خود قرار داشت. اما به نظر می‌رسد این طرح‌ها چندان دوام و اثری نداشته‌اند.

از یک سو جامعه جوان ایرانی که نزدیک به هفتاد درصد آن، زیر سی سال دارد، گسترده‌تر از آن است که بتوان با نیروی پلیسی، رفتارهای اجتماعی‌اش را به سادگی تغییر داد. از دیگر سو دولت ایران نیز چندان مایل نیست با سختگیری‌های گسترده وادامه‌دار موجی از نارضایتی را در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد کند. به‌ویژه در شرایطی که با فشار خارجی روبرو است.

محمود احمدی‌نژاد، خود نخستین کسی بود که دستور داد دختران ایرانی به استادیوم‌های فوتبال بروند؛ گرچه این حرکت وی با مخالفت برخی روحانیون مواجه شد.

نظرهای خوانندگان

كاش دولت به جاى اتلاف وقت ملت به فكر ايجاد كار براى جوانان و بالا بردن سطح توليد داخلى بود. كسى نيست از اين دولت بپرسد حقوق آن قواى انتظامى از جيب چه كسى پرداخت مى شود كه اينطور بر جان و مال و ناموس ملت حكمفرمائئ ميكند؟

-- كيوان مهجور ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

محمدتقي رهبر نماينده اصفهان و عضو کميسيون فرهنگي مجلس در خصوص آغاز برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي از اول ارديبهشت تصريح کرد؛ ما هم به کار فرهنگي و هم به کار اجرايي در زمينه بدحجابي معتقد هستيم اما اين‌که تا صحبت از برخورد صورت مي‌گيرد، عنوان مي‌شود «کار فرهنگي بايد کرد»، جواب مي دهيم مگر 27 سال خواب بوديم که کار فرهنگي کنيم؟(به نقل از روزنامه اعتماد يك‌شنبه 2 ارديبهشت).
2 قطعه عكسي را كه انتخاب كردم، 2 زمان متفاوت را نشان مي‌دهد: يكي مسوولين را در حال انجام كار فرهنگي نشان مي‌دهد و ديگر ماحصل 27 سال كار فرهنگي (يعني تهران امروز) را نشان مي‌دهد.
http://karaa.blogfa.com/post-72.aspx

شاد باشيد.

-- ح.ش ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

به نظر شما وقتي در ميدان پونك دختر بچه 14 ساله رو بازداشت مي‌كنند و بعد مادر محجبه او رو هم كه جلوي بازداشت دخترش رو مي‌گيره دستگير ميكنند ولي طرف ديگه ميدان چند خانم معلوم الحال نسبتا ميانسال دارن بين دوو و مزدا و هوندا سر قيمت چانه مي‌زنند اسمش مبارزه با مفاسد اجتماعي است؟؟؟؟
وقتي ماموران مرد بدون رعايت محرم و نا محرم دست خانمها رو مي‌گيرند و توي ميني‌بوس هل مي‌دهند اسمش اسلام است ؟؟؟؟
واقعا مبارزه با عبدالمالك ريگي و اعوان و انصارش واجب تره يا ..........
واقعا مبارزه با مواد فروش‌هاي فلكه دوم صادقيه – ابتداي جلال آل احمد واجبتره يا .............
واقعا جرم شيشه شور‌هاي معتاد خمار پشت چراغ قرمز هنجار شكنانه تره يا ..............
واقعا جرم اون‌ آقايي كه با قيافه موجه ، با محاسن پرپشت و بلند با ماكسيما جلوي دوتا دختر بچه 16 ساله ترمز ميزنه و بزور مي‌خواد سوارشون كنه بيشتره يا اون دو تا دختر؟؟؟؟؟
شايد پسري كه بدون ريش و با شلوار فاق كوتاه و پيراهن تنگ آستين كوتاه مياد تو خيابون بيشتر ار اون آقاي ماكسيما سوار اسلام رو بدنام مي‌كنه ! ! ! ! !؟؟
شايد مسوولين فرهنگي كشور توان و عرضه مبارزه فرهنگي رو ندارن و با باتوم و توپ و تفنگ به جنگ ماهواره و اينترنت و فيلم 300 مي‌روند ؟؟؟؟
شايد نيروي انتظامي بلد نيست مبارزه انتظامي با قاچاقچيان لباس‌هاي آنچناني وارداتي ترك بكنه ، بجاش در سريال‌هاي تلوزيوني كار فرهنگي مي‌كنه ؟؟؟؟؟
شايد هم تقصير مجلسه كه بعد از سه سال هنوز دارن طرح براي پوشش تدوين مي‌كنن؟؟؟
اصلا سردار احمدي مقدم راست ميگه كه مهمترين دغدغه مردم امنيت اجتماعي است يا آقاي دكتر احمدي نژاد كه معتقده انرژي هسته اي مهمتره؟؟؟؟؟؟
نكنه بحران هسته اي حل شده و ديگه نيازي به حضور دختر‌هاي بدحجاب يا مانتويي در راهپيمايي ها نيست و ديگر احتمال جنگ با آمريكا كاملا ازبين رفته و نيازي به جبهه رفتن بچه سوسول‌ها نيست ؟؟؟؟؟
راستي از قيمت بنزين چه خبر ؟؟؟؟؟
شنيدين آژانسهاي مسكن ميگن زود خريد كنيد چون تو خرداد قراره خونه ؟؟؟ در صد گرون شه؟؟؟؟؟

-- يك شهروتد از نوع بچه شيعه ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

آقایان محترم
روزی به خاطر تمامی برخوردها
اعمال احمقانه
و جهالت بی نهایتتان پاسخ خواهید داد.
تاریخ سربازان شما را
با آژان های متجاوز کشف حجاب رضاخان مقایسه می کنند و ...
من مسلمانم و از دین و دینداری شما بیزار.
از دنیای شما بیزار...

-- بدون نام ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

بهترین حرف را درباره حجاب ،هفتاد سال پیش ایرج میرزا زده است .می دانم شما هم مثل من آنرا حفظ هستيد

-- محمد ازآلمان ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

همکاران ودوستان گرامی

نظرمن بصورت شیر بی یال ودم واشکم منتشرشده است .تصور می کنم بی مورد نبود اگر حداقل بیت اول شعر( تصویرزن) ایرج را حذف نمی کردید که مردم بدانند منظورمن کدام شعر ایرج بوده است چون ایرج میرزا شعری بی پرده وخلاف عفت نیز درمورد حجاب دارد که بدیهی است من آنرا ننوشته بودم ومنظورم نیز آن نبوده است
یاد آوری می کنم که مصرع اول این شعر بی پروا را همکار گرامی خودتان در کلاغستون مورد استفاده قرار داده است .
کاردیگری که می توانستید بکنید این بود که اصولا این اظهار نظر نصفه کاره را که نه به درد دنیا می خورد ونه به درد آخرت ! منتشر نکنید ، آیا بهتر نبود ؟بدیهی است که تصمیم گیرنده شما هستید . بااحترام .

-- محمد ازآلمان ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

تو را بخدا اين عكس را ببنيد
http://aftabehh.blogfa.com/post-15.aspx
مثل وحشي هاي دوران عصر سنگي و به اسم ارشاد و مبارزه با بدحجابي چگونه حمله كردند به اين دختر بي دفاع

-- رويا ، Apr 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

به مملکتی که کل اعتبارش را با حجاب سر کردن خانمها میخواهد حفظ کند و فکر میکند که به این شیوه جوانان را به دین اسلام جذب میکند و انقلاب فرهنگی در درون آنها بوجود می آورد و به این شیوه جلوی نفوذ فرهنگ بیگانه را میگیرد باید تبریک گفت که از چه مشاوران با سوادی استفاده میکند.

-- Hadi ، Apr 23, 2007 در ساعت 09:56 PM

يه خورده ديگه تلاش كنن به ركورد هاي طالبان تو مومن و مسلمان كردن مردم ميرسن . تقبل الاه!

-- lمسعود ، Apr 24, 2007 در ساعت 09:56 PM

اگه مواد جمع بشه به خماری میوفتین نه؟

-- ابولفضل ، Apr 24, 2007 در ساعت 09:56 PM

من نمی فهمم این مملکت رو واقعا چه طوری دارن اداره می کنن؟
دقیقا همین الان که مردم از همه شرایط ناراضی هستند؛ شرایط بد اقتصادی؛ گرانی مسکن و .... افزایش قیمتها که بیشترین فشار را روی مردم می اورد تا دولت. و از طرف دیگر که تحریمهای خارجی هم فشار روانی خود را روی ملت ما می گذارد. بهتر نبود که الان این طرح اجرا نمی شد تا مردم احساس نکنند که از همه طرف تحت فشار هستند.؟ بالاخره باید یه رضایتی داشت از یه چیز. مردم باید دلشون به چی خوش باشه؟ به علت سیاست های غلط دولت و نیروهای انتظامی انها چقدر مردم باید تاوان پس بدهند. زنهار که نارضایتی مردم اگر به صورت ریسمانی محکم در آید آنوقت است که عمر این نظام به آخر خواهد رسید.

-- بی اسم ، Apr 24, 2007 در ساعت 09:56 PM

خزان اين آخرين ترديد برگاني است
از اين دنياي خاكستر تبار ولذت مرداب و نه دريا
و اعدام هزاران رنگ تابستان و فصلهايي
به روح خشته ي اين خاك واين زندان

-- م.آرمان ، Apr 25, 2007 در ساعت 09:56 PM

اوضاع و احوال نظام سياسي كشور ما با توجه به تشخيص وسنجش مردم خيلي مغايرت دارد چرا كه اذهان عمومي صحبت هاي احمدي نژاد را قبل از انتخابات را كاملا گوش ندادند ايشان در تلويزيون شبكه دو آمدند و گفتند آيا دولت ما بايد به پوشش دختران و پسران كاري داشته باشد اما اين شيوه ديگر خريداري ندارد پس است 28 سال دروغ ونيرنگ وفريب بس است فقر وفساد وفحشا بس است غصه و ماتم و شكايت بس است آه...
بر گوه اگر گذر كند اين آه آتشين
بي شك بسوزدش دل سنگين براي ما....
م.آرمان

-- م.آرمان ، Apr 25, 2007 در ساعت 09:56 PM

این ملت رو هر بلایی سرشون بیارن حقشونه

-- همه اش حقه مونه ، Apr 25, 2007 در ساعت 09:56 PM

در رقابتهای انتخابات رییس جمهوری، می‌گفتند جوانها از اینکه احمدی نژاد برنده شود و به همه بتازد و سخت بگیرد، می‌ترسند. اگر او بیاید وضع می‌شود مثل زمانی که به آستین کوتاه لباس پسرها هم ایراد می‌گرفتند. خیلی خوب یادم هست که احمدی‌نزاد با زبان خودش در تلویزیون و شبکهٔ یک در یکی از همین مصاحبه‌های تبلیغاتی در جواب این حرفها گقت: « یعنی واقعا مشکلات ما موی جوانهای ماست؟ یعنی ما باید به لباس جوانها کار داشته باشیم؟ ما می‌خواهیم عدالت را برقرار کنیم. ما برای این چیزهای داریم می‌آییم.»
حالا دوست دارم یک بار این آدم را ببینم و اگر نخواستم..... بندازم، یکی محکم ....

-- سعید ، Apr 25, 2007 در ساعت 09:56 PM

جمهوری اسلامی در مورد برخی از مسائل اسلامی بی مطالعه و بد عمل کرده و رویکرد های شلاقی و موقت رو به مبناگرایی ترجیح داده. به نظر من حقیقت اینه که شمار مردمی که به اسلام اعتقاد و دلبستگی ندارن خیلی کمتر از اون هایی هستن که در جامعه ظاهر اسلام پسند ندارن.نمونه بازرش مراسم مذهبیه.
خود من زمانی که بعد از دوازده سال به ایران برگشتم باورم نمی شد که مردمی که بعضی رسانه ها از اون ها با عنوان ضد دین یاد می کنند اینطور رفتار های دینی از خودشون بروز بدند.
در ایده من غالب مردم مخالف رفتار های غیر اسلامی با نام اسلامند, نه خود اسلام.
اینکه بخواهم از بد حجابی امروز ایران به نام آزادی و با واژه مظلوم دموکراسی یاد کنیم امری بی اساسه.
بی حجابی یعنی مخالفت با قانون اساسی.کاری به درست و غلطش ندارم اما عمل به قانون هر کشور نشانه شخصیته.همونطور که ما در امریکا هم باید به برخی قوانین اونها که خوشمون نمیاد عمل کنیم. نمی خوام شعار بدم ولی کجای دنیا این ظاهر های آرایش کرده و پریشون تو خیابون به این شکل ظاهر میشن؟!! درسته که ریشه ماجرا در عملکرد غلطه اما این بی انصافیه که به جای انتقاد از روش بیایم بشیم طرفدار یک عملکرد قبیه. این طیف جوون های پریشون امروزی که حاصل یک عقده در ازادی عملکرد هستن , و فقط به اونها امر ونهی شده به جای روشنگری, هرگز در هیچ جامعه نرمالی به این میزان و با این رفتار های عجولانه پیدا نمیشن.
من موافق این ظاهر ها نیستم.اما چاره مسئله هم در تخصص من نیست.
بیایید بی تعصب به ریشه و چاره مسائل فکر کنیم. نه فقط انتقاد و نزاع ////// Sincerely

-- hooman .Read it plz ، Apr 26, 2007 در ساعت 09:56 PM

چرا سرمايه هاي ملت را خرج كارت سوخت مي كنيد مگر نمي شد براي هر ايراني كپن بنزين صادر كرد ولي حالا منتظر شارژر كارتهاي سوخت و با اين سيستم توضيح كساني 2 يا 3 كارت سوختي بسيار خواهند بود . واي به حال 2 ميليارد تومان خرج براي اين كارتها و خوش به حال آلمان و چين و شركت زيمنس و برج بزرگ تهران كه سود اصلي اين معامله دولت را خوردند حالا نان مردم مهمتر است . يا خود فروشي به علت ناتواني در امرار معاش
مشكل مسكن مشكل شهرداريها است اين قدر به بانكها نظر نكنيد شهرداريها قيمت پايه زمين را براي سود بيشتر خودشان گران كردند ولي يكي از مسئولين به اين امر اشاره نكرد چون خودشان شهردار يا فرماندار يا غيره بوده اند كه در اين امر دست داشته اند .
كارت سوخت تقلبي جرمهاي جديد موجود در مملكت خواهد بود . افزايش جرم يا افزايش مشاغل كاذب فروش آزاد بنزين از هم اكنون آغاز شده و انبارها پر مي شود .
مصرف سوخت بماند

-- بي طرف ، Apr 27, 2007 در ساعت 09:56 PM

من میگم ملت حقتونه اگه ناراضی هستید چرا گروگر تو تظاهرات شرکت می کنید

-- ندا ، Apr 27, 2007 در ساعت 09:56 PM

خوب بود

-- بدون نام ، Apr 28, 2007 در ساعت 09:56 PM

دستتون درد نکن از این طرح خوب وجالب
کرامت و فرزاد

-- بدون نام ، Apr 28, 2007 در ساعت 09:56 PM

انرژي هسته اي حق مسلم ماست.ما هيچ هغ! ديگه اي نداريم.ملت بايد اينو بفهمن.صدر رحمت به بلر و پينوكيو .محموت جان تونم!واقعا يادت نيست موقع انتخابات چي گفتي ؟ اگه يادت ني درسته چون كم حافظس و اگه يادته . . . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Apr 29, 2007 در ساعت 09:56 PM

بد بختا كشوراي ذگرو ببينين تا يه مسئله پيش مي ياد كه مخالفن 2 سوته مي پرن ميرن تظاهات حالا شما ها عرضه نداشته باشين تا به سرتون بياد حتما 22 بهمن همه هم ميريزن ميرن تظاهرات.الحق و الانصاف كه حقمونه

-- katayoun ، Apr 29, 2007 در ساعت 09:56 PM

اول اینکه نیروی انتظامی بهتره بجای برخورد با ناموس مردم با مزاحمای اونا برخورد کنه شاید مامورا یه سری عینک میزنن که دخترا رو پسر اونهم از نوع مزاحمش می بینن و احتمالن این ساخت جدید نیروهای مسلح هست و واقعن هم که نوبرشه. تا حالا فکر کردن جرم بود حالا لباس پوشیدن هم بهش اضافه شد. این آقایون هنری بجز گرفتن از جوونا ندارن دیروز حرف زدن امروز لباس پوشیدن حتمن فردا زندگی کردن.متاسفم برای یه عده آدم خودخواه ومریض که از دیدن دیگران یا حالشون خراب میشه یا عقده های دوران جوونیشون یادشون میاد. به هر حال این طرح حتی پشتوانه مذهبی هم نداره کما این که در تمام کشورهای اسلامی که احکام اسلامی خیلی سخت پیاده میشه مثلان عربستان انقدر سخت گیری نمیشه واصولان این طرح فقط در کشوری مثل ایران که کرامت انسان اصلان معنی نداره میتونه پیاده بشه. بهتره یاد بگیریم فقط بجای خودمون تصمیم بگیریم و به دیگران زور نگیم و به تصمیمی که مردم واسه خودشون میگیرن احترام بذاریم و در آخر کمی از خدا بترسیم.

-- reza_k11 ، Apr 29, 2007 در ساعت 09:56 PM

چرا از اون بالا بالاها شروع به جمع کردن نمی کنید می ترسین کل سیستم بیفتن تو بازداشتگاه ه ه ه ه ه ه ه ، چند نفر رو می خواین براتون مثال بزنم که از سران مملکتن و همشون تریاکی ، ها ، ....گر چه همه میدونن اگه مواد به ایران نیاد نصف بودجه این مملکت زمین می خوره ÷س حی وارد کنید حیف اون یکسری آدمها که توی اسن سیستم هستند و سالم زندگی کردند .حیف حیف حیف و.....

-- نرگس ، Apr 30, 2007 در ساعت 09:56 PM

خاك بر سر كسي كه پليس اونا به جرم اين كه اصليت خود را فراموش مي كند بگيرد
برو بمير اي بي حجاب
كه موهاتو مثل يال اسب درست كردي و سرت مثل خربزه شده و اندام فاسد خود را مفت به ديد نامحرم مي ذاري

-- غلام ، May 2, 2007 در ساعت 09:56 PM

اگر اینهایی که دم از گسترش فساد در جامعه می زنند بیایند و خدمت سربازی را حذف کنند ازدواج جوانها حداقل 2 سال جلو می افتد و عملا جلوی خیلی از مفاسد گرفته می شود.

-- ali ، May 2, 2007 در ساعت 09:56 PM

اگه بد حجابی عیبه پس چرا سعی میکنید در شبکه های ماهواره ایتون ایران رو اونجوری به تصویر بکشید؟میخواهید از غافله کشورهای دیگه عقب نمونید؟این دخترا همونایی هستن که کاندید روحانی ریاست جمهوری برای پیشبرد اهدافش ازشون استفاده کرد.سرانجام ادمایه ساده لوح همینه.این ارشادیون مصداق همون کلام امام صادق (ع) هستن که:دو دسته کمر مرا شکسته اند.......... واینا دسته دوم یعنی جاهلان متنسک نما هستن. در پایان امیدوارم شاهد حضور میلیونیه مردم پای صندوق های رای و راه پیمایی 22 بهمن باشم.

-- هومن از کرمانشاه ، May 2, 2007 در ساعت 09:56 PM

اول اینکه نیروی انتظامی بهتره بجای برخورد با ناموس مردم با مزاحمای اونا برخورد کنه شاید مامورا یه سری عینک میزنن که دخترا رو پسر اونهم از نوع مزاحمش می بینن و احتمالن این ساخت جدید نیروهای مسلح هست و واقعن هم که نوبرشه. تا حالا فکر کردن جرم بود حالا لباس پوشیدن هم بهش اضافه شد. این آقایون هنری بجز گرفتن از جوونا ندارن دیروز حرف زدن امروز لباس پوشیدن حتمن فردا زندگی کردن.متاسفم برای یه عده آدم خودخواه ومریض که از دیدن دیگران یا حالشون خراب میشه یا عقده های دوران جوونیشون یادشون میاد. به هر حال این طرح حتی پشتوانه مذهبی هم نداره کما این که در تمام کشورهای اسلامی که احکام اسلامی خیلی سخت پیاده میشه مثلان عربستان انقدر سخت گیری نمیشه واصولان این طرح فقط در کشوری مثل ایران که کرامت انسان اصلان معنی نداره میتونه پیاده بشه. بهتره یاد بگیریم فقط بجای خودمون تصمیم بگیریم و به دیگران زور نگیم و به تصمیمی که مردم واسه خودشون میگیرن احترام بزاریم و در آخر کمی از خدا بترسیم.

-- قاسم ، May 3, 2007 در ساعت 09:56 PM

سلام به ایرانم
ایرانی که طعم آزادی را هیچ وقت نچشید
ایران من نگران نباش
هر حکومتی تاریخ انقضایی دارد
صبر کن ...

-- شهردار شهر تنهایی ، May 4, 2007 در ساعت 09:56 PM

چند وقت بود از قبل عید نارضایتی مردم از دولت بالا گرفته بود بالاخره سر ملت باید یه جور گرم می شد اونم چی بهتر از بحث قدیمی و خاک گرفته حجاب ...فقط خدا می دونه چند تا جوونه تحصیل کرده و بیکار مثل من تو ایران هست که آرزوشه یه روزی بتونه حتی تو 40 سالگی ازدواج کنه اون وقت آقایون میان حرف از مبارزه با مفاسد و اصلاح جامعه می زنند!!!! ما همیشه از راهی رفتیم که نتیجه نداده واسه همین هیچ وقت نه نتیجه میگیریم بلکه سطح نارضایتی هم بالا می بریم نمی خام اینقدر مایوس کننده حرف بزنم ولی توی این مملکت هیج جایی واسه امید به وضع بهتر زندگی نمونده هر روز گرونی هر روز تورم آخه ما چه گناهی داریم که پدرمون به قول عام مایه دار نبوده پس آخرین راه واسه جوونهایی مثل من یا مردنه یا رفتن از ایران که من دوومیشو ترجیح میدم "ما که رفتیم بد و خوبش با شما...." یا علی

-- مهران آزاده ، May 4, 2007 در ساعت 09:56 PM

والا از نظر من حضرت محمد این کار رو نکرد
چون این کار مردم رو از اسلام فراری میده
اگر اینطور اختیار برای چیه
نه جدا فکر کنین
یکی نمیخواد حجاب داشته باشه یکی مسیحی
اگر انطور بود انسان افریده نمیشد
دیگه افرینش و بهشت جهنم برای چیه
نمیگم حجاب بده
ولی میگم ما از خدا و پیامبر که جلوتر نیستیم
که مزاحم ارامش انسان شیم
و تازه من فکر میکنم چون کشور فرانسه با ایران را نمیاد و از حجاب جلوگیری میکنه
این در واقع لجبازی
و چه بد لجبازی که از اسلام به عنوان ابزار استفاده شه
و اگر کشورمون رو دوس دارین به فکر اشتغال باشین
چون بیشتر جامعه ی ما جوان و بیکار
سیاست احمدی نزاد من رو یاد رضا خان میندازه
بیشتر فکر کنین

-- ستاره ، May 4, 2007 در ساعت 09:56 PM

يه روز آقاي احمدي نژاد براي كسب آرا گفتن يعني فقط دغدغه ملت همين بدحجابيه و دولت هم اينقدر بيكاره كه بخواد مسائل مهم ديگه رو ول كنه و به يه همچين مساله ي بي ارزش بپردازه . اين توهين به مردمه.
برداشت من اينه كه هدف همون توهين به مردمه چون اين كار با علم به اين كه اين توهينه انجام مي گيره . و ما ملتي كه راحت گول ميخوريم . فريبه هرحرفه بي اساسي ميشيم حتما" مستحقيم. از قديم گفتن از ماست كه بر ماست .

-- بدون نام ، May 5, 2007 در ساعت 09:56 PM

مبارزه با بد حجابی هم خوبه هم بد نیست !!!

-- بدون نام ، May 9, 2007 در ساعت 09:56 PM

این مسخره بازی ها چییه؟؟؟ حجاب هر کس دست خودشه

-- پدرام ، May 23, 2007 در ساعت 09:56 PM

کاش میشد بجای این همه حرف وحدیث یکی پیدا میشد وبحال این مردم فقیر می رسید آره همه حرفا که بالا زده شده ودر هزاران ای دیگه زده خواهد شد کاملا منطقی بنظر میرسند ولی کسی نیست بگه که.......

-- رضا ، Jun 1, 2007 در ساعت 09:56 PM

ما تو عصر جاهلییتیم خدا به داد ما برسه؟

-- شاهد ، Jun 2, 2007 در ساعت 09:56 PM

چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

-- بدون نام ، Jun 10, 2007 در ساعت 09:56 PM

سيمای حقيقی مسأله حجاب:
حقيقت امر اينست كه در مسأله پوشش - و به اصطلاح عصر اخير حجاب -
سخن در اين نيست كه آيا زن خوب است پوشيده در اجتماع ظاهر شود يا
عريان ؟ روح سخن اينست كه آيا زن و تمتعات
مرد از زن بايد رايگان باشد ؟ آيا مرد بايد حق داشته باشد كه از هر زنی در هر
ببرد يا نه ؟ اسلام كه به روح مسائل می‏نگرد را محفلی حداكثر تمتعات‏
جواب می‏دهد : خير ، مردان فقط در محيط خانوادگی و در كادر قانون
ازدواج و همراه با يك سلسله تعهدات سنگين‏
می‏توانند از زنان به عنوان همسران
قانونی كامجوئی كنند ، اما در محيط
اجتماع استفاده از زنان بيگانه ممنوع است .
و زنان نيز از اينكه مردان‏
را در خارج از كانون خانوادگی كامياب سازند به هر صورت و به هر شكل
ممنوع می‏باشند. درست است كه صورت ظاهر مسأله اينست كه.
بيايد يا عريان ؟ يعنی آنكس كه مسأله به نام او زن چه بكند ؟ پوشيده بيرون‏
عنوان می‏شود زن است ، و
احيانا مسأله با لحن دلسوزانه‏ای طرح می‏شود كه آيا
بهتر است زن آزاد باشد
يا محكوم و اسير و در حجاب ؟ اما روح مسأله و باطن مطلب چيز ديگر است و آن اينكه آيا مرد بايد در بهره‏كشی جنسی از زن آزادی
‏ مطلق داشته باشد يا نه ؟ يعنی آنكه در اين مسأله ذی نفع است مرد است
نه زن و لااقل مرد از زن در اين مسأله ذی نفع‏تر است.
به قول ويل دورانت:‏
" دامنهای كوتاه برای همه جهانيان بجز خياطان نعمتی است " .
پس روح مسأله ، محدوديت كاميابيها به محيط خانوادگی و همسران مشروع
يا آزاد بودن كاميابيها و
كشيده شدن آنها به محيط اجتماع است . اسلام‏
طرفدار فرضيه اول است از نظر .
اسلام محدوديت كاميابيهای جنسی به محيط خانوادگی و همسران مشروع‏
، از جنبه روانی به بهداشت روانی اجتماع كمك می‏كند ، و از
جنبه خانوادگی سبب تحكيم
روابط افراد خانواده و برقراری صميميت كامل بين‏
زوجين می‏گردد ، و از جنبه اجتماعی موجب حفظ و استيفاء نيروی كار و
فعاليت اجتماع می‏گردد ، و از نظر وضع
زن در برابر مرد ، سبب می‏گردد كه‏ ارزش زن در برابر مرد بالا رود
فلسفه پوشش اسلامی به نظر ما چند چيز است . بعضی از آنها
جنبه روانی‏
دارد و بعضی جنبه خانه و خانوادگی ، و بعضی ديگر جنبه اجتماعی ، و بعضی‏ مربوط است به بالا بردن احترام زن و جلوگيری از ابتذال او.
حجاب در اسلام از يك مسأله كلی‏تر و اساسی‏تری ريشه می‏گيرد و آن اينست كه اسلام می‏خواهد انواع التذاذهای جنسی ،
‏چه بصری و لمسی و چه نوع ديگر به‏ محيط خانوادگی و در كادر ازدواج قانونی اختصاص يابد ، اجتماع منحصرا
برای كار و فعاليت باشد . برخلاف سيستم غربی عصر
حاضر كه كار و فعاليت‏
را با لذتجوئيهای جنسی به هم می‏آميز دل ، اسلام می‏خواهد اين دو
دو محيط را كاملا از يكديگر تفكيك كند

-- مجید ، Jun 22, 2007 در ساعت 09:56 PM

چرا طرح بدیه چون جلوی کارهای منفورتون گرفته میشه؟

-- نازنین ، Jul 7, 2007 در ساعت 09:56 PM

خدا پدر و مادر بانی این طرحا رو لعنت کنه

-- پرستش ، Jul 23, 2007 در ساعت 09:56 PM

az farda be in baradar basiji ha ham gir midan ke chera rishet ye zare fer khorde.do0ste mano gerefte bo0dan dar so0rati ke kheili sport bo0d jaye gir dadan nadashte.behesh goftan ke ma didim ke to ba khodet mavad mokhader dari.endakhtanesh to0 mashin behesh goftan ke to0 lebasete,dast endakhtan zire lebasesh.o0n yeki bi namo0s gofte ke na man didam gozasht to0 shortesh.bad dast endakhtan to0 shortesh.alan ham o0n bad bakht afsordegi dare.delemo0n khodshe mamlekat darim.ishallah kharab she ro0 sare harchi mamo0re.ridam be in donya baba.ough

-- po0neh ، Jul 23, 2007 در ساعت 09:56 PM

براي دولت و نظام اين مهم نيست كه چند نفر بيكارند چند نفر با سيلي صورت خود را سرخ نگه داشته اند و يا چند نفر بر اثر شرايط بد اجتماعي دست به خودكشي ميزنند.
اگر واقعا مرد هستيد (واقعا شرمنده از اين كه براي اين افراد واژه مرد رو بكار مي برم) شرايط رو براي ازدواج و كار جوانان فراهم كنيد تا هم خود و مردم رو مشغول به كار هاي بيهوده نسازيد.

-- بدون نام ، Jul 23, 2007 در ساعت 09:56 PM

شما انقلاب کردید که مملکت درست شه آزاد شه.پس چی شد آقایان؟والا اینجوری یه کاری می کنید که ای کاش زمان شاه بود...

-- بدون نام ، Jul 24, 2007 در ساعت 09:56 PM

من 1 سوالی دارم: چرا احمدی نژاد در حرفهاش گفته: مشکل جامعه ما اینه که ببینیم فلان دختر چه تیپی می زنه؟ یا فلان پسر موهاشو چه طور کوتاه می کنه؟ خودش گفته که به من و تو چه ربطی داره !!! تا کی می خواهیم شخصیت مردم را کوچک کنیم؟
ما باید از آنها به نفع جامعه استفاده کنیم!!
اما به نظر من تمام اینها فقط حرفه. من موافق بی بندو باری نیستم اما موافق حکومت ریا و زور هم نیستم. چرا رئیس جمهور این حرف رو زده؟ چرا باید احمدی نژاد به خودش و اعتقاداتش و ما مردم ایران توهین کنه؟چرا؟چرا؟

-- مینا ، Jul 29, 2007 در ساعت 09:56 PM

چقدرم ميزارن بريم استاديوم
royasheytoon2000.blogfa.com

-- رويا ، Sep 10, 2007 در ساعت 09:56 PM

از ماست كه بر ماست برادرانم.من كه نصف عمرم تباه شد.الانم از خدا مي خواهم نصف ديگرش هم زود بگذرد تا براي شكايات پيشش بروم.بپرسم از اين ايران بد تر هم قدرت داري بسازي ؟

-- مهدي عزيزي ، Jun 14, 2008 در ساعت 09:56 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)