تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

توقف فعالیت سایت پندار

سایت فرهنگی- هنری پندار، با بیش از شش سال سابقه، فعالیت خود را متوقف کرد.

نیما افشار نادری، سردبیر این سایت "هزینه‌های سر‌سام آور" و "خلاءهای قانونی" را از دلایل توقف فعالیت این پایگاه اینترتی ذکر کرده است.

سردبیر این پایگاه اینترنتی می‌نویسد: " پندارنت، زمانی متولد شد که وب سایت‌های فارسی زبان، در حال تجربه‌های نخستین بودند. خلاء‌های بی شمار رسانه‌ای، موجب شد تا این پایگاه‌ها، جایگزین برخی از مطبوعاتی شوند که به دلایل گوناگون نتوانستند هم پای زمانه گام بردارند".

نیما افشاری نادری در ادامه می‌افزاید: "هزینه های سرسام آور نگاهداری و به روز رسانی فنی و محتوایی، نیرو و انر‍ژی انسانی صرف شده و خلاء های قانونی فعالیت رسانه‌ای ما را به این نتیجه می رساند که تا زمانی که راهکارهایی برای ادامه ی فعالیت به شکل حرفه ای وجود ندارد، نمی توانیم به تداوم این بازی لذت بخش گروهی مان دل خوش کنیم".

پندار سخن خود را اینگونه به پایان می‌رساند: "امیدواریم با برنامه ریزی برای نسخه تازه پندار، شرایط فنی، رسانه‌ای و مالی مطلوبی را برای آن فراهم کنیم. شرایطی که با آن چه بضاعت جامعه مجازی فعلی ماست، فاصله بسیاری دارد. پندار نیاز دارد تا کارنامه خود را یک بار دیگر مرور کند و به این منظور نیاز به سکوتی دارد که امیدواریم بیش از چند ماهه به درازا نکشد. نقد گذشته ی پندار، خواسته ما از دوستداران این پایگاه است".

پایگاه پندار را ببینید.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)