تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

آزادی نه آموزگار با قید وثیقه

دبیر کل سازمان معلمان ایران از آزادی نه معلم بازداشت شده خبر داد.

هاشمی،دبیرکل سازمان معلمان ایران در گفتگو با خبرگزاری کار ایران اعلام کرد:
"با قرار وثیقه 290 میلیون تومانی، نه معلم بازداشت شده در تجمعات اخیر فرهنگیان آزاد شدند".

هاشمی افزود: "تعداد قابل توجهی از معلمان بازداشت شده در تجمعات اسفندماه سال گذشته قبل از تعطیلات نوروز آزاد شدند و تنها نه نفر از آنان در ایام نوروز در بازداشت بودند".



دبیر کل سازمان معلمان ایران اظهار داشت:"شش نفر از معلمان بازداشتی از اعضای کانون صنفی معلمان ایران و سه نفر از اعضای سازمان معلمان ایران بودند که در اواسط نوروز آزاد شدند."

هاشمی همچنین از صدور وثیقه‌های 30 و 50 میلیونی برای این آموزگاران خبر داد و گفت: "برای هر یک از اعضای کانون صنفی معلمان، وثیقه 30 میلیون تومانی و برای اعضای سازمان معلمان به دلیل انتشار سئوالات موهن وثیقه 50 میلیون تومانی تعیین شد".

دبیرکل سازمان معلمان ایران با انتقاد از اینکه در قوه قضائیه" برخورد منطقی" صورت نمی‌‏گیرد، افزود: "کل سئوالات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان در اختیار ما قرار دارد و هیچ‌‏گونه تحریف یا تغییر در این سوالات ایجاد نشده است".

هاشمی یادآور شد: "هدف از انتشار بخشی از سوالات موهن, نشان دادن دیدگاه طراحان سوالات و مسئولان جدید آموزش و پرورش است که مسوولان قبلی را متهم به کمرنگ دیدن مسائل دینی می‌‏کردند".

نظرهای خوانندگان

بنده پيشاپيش عذرخواهی می‌کنم.
اما در عرف رسانه‌ای ايران، به دليل شباهت عدد 9 با حرف نفی «نه» آن را به صورت عددی می‌نويسند.
يعنی از يک تا هشت را با حروف و از نه به بالا را به عدد می‌نويسند.
باز هم عذر می‌خوام

-- بهرنگ ، Apr 4, 2007 در ساعت 01:06 PM

گناه آموزگار بودن و گناه ایرانی بودن ، گناه درخواست کارمزد شایسته کار دشوار و پر ارزش آموزگاری .
گناه آموزش دادن به فرزندان ایران زمین و رهائی کشور از چنگال نادانی. گناه دزد وآلوده نبودن ،نوکر و جیره خوار نبودن و پاک بودن گناهی بس بزرگ است که این آموزگاران میبایستی سال نو را در زندان و دور از خانواده باشند. گناه اینان از ملوانان انگیسی هم که به گفته رژیم به مرزهای ایران تجاوز کرده بودند بیشتر بوده .به محل نگهداری و چهره های ملوانان انگلیسی توجه فرمائید.رژیم ایران ضد ایرانی است ،ما تنها همین یک مشکل را داریم. ولی ایمان داشته باشید که تلاشهای راستین ایرانیان به بار خواهد نشست و آزادی ملت ایران را با چشمان خود خواهیم دید:
دیدی که خون ناحق پروانه شمع را
چندان امان نداد که شب را سحر کند!!

مردم ایران پشتیبان آموزگاران و رانندگان بی گناه شرکت اتوبوسرانی تهران، زنان آزادیخواه وتمام پیروان آزادی و دموکراسی در ایران هستند . و کار بزرگشان را ارج میگذارند

-- jahangir ، Apr 4, 2007 در ساعت 01:06 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)