تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اجتماع گسترده آموزگاران در برابر مجلس

"بیش از 3 هزار تن" از فرهنگیان در اعتراض به عدم اجرای لایحه نظام هماهنگ پرداخت و وضع معیشتی خود در مقابل مجلس هفتم تجمع کردند. این برای سومین برای طی هفته اخیر و پنجمین بار در طول یک ماه گذشته است که فرهنگیان در مقابل مجلس تجمع اعتراض‌‏آمیز برگزار می‌‏کنند.

خبرگزاری کار ایران گزارش می‌دهد که تعداد تجمع‌‏کنندگان به حدی بوده که رفت و آمد وسایل نقلیه در خیابان "مجاهدین اسلام" منتهی به میدان بهارستان با مشکل مواجه شده است. همچنین در سراسر خیابان مجاهدین اسلام نیروهای انتظامی امنیتی برای ایجاد نظم و کنترل وضعیت حضورداشته است.

ایلنا گزارش می‌دهد در این اجتماع فرهنگیان پارچه‌‏نوشته‌‏هایی با خود حمل می‌‏کنند که بر روی آن نوشته شده بود: "بچه‌‏ها در جزوه‌‏های خود بنویسید کسی با کسی برابر نیست"، "نمایندگان مجلس! اگر در دادن حقوق معلمان ناتوانید، رای ما را پس بدهید"، "فرشیدی، فرشیدی، سنگرت را رها کن! مجلس، مجلس، فکری به حال ما کن!"،"احمدی‌‏نژاد، عدالت یا فریب کاری"، "در مقام هم‌‏شأن روحانی هستیم، در معیشت ندانیم کجا هستیم"، "نظام هماهنگ پرداخت اجرا باید گردد".

همچنین برپایه برخی گزارش‌های دیگر روز گذشته شماری از معلمان چند ساعتی را در بازداشت به سربرده‌اند که پس از مدتی با قید تعهد آزاد شده‌اند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


گپی با یک آدم معمولی

میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۵

چهار ماه در تابوت می‌خوابیدم

وبلاگستان در سالی که گذشت

گفت‌وگویی با عباس کیارستمی