تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

درخواست سازمان مجاهدین خلق ایران از اتحادیه اروپا

سازمان مجاهدین خلق، یکی از عمده‌ترین گروه‌های مخالف دولت ایران در خارج، امروز پنجشنبه از اتحادیه اروپا خواسته است تا نام این سازمان را رسماً از لیست سیاه سازمان‌های تروریستی حذف کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، وکلای سازمان مجاهدین خلق ایران در نامه‌ای، اتحادیه اروپا را به «بی‌اعتنایی آشکار» به تصمیم‌گیری دادگاه اروپا متهم کرده‌اند.

در دسامبر گذشته، دادگاه بدوی اروپا،‌ تصمیم اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۲ برای مسدود کردن دارایی‌های این گروه را لغو کرد.

اتحادیه اروپا اعلام کرده است یک ماه پیش در نامه‌ای به این سازمان، انگیزه‌های خود از قرار دادن نام این سازمان در فهرست تروریستی‌اش با توجه به فعالیت‌های گذشته گروه بیان کرده است.

محمد محدثین، از سران عالیرتبه این سازمان گفته است اتحادیه اروپا «از سال ۲۰۰۱ به هیچ مدرکی تکیه نکرده است.» این سخنان به نشست تازهء اتحادیه اروپا در بروکسل اشاره دارد.

سازمان مجاهدین خلق شاخهء مسلح شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه است که در ژوئن ۲۰۰۱ به اعمال خشونت‌آمیز متهم شد.

نظرهای خوانندگان

آدم وقتی میبیند که کسانی که تا دیروز به زن و مرد وکوک وبقال کفش فروش موتور سواروسرنشینان اتوبوس ومینی بوس ومساجد وحرم مطهر امام رضا ع رحم نکردند وبا مسلسل ونارنجک بمب حمله کردند ودها هزار انسان را در میان چشم همگان کشتند وسوزاندند ودر جنگ ایران وعراق علیه ایران جاسوسی کردند اکنون نیز برای امریکا واسراییل والقاعده جاسوسی میکنند واقعا تعجب میکند که اینها چه رویی دارند من فکر میکنم در مقابل اعمال اینها باید به هیتلر جایزه دادچرا که امروز کمتر خانواده ای در ایران پیدا میشود که یکی از عزیزان یا فامیل ویا همسایگانشان بدست تروریست های این ساز مان جهنمی از دست نداده باشند حالا در فرانسه وعراق وجاهای دیگر نشسته اند و... هایشان را عوض میکنند وبا دلار های امریکایی
برای حکومت بر مردم ایراننقشه میکشند واز هر خیانتی پرواندارند مردم ایران از هر دشمنی بگذرند مسلما از جنایتهای سران سازمان مجاهدین ضد خلقی نمی گذرند مگر از فزیب خوردگانی که تا فرصت هست برگردند واز گذشته شان نادم باشند عاقبت خون بیگناهان به شهادت رسیده در تمام خیابان های ایران دامنگیر این آدم کشان خواهد شد

-- احمد صادقی ، Jul 30, 2007 در ساعت 05:30 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)