تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جاده‌های چالوس و فیروزکوه و هراز بسته شدند


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتظامی اعلام کرد: "محورهای "کرج – چالوس" و "فیروز کوه" به علت ریزش سنگ و بارش برف شدید مسدود است".

به گزارش ایسنا سرهنگ علیشاهی در این باره اظهار داشت: "با توجه به اینکه پاکسازی کامل محور "کرج – چالوس" از قطعات سنگ ریخته شده بر روی جاده صورت نگرفته است این محوراز نظر پلیس راه همچنان مسدود است.

در همین حال به گزارش ایرنا پلیس راه جاجرود روز شنبه در اطلاعیه‌ای جداگانه اعلام کرد دو محور "هراز" و "فیروزکوه" به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

جاده‌های ایران با پایان یافتن تعطیلات نوروزی و فرا رسیدن سیزده بدر همه ساله شاهد بار ترافیکی بسیار سنگینی هستند.

نظرهای خوانندگان

آقایان ابرقدرت ! ترا به ابوالفضل یک فکری واسه این دوتاجاده که قتلگاه هموطنمان است بکنید .
بعنوان نمونه اجازه بدهید بگویم چند سال پیش درهمین جاده هراز تخته سنگی افتاد روی اتوموبیل دوتا ازبستگان من ، ،شوهر بلافاصله کشته شد ،زن یکسال درکما بود و هنوزفلج است . این حادثه تلخ را صبح اول صبح، واسه این یادآوری کردم که بدانید نخواسته ام فقط شعاربدهم :
یه جاده مناسب ،حق مسلم ماست !
شماها بقول رئیس جمهور محترممان دارید یک ابرقدرت می شوید ،شماها به فرمایشت !خودتان دارید دنیارا سرانگشتتان می چرخانید. برای شمائی که می فرمائید آمریکای جهانخوار ازشنیدن نامتان (نه دیدن قیافه تان ) تمام وجودش به لرزه می افتد، زشت است حریف دوتاجاده نشوید،من برای خودتان می گویم !

-- محمد ازآلمان ، Apr 1, 2007 در ساعت 02:12 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)