تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کاخ سفید از ایران خواست با سازمان ملل همکاری کند

کاخ سفید روز دوشنبه، از ایران خواست تا در مورد تهدید به کاهش همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تجدید نظر کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید از ایران خواست تا از تقاضاهای بین‌المللی برای توقف فعالیت‌های حساس هسته‌ای سرپیچی نکند.

سخنگوی کاخ سفید، خانم دانا پرینو که در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: "از آن‌ها صریحاً می خواهیم که در این مسیر پیش نروند. ما در برخورد با مسئله هسته‌ای ایران یکپارچه هستیم. ایران باید فعالیت‌های غنی‌سازی و فراوری را تعلیق کند".

پیش از این، غلامحسین الهام، سخنگوی دولت ایران گفته بود که بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ایران بخشی از همکاری‌های خود را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا زمان بازگشت موضوع هسته‌ای ایران از شورای امنیت به این آژانس متوقف خواهد کرد.
سخنگوی کاخ سفید همچنین در پاسخ به پرسشی درباره کمشکش ایران و بریتانیا در مورد ۱۵ ملوان بریتانیایی که هفته گذشته در آب‌های اروندرود بازداشت شده‌اند گفت: "البته که این موضوعی جدی است. ما در کنار هم‌پیمانان انگلیسی خود می‌ایستیم و من تکرار می‌کنم که هیچ قصدی برای جنگ با ایران نداریم".

ایران می‌گوید که ملوانان بریتانیایی را به دلیل حضور در آب‌های ایران بازداشت کرده‌است.

US: Iran should cooperate with UN

نظرهای خوانندگان

آقايون متوجه هستيد كه دارند گوسفند قربوني رو آماده سربريدن مي كنند؟
به جاي فيلم 300 و مشابه يك خبر بدرد بخور بگوييد. يك كمي عراق را تماشا كنيد و ببينيد چه آشي در حال آماده شدن است. دموكراسي به زور كشتار نمي خواهيم. الان فرصتي است كه راديو زمانه يك حرفهاي بدرد بخور بزند... مگر آنكه امتياز ش را از حالا دموكراسي در سبك عراق و افغانستان رزور كرده باشد. يك فاجعه در راه است و داخلي ها كه تكليفشان روشن است. خارجي ها هم كه بي تفاوت "نقل" خبر مي كنند

-- ايراني ، Mar 27, 2007 در ساعت 07:39 PM

سلام دوستان عزيز راديو زمانه
خوشحال خواهم شد اگر خبر برگزاري انتخاب بهترين و بدترين وبلاگ زيست محيط سال را در سايت پرمخاطبتان درج فرماييد
http://hamnahad.blogfa.com

-- فرداد دولتشاهی - همنهاد ، Mar 27, 2007 در ساعت 07:39 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)