تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هشدار رهبر ایران نسبت به حمله نظامی

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، نسبت به آنچه که استفاده ابزاری از شورای امنیت خواند هشدار داد و گفت: "اگر بخواهند با هیاهو و جنجال از شورای امنیت استفاده ابزاری كنند و حق مسلم ملت ایران را نادیده بگیرند و بی قانونی كنند ما هم می توانیم بی قانونی كنیم و خواهیم كرد".


آیت الله خامنه‌ای که در مشهد به سر می‌برد همچنین اظهار داشت که اگر با ایران برخورد نظامی شود از "همه ظرفیت‌ها برای ضربه زدن" به مهاجمان استفاده خواهد شد.

آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه آمریکا همواره در تلاش بوده همسایگان جنوبی را از ایران "بترساند" از آمادگی تهران برای انعقاد پیمان دفاعی مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و افزود: "ایران مانند تمام سالهای پس از انقلاب دست دوستی خود را به سوی این همسایگان دراز كرده و معتقد است امنیت این منطقه مهم باید با همكاری كشورهای خلیج فارس تأمین شود".

آیت الله خامنه‌ای انرژی هسته‌ای را برای ایران یک ضرورت قلمداد کرد و آن را با اهمیت‌تر از ملی شدن نفت خواند.

به گزارش ایلنا، رهبر جمهوری اسلامی گفت: "تعدادی كه حرف دشمن را تكرار می كنند امروز در حالیكه از ملی شدن صنعت نفت تمجید می كنند اما همان حرفهایی را می زنند كه مخالفان دكتر مصدق و آیت الله كاشانی هنگام ملی شدن صنعت نفت می زدند".

رهبر ایران با اشاره به نظارت آژانس به فعالیت‌های هسته‌ای ایران، افزود: "همه فعالیتهای ما قانونی بوده است اما اگر بخواهند با هیاهو و جنجال از شورای امنیت استفاده ابزاری كنند و حق مسلم ملت ایران را نادیده بگیرند و بی قانونی كنند ما هم می توانیم بی قانونی كنیم و خواهیم كرد".

آیت الله خامنه‌ای در ادامه نسبت به حمله نظامی به ایران هشدار داد و گفت: "اگر بخواهند با تهدید و اعمال زور و خشونت رفتار كنند بدون تردید ملت و مسئولان ایران از همه ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به دشمنانِ متعرض استفاده خواهند كرد".

نظرهای خوانندگان

Mr. Khameni is really need to be educated about Iranian history and then start talking about history. Thank you for the news

-- Moos ، Mar 23, 2007 در ساعت 04:06 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)