تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

موضع‌گیری احمدی‌نژاد درباره فیلم 300

رهبر و رییس‌جمهوری ایران فرارسیدن نوروز را شاد باش گفتند. آیت‌الله خامنه‌ای "جشن ملی ایرانیان" را به فرد فرد ملت ایران، تمامی ایرانیان در سراسر جهان و همه ملت‌هایی که نوروز را جشن می‌گیرند، تبریک گفت.

رهبر ایران در بخشی از پیام خود گفت: "ملت ایران با نو شدن سال، عزم خود را نو می‌کند و با ورود به میدان‌های جدید و در برخورد مدبرانه با چالشها و دشمنی‌ها، مسیر روشن خود را ادامه می‌دهد".

محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران نیز سال نو را شاد باش گفت.

محمود احمدی‌نژاد در پیام نوروزی خود به فهرست بلندی از "دستاورهادی" دولت خود پرداخت و اظهار داشت " گام‌های بلندی در زمینه‌های مختلف از جمله در سرمایه گذاری داخلی و خارجی و سازندگی برداشته شد بطوریکه حجم تقاضا برای سرمایه گذاری داخلی دوبرابر و در سرمایه گذاری خارجی نیز این حجم چند برابر شده است".

محمود احمدی‌نژاد به طور غیر مستقیم به فیلم آمریکایی 300 اشاره کرده و آن را "جنگ روانی" و "تحریف تاریخ" از سوی برخی قدرت‌های بزرگ ارزیابی کرد که درصدند " جلوی پیشرفت ملت ایران و سایر ملت را بگیرند".

احمدی‌نژاد در بخشی دیگری از پیام خود اظهار داشت: "ملت ایران در طول تاریخ پیام آور صلح، دوستی، یگانه پرستی، اندیشه پاک، عدالت و مهرورزی برای همگان و حامی همه ملت‌ها بوده است".

احمدی نژاد "مشکل جهان امروز" را "عده‌ای صهیونیست نژادپرست" خواند که "با دست اندازی به مراکز قدرت و رسانه می خواهند جهان را در سختی و فقر و کینه ورزی نگه دارند".

نظرهای خوانندگان

Aghaye ahmadinejad ma hamye in biarzeshi va biehtarmi ro toye donya madyoone shoma hastim, iraniharo che be tarikh make tarikhi nadashtim, berid ye arezoo bendazid toye chahe jamkaran hamechiz dorost mishe

-- Persian ، Mar 22, 2007 در ساعت 05:21 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)