تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

محور شرارت و فیلم‌های ایرانی در جشنواره تیبورون آمریکا

در جشنواره فیلم بین‌المللی تیبورون که همزمان با یکم فروردین در آمریکا برگزار می‌شود "محور شرارت" و پنج فیلم از ایران نیز شرکت دارند.

بنا بر گزارش سایت جشنواره فیلم بین‌المللی تیبورون استنداپ کمدی "محور شرارت" که در آن سه خاورمیانه‌‌‌تبار با نام‌های احمد احمد، آرون قادر و ماز جبرانی(ایرانی‌تبار) نقش‌آفرینی می‌کنند در این جشنواره اجرا خواهد شد.


محور شرارت با شرکت ماز جبرانی

از دیگر فیلم‌های شرکت کننده در این جشنواره نماهنگی هفت دقیقه‌ای به نام "بانوی شرق" به کارگردانی مسلم منصوری است که به جنبش آزادی‌خواهی زنان ایران می‌پردازد. از مسلم منصوری که از آمریکا شرکت کرده است فیلم 9 دقیقه‌ای بازگشت نیز به روی پرده می‌رود.

فیلم 69 دقیقه‌‌ای رنگ عشق به کارگردانی مریم کشاورز نیز از آمریکا در این جشنواره حضور دارد.


عصر جمعه به کارگدانی مونا زندی

"گل یا پوچ" از ابوالفضل جلیلی ـ 98 دقیقه ، "عصر جمعه" ازمونا زندی حقیقی 79 دقیقه ، "رییس جمهور میر قنبر" ازمحمد شیروانی 79 دقیقه، "رو به غروب" از ایرج امامی 99 دقیقه، "باد ده ساله" از مرضیه وفامهر ـ 23 دقیقه و "درجه صفر" ساخته امید خوش‌نظر ـ 8 دقیقه انیمیشن نیز از ایران در این جشنواره به روی روی پرده می‌روند.

جشنواره فیلم بین‌المللی تیبورون که هرساله در کالیفرنیا برگزارمی‌شود هدف خود را نزدیک‌تر کردن فرهنگ‌های مختلف از طریق فیلم اعلام کرده است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)