تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

جزایری به اوین رفت

به دنبال اطلاعیه وزارت اطلاعات ایران مبنی بر دستگیری شهرام جزایری، غلامحسین محسنی اژه‌ای از انتقال وی به زندان اوین خبر داد.

وزیر اطلاعات ایران یكشنبه شب در گفت وگوی مطبوعاتی اعلام كرد: "سربازان گمنام امام زمان با همكاری قوه قضاییه و وزارت خارجه و با رعایت موازین قانونی، شهرام جزایری عرب را در یكی از كشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر و به زندان اوین منتقل كردند".


شهرام جزایری در مهرآباد. فارس

"غلامحسین محسنی اژه‌ای" در این گفت وگو افزود: "شهرام جزایری عرب ساعت ‪ ۱۸‬بعد از ظهر یكشنبه به فرودگاه مهرآباد منتقل و از آنجا روانه زندان اوین شد".

وی اضافه كرد: "پیش از این شایع بود كه خانواده وی به خارج از كشور انتقال یافته‌اند، این در حالی بود كه خودش در یكی از كشورهای حاشیه خلیج فارس پناه گرفته بود".

وی افزود: "اكثر مقام‌های كشور محل اختفای شهرام جزایری، قصد همكاری داشتند، ولی به علت این كه او با اسم مستعار در آن كشور زندگی می‌كرد، از شناسایی وی ناتوان بودند".

اژه‌ای اظهار داشت: "سربازان گمنام امام زمان نقطه اختفای او را به درستی تشخیص داده و با همكاری قوه قضائیه و وزارت امور خارجه او را دستگیر كردند".

وزارت اطلاعات ایران پیش از این با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که شهرام جزایری دستگیر شده است.


چهره جزایری پس از دستگیری کبود است. فارس

به گزارش ایرنا در بیانیه وزارت اطلاعات ایران آمده است:

"با عنايات الهی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و هماهنگی مسئولان قوه قضائيه مجرم فراری شهرام جزايري عرب دستگير شد. ... مقدمات انتقال شهرام جزايری به تهران در دست اقدام می‌باشد كه اخبار و گزارش‌های تكميلي متعاقبا به اطلاع امت شهيد پرور خواهد رسيد".

بنا بر گزارش های منتشر شده شهرام جزايری عرب يكم اسفند ماه و پيش از صدور حكم دادگاه دوم، در حاليكه در معيت مامورين مراقب جهت شناسايی اموال، در حال اعزام به‌محل استقرار كارشناسان منتخب دادگاه بود، متواری شد.

روزنامه‌ها و رسانه‌های ایرانی گمانه‌زنی می‌کردند که شهرام جزایری در یکی از کشورهای عرب خلیج‌فارس یا آلمان به سر می‌برد.

نظرهای خوانندگان

آیا حقیقت دارد؟ شنیده میشد که ایشان را در فرانکفورت دیدن؟ چطور از عمان سر در آورد؟؟

-- H ، Mar 18, 2007 در ساعت 07:38 PM

خدا را شکر که"سربازن گمنام امام زمان"!
"امتی شهید پرور" را شب سال تحویل از نگرانی رهاندند. چقدر این بیانیه آقایان کليشه ای و تحقير آميز است مثل هميشه.

-- قادر ، Mar 18, 2007 در ساعت 07:38 PM

به نظر چهره ایشان تغییراتی کرده! مطمئن نیستم که خودش باشه

-- بدون نام ، Mar 19, 2007 در ساعت 07:38 PM

یه کاسه ای زیر نیم کاسس

-- محمود احمدی نژاد ، Mar 20, 2007 در ساعت 07:38 PM

ما ایرانیها فقط بلدیم بهانه تراشی کنیم.مثل قوم بنی اسراییل هر کاری میکنن بهونه ای داریم و چیز دیگه ای میخوایم.فقط کافیه نظرات مردم رو قبل از دستگیری و الان با هم مقایسه کنیم.هیچ وقت سباسگذاری رو بلد نیستیم.فقط هم مربوط به کشور و دولتمون نیست ما حتی از کارا و احکام خدا هم ایراد میگیریم.(چرا باید 5بار نماز بخونیم؟چرا یکبار نخونیم؟چرا حکم ارث اینجوریه؟چرا باید حجاب داشته باشیم؟واسه چی باید 30 روز روزه بگیریم.30روز زیاده کاش یه هفته بود.چرا.....چرا.....).
کشورمون رو ما میسازیم.یه جا توی کتاب خارجی از زبان یه نویسنده که خاطرات زندگیشو در ایران نوشته بود خوندم که: (مردم ایران همیشه دنبال یه راهی واسه فرار از مسئولیت میگردن).ما همه چیزو به گردن اینو اون میندازیم.هر موضوعی که ببینی و نظرات مردم رو بخونی متوجه میشی که همه رو به سیاست دولت و مسئولین ربط میدن.بیاین یه کم خودمونو ببینیم.شاید لازمه خودمون هم تغییر کنیم....

-- fatima.dubai ، Mar 20, 2007 در ساعت 07:38 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)