تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

پلیس راهنمایی مامور امر به معروف می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد از سال 86 ، "بی احترامی به شئونات اخلاقی" و حمل سگ موجب معرفی راننده به دادگاه می شود.

حمیدرضا هاشمی در این باره گفت: "از سال آینده، پلیس راهنمایی و رانندگی، رانندگانی را که شئونات اخلاقی و اسلامی را رعایت نکرده و یا نسبت به حمل سگ اقدام می‌‏کنند، به دادگاه معرفی می‌‏کند".

به گزارش خبرگزاری کار ایران، حمیدرضا هاشمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "پلیس راهنمایی و رانندگی با افرادی که مزاحم نوامیس مردم می‌‏شوند یا شئونات اسلامی را رعایت نمی‌‏کنند، برخورد خواهد کرد".


رییس راهنمایی و رانندگی تهران نداشتن حجاب در خودرو و نمایان بودن خالکوبی‌های بدن را از مصادیق بی‌احترامی به شئونات اخلاقی خواند و پلیس راهنمایی را موظف به برخورد با چنین مواردی دانست.

به گفته هاشمی، داشتن "جرائم مشهود" و یا حمل سگ در خودروی شخصی منجر به معرفی راننده به دادگاه خواهد شد و ممکن است مدارک فرد نیز ضميمه پرونده شود.

نظرهای خوانندگان

باسلام
اینجانب ساکن اسلامشهر گواهینامه 5ساله ام راکه ازکرج صادرشده بودگم کردم ودستورالعمل صدورگواهینامه المثنی برای اسلامشهروکرج نیامده وبیش ازیک ماه است منتظرم تادستورالعمل صدورگواهینامه المثنی بیایدپس چرافقط این دستورالعمل فقط برای شهرتهران آمده ؟آنهای گواهینامه شان ازتهران صادرشده رنگ خونشان باخون اسلامشهریهافرق میکند؟آیاایران فقط درشهرتهران خلاصه میشودباتشکریک شهروندازاسلامشهر

-- شهروندبدبخت ازاسلامشهر ، Sep 17, 2007 در ساعت 04:36 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)