تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

چهارشنبه سوری بیش از ۱۱۰۰ زخمی داد

معاون اورژانس ایران از زخمی شدن 1117 نفر در جشن چهارشنبه سوری خبر داد.

رضا دهقان‌پور در این باره گفت: "دیشب همزمان با چهارشنبه سوری 1117 نفر در سراسر کشور به علت حوادث چهارشنبه سوری مجروح شدند که 887 نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس معاون اورژانس ایران در ادامه افزود: "اورژانس 115 کشور دیشب 490 ماموریت را در سراسر کشور برای کمک به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری انجام داد که از این تعداد ماموریت 258 مورد انتقال به بیمارستان و 230 مورد درمان سطحی و سرپایی در محل بود".

دهقان‌پور گفت: "از مجموع 887 مجروحی که دیشب به بیمارستانهای سراسر کشور منتقل شدند، 258 مورد توسط اورژانس و بقیه توسط نزدیکان خودشان به بیمارستان منتقل شدند".

به گفته معاون اورژانس ایران "بیشترین ماموریت اورژانس کشور در شهر قزوین با 85 ماموریت بود و پس از آن تهران با 81 مورد و گیلان با 51 مورد بیشترین ماموریت‌های اورژانس 115 کشور را به خود اختصاص دادن .... با این وجود میزان اعزام در تهران از همه شهرها بیشتر بود زیرا از مجموع 81 ماموریت در تهران 52 مورد به بیمارستان منتقل شند و 29 نفر در محل مداوا شدند و از 85 مورد ماموریت اورژانس در قزوین 34 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 51 نفر در محل مداوا شدند و این نشان می دهد که شدت جراحات مجروحان در تهران بیشتر بوده است".

دهقان پوراضافه کرد: "بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده به اورژانس کشور هیچ مورد مرگی بر اثر حوادث چهارشنبه سوری نبوده است".


معاون اورژانس تهران همچنین اظهار داشت: "بیش از 60 درصد حادثه دیدگان دچار سوختگی شدند و بقیه دچار حوادث دیگر مانند پارگی و جراحت در دست و دیگر نقاط بدن شدند".

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


گپی با یک آدم معمولی

میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۵

چهار ماه در تابوت می‌خوابیدم

وبلاگستان در سالی که گذشت

گفت‌وگویی با عباس کیارستمی