تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اعزام نیروهای یگان ویژه در شب چهارشنبه‌سوری

نیروهای یگان ویژه و گروه‌های اطلاعاتی ایران برای کنترل وضعیت معابر در شب چهارشنبه‌سوری در نقاط مختلف شهر تهران مستقر شده‌اند.


عکس از ایسنا

خبرگزاری دانشجویان ایران مستقر در ستاد فرماندهی پلیس تهران گزارش داد که انفجار مواد محترقه در میدان "تسلیحات" تهران به اندازه‌ای شدید بوده که باعث شده نیروهای یگان ویژه به منطقه اعزام شوند.

سرهنگ احمدی، رييس مركز اطلاع‌رسانی پليس پايتخت نیز گزارش داد که یک انفجار در بانک رفاه كارگران خيابان كارگر جنوبی، باعث شده تا نیروهای امدادی و پلیس برای بررسی بیشتر به این منطقه اعزام شوند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که از ساعت 14 امروز، ستاد بحران در مرکز فرماندهی انتظامی پلیس تشکیل شده که نمایندگان دادستان، استاندار، شهردار، قرارگاه ثارالله، سپاه پاسداران و اورژانس تهران در آن حضور دارند.

به گفته سرهنگ خانچرلی، گروه‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس از صبح امروز در وضعیت فوق‌العاده و آماده‌باش قرار دارند و نیروهای اطلاعاتی با لباس شخصی در شهر پراکنده هستند.
او اواخر شب گذشته دستور داد که مأموران مستقر در نقاط مختلف در صورت مشاهده "اغتشاش"، افرادی را که بی‌نظمی ایجاد کرده‌اند دستگیر کند.

دستگیری 327 نفر

رييس مركز اطلاع‌رسانی نيروی انتظامی تهران بزرگ پس از گفته های معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، آخرین آمار دستگیرشدگان حوادث چهارشنبه آخر سال را تا ساعت های پایانی روز 327 نفر اعلام کرد.

سرهنگ احمدی توضیح داد که افراد دستگیر شده در اختیار یگانهای انتظامی قرار گرفته اند تا در صورت لزوم برای آنان پرونده تشکیل شود.

محمد بيات، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداری تهران درباره حوادث حاشیه ای چهارشنبه سوری به خبرگزاری فارس گفت که حدود ساعت 20 به وقت تهران، انفجارمواد محترقه باعث شد دو منزل مسکونی در منطقه نارمک آتش بگیرد. در این حادثه هیچ‌کس مجروح نشده است.

بر اثر انفجار مواد محترقه در یک خانه دیگر در منطقه رباط‌کریم شهریار، چهار نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
اما سردار رادان رییس پلیس تهران تأکید کرد كه آتش‌سوزی بانكهای تجارت در نواب و رفاه در كارگر جنوبی هنوز تأييد نشده است. او گفت: آتش‌سوزي گسترده خودرو و منزل نيز نداشته‌ايم و تنها آسيب‌ديدگی و آتش‌سوزی جزئی بوده است.

رییس پلیس تهران به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت تا ساعت 21 روز چهارشنبه، در جریان 10 عملیات انجام شده در تهران، هیچ کس دستگیر نشده است.

او وضعیت کلی شهر را نسبت به چهارشنبه‌سوری سال گذشته آرام و بهتر توصیف کرد و گفت سعی بر این بوده که مراسم شب آخرین چهارشنبه سال به صورت سنتی‌تر برگزار و از میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر به محله‌ها منتقل شود.

خبرگزاری کار ایران به نقل از سازمان آتش‌نشانی و آخرین آمار اعلام شده، خبر داد: تاكنون 24 مورد آتش‌سوزی در نقاط مختلف تهران گزارش شده که هفت مورد آن آتش‌سوزی خودرو بوده است.

نظرهای خوانندگان

عکس اول صفحه رو کی گرفته ؟ دمش گرم عجب عکسی !!! واقعا قشنگه.

-- ali reza ، Mar 5, 2008 در ساعت 07:36 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)