تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

خاتمی: ایران برای رفع بحران هزینه بپردازد

محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کنونی ایران خواست تا در مورد مسئله هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی مصالحه کند تا از ایجاد بحران جلوگیری شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، محمد خاتمی خواستار "کوتاه آمدن" ایران در برخی مسائل شد تا از قطعنامه دوم شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر تحریم بیشتر ایران جلوگیری شود.

همچنین به نقل از روزنامه آینده نو چاپ ایران، خاتمی در مصاحبه‌ای با ویژه‌نامه نوروزی نشریه «صنعت و توسعه» افزوده‌است: "باید برای رفع بحران، با شهامت هزینه‌هایی را که لازم است پرداخت." او در مورد چند و چون این "هزینه‌ها" توضیحی نداد. خاتمی تصریح کرد: "می‌توان با دوراندیشی، تدبیر و شجاعت جلوی بحران را گرفت یا آن‌را به‌صورت دیگری که کمتر به ما لطمه بزند تغییر داد."

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، محمد خاتمی در جمع اعضاء هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران به موضوع رابطه ایران با آمریکا اشاره کرد. او در این زمینه گفت: "الان این تابو شکسته شده‌است و همین امر زمینه‌ای را فراهم می‌کند که با رعایت مصالح ملی بتوان مشکلات را ان‌شاءالله با هزینه کمتر حل کرد."

Khatami urges Iran to compromise on nuclear issue

نظرهای خوانندگان

جناب احمدی نزاد بدانند مردم ایران خواهان ارامش و تعامل با دنیا هستند.با تندروی وضع اقتصادی جامعه را بدترنکنندو زحمات امثال خاتمی را از چشم مردم نیندازند.

-- الناز ، Apr 3, 2007 در ساعت 01:45 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


نشستن میان دو صندلی

حرف مفت در لایه‌‌های زندگی

حیات جنسی انسان و تن فرد

«ما سه نفر هستیم» به روایت نویسنده

تجربه‌های تلخ آن دختر جوان