تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

گل‌شیفته فراهانی «سکوت» Silence

آوا: گل‌شیفته فراهانی
موسیقی: اسفندیار منفردزاده
کلام: پویان
اجرا: هم نوازان آرام
کلیپ: سارا رها‬

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

گر چه ماهيت اين اثر خوب و اثر گذار است و در شرايط كنوني وطن به دل مي نشيند ليكن به نظر ميرسد براي اينكه خانم گلشيفته فراهاني به عنوان يك خواننده بتواند در عرصه موسيقي ايران حرفي براي گفتن داشته باشد ضرورت دارد خيلي بيشتر تمرين كند و برخي از كاستي هاي اجرا را بر طرف كند ! البته من موسيقي دان نيستم اما به نظرم رسيد تا پذيرفتن خانم فراهاني به عنوان خواننده راه درازي در پيش اوست ! برايش آرزوي موفقيت دارم .

-- احمد ، May 3, 2010

گلشیفته عزیز و مهربان گرامی براستی تو نمونه واقعی انسان و زن آزاده هستی که با انتخاب آزاد اندیشیدان و زندگی کردن برایمان سرمشقی در زندگی مان شدی .برات روزهای خوش و با نشاط آرزو میکنیم. امیدواریم سکوت فریاد همه شود تا دیوار بلند جهل و تسلیم را ویران کند.

-- بدون نام ، May 3, 2010

wonderful words,beautiful song and fantastic performance by a talented actress.good luck to you all.

-- massoudalipour@gmail.com ، May 4, 2010

به این خانم زیبا و بسیار هنرمند تبریگ میگم .این اثر مهمی از تاریخ غمگیز معاصز ما هست .ساختمان صدای ایشان بسیار دلنشین بوده و مسلمن با کمک اساتید صدا. به هنر هنر پیشگی ایشان افزوده خواهد شد.

-- دکتر احمد فرزاد ، May 4, 2010

Thank you Golshifteh,
That's not a metter if she sings not very professtionel, but she ia very clever and brave.
Hey Ahmad , you can't find the key here, why she did that.? You think with your nose.

God bless IRAN.

-- javid ، May 5, 2010

واقعا این چیه؟ این رو هر کی می تونست خونده باشه. دوره این نوع سرودها خیلی وقته گذشته و گلشیفته هم اگر سعی داره فراموش نشه خوبه کارای دیگه انجام بده. من به این کار و گلشیفته نمره صفر می دم

-- dokhijan@yahoo.com ، May 5, 2010

به عنوان یکی از ارادتمندان خانم فراهانی که خاطرات بسیار خوبی با بعضی از فیلمهای ایشان دارم بسیار مایلم که حضور ایشان به عنوان خواننده پر مایه تر باشد. البته من سواد موسیقی ندارم و این را فقط به عنوان نظر و تشخیص یک شنونده عادی می گویم. به هر حال شنیدن صدای ایشان خالی از لطف نبود.
در ضمن ویدئو کلیپ هم خیلی معجون شده بود و گویا فقط صحنه های تاریخی را به هم چسبانده بودند بدون جهت گیری معنایی، شاید من متوجه نشده باشم ولی متن ترانه و نماهنگ آنقدرها که می توانست بیانگر خشم فروخورده و سکوت ناگزیر ما نبود. مثلا تصویر اکثر شاهان (از ناصرالدین شاه تا آیت الله خامنه ای) و مبارزین (از مشروطه خواه تا سبز) پشت سر هم ردیف شده است، خب همین؟ یا مثلا حالا موسوی یک وقتی هم با خامنه ای دست و روبوسی کرده باشد، خب که چی؟ چه ربطی دارد!؟
در پایان به اندازه خودم از تلاش فرهنگی همگی سپاسگزارم

-- ممدآقا ، May 7, 2010

سوالی که برای من بعد از دیدن این کلیپ ایجاد شده اینه که تولید کنندگان این کلیپ فکر می کنند چی تولید کردند؟ از لحاظ موسیقایی این کلیپ آنقدر ضعیف و بیخود است که نقد کردن آن بی معناست، خانم فراهانی هنوز تفاوت زمزمه کردن رو با آواز خوندن نمی دونه و خوانندگیشون هموتقدر تصنعیه که گریه زاری هاشون توی درباره الی
به نظر من انگیزه خانم فراهانی از خوندن این آهنگ فقط این بوده که فقط کاری کرده باشن و به دلیل عدم موفقیت در زمینه سینما پس از خروجشون از ایران با این کلیپ قصد داشتن از فراموش شدگی کاملشون جلوگیری کنن

-- حجت ، May 8, 2010

دختر خوب ایرونی دمت گرم خدا نگهدارت باشد خوش بحال بابات که چنین دختر شایسته ای دارد

-- ناصر ، May 8, 2010

بسیار جالب است که همیشه نظرات کاربران رادیو زمانه با بقیه 100% فرق می کند!

-- احسان ، May 9, 2010

به نظر من گل‌شیفته فراهانی نه بازیگر خوبیست و نه خواننده خوبی‌. یکی‌ از بد‌ترین ترانه‌های اخیر. در این جهان دیگر لازم نیست هنر داشته باشی‌ ، آشنا داشته باش و کمی‌ بر و رو بقیه ش درست میشه! جهان مسخره‌ای شده. به قول Jackie Brown در فیلم Jackie Brown وقتی‌ دوستش می‌‌پرسد هنوز cd player نخریدی؟ می‌‌گوید نه، میگوید آخه موسیقی‌‌های جدید دیگر فقط cd میشود. می‌‌گوید من به موسیقی‌های جدید گوش نیمکنم. دم آن دوران گرم که هر هنری احترامی داشت و مردم برای هنر زحمت میکشیدند.

-- بدون نام ، May 10, 2010

فیلم و موزیک و شعر بی ارزشی بود.انتظاری از خانوم فراهانی نیست چون هنوز جوان است و جویای نام اما آقای منفردزاده دست کم می باید در باره ی مقوله ی ( ارزش هنری ) مطاله کند . شمیم

-- بدون نام ، May 12, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)