تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

گلشیفته در هالیوود

گفتگوی گزارشگر TV Guide با گلشیفته فراهانی در نخستین شب نمایش فیلم «پیکره ای از دروغ» در هالیوود.
TV Guide اسم یک مجله آمریکایی است که در مورد برنامه های تلویزیونی هر هفته منتشر می شود.
این برنامه را از اینجا دانلود کنید

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

همه چیز خانم گلشیفته عالی بود!! فقط انتظار نداشتم که جلوی دوربین مصاحبه، نقش یک دختر خانم لوس آمریکایی رو بازی کنه و حالت هاش تقلیدی باشه...بلکه دوست داشتم خودش باشه....

-- پارسا ، Oct 22, 2008

etبا سلام
اتفاقا مننظرم یکم با این دوستمون که بالا کامنت دادن فق مکنه. به نظره من گلشیفته اصلا نقش یک دختر لوس امریکایی رو بازی نکردو بلکه بر عکس, اون خود واقعی گل شیفته بودش, شاد, خندان و پرانرژی!
مننمیدونم که چرا ما فکر می کنیم باید همیشه سنگین و تلخ و اخمو و ... باشیم..... بازیه گلشیفته رو حتی خود آمریکایی ها بعد از دیدن فیلمش و فیلم های قبلیش تحسین کردن.
من بهش افتخار میکنم که هرجور می خواد هستش.... و در واقع این حق هر کسیه.....که آزادانه رفتار کنه بی اینکه مورد قضاوت دیگران قرار بگیره!
خوش باشید.

-- احسان از کالیفرنیا ، Oct 23, 2008

با سلام
اتفاقا مننظرم یکم با این دوستمون که بالا کامنت دادن فق مکنه. به نظره من گلشیفته اصلا نقش یک دختر لوس امریکایی رو بازی نکردو بلکه بر عکس, اون خود واقعی گل شیفته بودش, شاد, خندان و پرانرژی!
مننمیدونم که چرا ما فکر می کنیم باید همیشه سنگین و تلخ و اخمو و ... باشیم..... بازیه گلشیفته رو حتی خود آمریکایی ها بعد از دیدن فیلمش و فیلم های قبلیش تحسین کردن.
من بهش افتخار میکنم که هرجور می خواد هستش.... و در واقع این حق هر کسیه.....که آزادانه رفتار کنه بی اینکه مورد قضاوت دیگران قرار بگیره!
خوش باشید.

-- احسان از کالیفرنیا ، Oct 23, 2008

اتفاقا به نظرم گلشیفته خودش بود . خود خودش.نمی دونم انگار بعضیا دخترهای ایرانی رو نمیشناسن که میگن گلشیفته ادای دخترای آمریکایی رو در آورده.مگه دخترای ما بی زبونن؟

-- مریم ، Oct 23, 2008

فیلم را دیدم و متاسفانه مالی نبود

-- بدون نام ، Oct 23, 2008

ببينيد همه چي خوبه و مو بر تنم سيخ ميشه وقتي گلي را كنار لئوناردو ميبينم و افتخار ميكنم . وقتي فيلم را هم ديدم (اون هم زيرنويس دار و ١٠٠٠ تومن خريدم) اين احساس غرور با من بود . ايراني هستيم ديگه دلمون براي هر چيز ساده اي خوش ميشه و خوش خوشان با همين حال هاي كوچيك مشكلات بزرگمون را فراموش ميكنيم . ولي از وقتي خانم گلشيفته فراهاني شده ميس گلي ، يه جورايي احساس بدي دارم . يعني ديگه گلشيفته مال ما نيست؟ يعني ديگه گل روش را روي پلاكارد هاي سينماهاي درپيت خودمون و سينماي با كلاس آزادي نميبينيم ؟ يعني ديگه ما حتي اسم اون را هم از راديو تلويزيون خودمون نميشنويم؟ يعني گلشيفته هم رفت كنار سوسن تسليمي و شهره آغداشلو تا هر چند سال اون را تو نقش هاي درجه چندم ببينيم ؟ ميگم خدا وكيلي تا زماني كه جولي و كيدمن و نايتلي تو هاليوود هستند ميشه آرزوي نقش دوم براي ميس گلي داشت ؟ يا اونجا هم حسادت هاي زنانه و قدرت هاي پنهان كارشون را ميكنند و بايد منتظر خانم گلشيفته فراهاني ٤٥ ساله باشيم كه برگردد و آرزوهاي بازي كرده مان را دوباره احيا كند ؟ خانم گلشيفته فراهاني: آخه ما هم آدم بوديم و آرزو داشتيم ازت يه امضا سر چهارراه وزرا كنار سينما آزادي ازت بگيريم . حالا بايد بيام تا گلدن پلازا سينما . ميدوني چقدر خرج بليطم ميشه ؟ ميسيز گلي فرهي؟

-- داود ، Oct 23, 2008

ای کاش برنامه های شهر فرنگ رو با فرمت های سبک و فشرده (مثل3gp) هم واسه دانلود میزاشتید...به خدا نه میشه با دیال آپ و بعد از گذشتن از فیلتر شکن برنامه رو نگاه کرد نگاه کرد نه دانلود...

-- مسعود ، Oct 23, 2008

به نظر من گلی واقعا خودش نبود همه چیش ادا بود چه طور متوجه نمیشین؟چرا میخواین خودتونو گول بزنین؟خانم فراهانی رفتی و برای همه جوونای ایرانی تصویر بدی جا گذاشتی کاش یه ذره ایرانی بودی حیف اون خاطره ها که تو برامون ساختی کاش یه ایرانی این کارارو میکرد
من نفسم از جای گرم بلند نمیشه میدونم خیلی تو این راه سختی کشیدی مگه بقیه نیستن مگه همین فرخ نژاد نیست رفت؟نه هنوز داره میجنگه ولی شما...

-- دختر ایروونی ، Oct 23, 2008

دوست عزیز پارسا چه چیز شما را وادار میکند فکر کنید آن گلشیفته ای که در فیلم های ایرانی می دیدید واقعی بوده و این یکی دارد ادا در می آورد؟ فکر نمی کنید بر عکس آن شخصیتی که در آن فیلم ها دیده اید باید مطابق ضوابط ارشاد بوده و اینجا که دیگر ارشادی در کار نیست گلشیفته هم خود خودش است؟ البته من هم او را از نزدیک نمی شناسم اما به نظرم راحت حرف زدن و خندیدن و شوخی کردن صد ها بار طبیعی تر است از اخم کردن و قیافه گرفتن و سر به زیر انداختن. و اصلا چه کسی گفته دختر های آمریکایی لوس اند؟ لابد چون رفتارشان آزادانه است و بلند می خندند و موقع حرف زدن توی چشم طرف مقابل نگاه می کنند لوس به حساب می آیند!

-- مریم ، Oct 23, 2008

فقط یه سوال
به نظر شما روزی می رسه ما ایرانی ها دست از قضاوت دیگران بر داریم، باور نکنبد اصلن نمی فهمم چب می گید؟ خودش نبود؟ لوس بود؟ امریکایی بود؟ خاطره بد گذاشت؟ باید شرایطو تحمل می کرد؟ چطور به خودمون اجازه می دیم اینقدر راحت قضاوت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

-- پری ، Oct 23, 2008

من فیلم مجموعه ای از دورغ را هفته پیش دیدم خیلي خوشم آمد. گلشیفته خوب بازی کرده است .امیدوارم کارش بگیره چون رقابت در هالیود خیلي سخت و مشکل است. اما این تصمیم رو باید خود گلشیفته بگیرد که گرفته است . ما باید یاد بگیریم به عقیده همه احترام بگذاریم . به آن دسته از خوانندگان محترم که معتقد هسنند که گلشیفته داره تقیلد میکنه و خودش نیست باید عرض کنم کجا این خانم و هنرمندان دیگرما آزادی این را داشتند تا خودشان را نشان بدهند که حالا این همه وکیل و دادستان و قاضي دارند با هم مجادله میکنند . آیا هر کس حجاب اجباری داشت و آن را برداشت ازخود گم گشته و معیار ش را در زندگي از دست داده اما اگر ماند و خون دل خورد و عافبت صدها فیلم تکراری بازی کرد ، از اصل خویش جدا نشده است . متاسفانه ما هنوز هم خیلي سطحي با مسائل برخورد مي کنیم.

-- شیرین ، Oct 24, 2008

سلام.
دانلود کنیم یا ببینیم؟

-- gajamoo2 ، Oct 24, 2008

من هم دقیقن با احسان از کالیفرنیا موافقم باید از اقای پارسا پرسید شما چند سال با خانوم گلشیفته فراهانی نشسته و برخواستید که مدانید نقش یک دختر لوس امریکایی رو بازی کرده و خوده واقعی گلشیفته نیست نخیر اقا شما دوست دارید اونطوری رفتار کنه که شما دوست دارید نه ان طوری که گلشیفته دوست داره باشه یک عمر در ایران مجبور بود تظاهر کنه ولی در امریکا مجبور به تظاهر نیست من که خانوم فراهانی را بسیار خوب دیدم

-- kia ، Oct 24, 2008

به دختر ایروونی اگر ایرانی این است که شما با این طرز برخوردتان نشان دادید همان خدا رو شکر که خانوم فراهانی ایرانی رفتار نکرد از کامنت اخر خانوم مریم یاد بگیرید انسانیت را.

-- kia ، Oct 24, 2008

برای آدمای وطن فروش متاسفم... حالا توی گلشیفته فراهانی نمی تونستی تو ایران پیشرفت کنی که رفتی امریکا؟ نمی تونستی تو ایران یه فاطمه معتمد آریا بشی؟ فکر می کنی تو ایران اونقدر خوب بودی که بری کنار بهترینای هالیوود؟ حالا همه ببینید من کی گفتم، اگه از گلشیفته فراهانی در فیلمای مخالف با سیاست های ایران استفاده نکردند. وگرنه دلیلی نداره که با وجود آنجلینا جولی، نیکول کیدمن، کامرون دیاز و خیلی ستاره های هالییودی از یه بازیگر ناشناخته در سطح بین المللی استفاده کنند. من بدم نمی یاد که بازیگرای ایرانی بین المللی بشن و شناخته بشن ولی نه به قیمت زیرپا گذاشتن ارزش ها و اعتقادات ملی و دینی. منتظر آینده و عاقبت سینمایی گلشیفته فراهانی باشین.

-- آرمان ، Oct 24, 2008

حالا چرا همه گیر دادید به اینکه خودش بود یا نبود. به هر حال ما چقدر بدبخت شدیم که وقتی یک هنر پیشه ما را تلویزیون امریکا نشان میده مو به تنمان سیخ می شه و افتخار می کنیم !

-- pedi ، Oct 24, 2008

1. انقدر داوری نکنید آن هم وقتی که کسی از شما نخواسته. این یک متلک نیست کاملا جدی است. دلیلی نداری این همه داوری از طرف کسانی بشود که مسائل شخصی یک نفر دیگر به آنها ربطی ندارد.
شخصا امیدوارم گلشیفته در راهی که رفته بتواند خوب عمل کند. حالا این خوب منظورم چیست حقیقتش یعنی مورد پسند من ولی توقعی در کار نیست! بهتر است این را یاد بگیریم که حق توقع داشتن نداریم.
موفق باشی گلشیفته

-- علی ، Oct 24, 2008

با سلام
من نمیدونم تو این مصاحبه چی غیر عادی بود؟ اینکه این دختر بیچاره بگه من منتظر فردا هستم که ببینم چی میشه. آره هیچ چیز غیر عادی تر از این نمی تونه باشه که شما بخاطر بازی تو یه فیلم یا برداشتن حجاب زورکی چیزی که حتی تو گذاشتنش کسی نظرت رو نپرسید که حالا تو برداشتنش بشی شمر. حالا چی شده که همه دایه مهربان تر از مادر شدن. گاهی اوقات به این خودخواهی این ملت که ناشی از از یک توهم تاریخی و شکست معیارهای اخلاقی و یه مشت خرافه پرستی در ابتدائی ترین شکل اون که تنها برای فریب ملتی ساخته شده افسوس میخورم که باعث شده به این شکل وهیبت نمود پیدا کنیم که هر چیزی و بتونیم با معیارهای خودمون قضاوت کنیم. که من انسان که حالا خدا زده پس کله ام و تو ایران به دنیا اومدم حق زندگی ندارم. ابراز این افکار فاشیستی از بعضی از دوستان تنها حکایت ملتی هست که هنوز در دایره ساده ترین مسائل گم شده و نمیخواد واقعیت دنیای خارج رو ببینه. بیاین به حق هم دیگه احترام بذاریم این دختر رو به خاطر گناه نکرده مجازات نکنیم ما میتونیم هر کس رو هر جور که هست بپذیریم چرا دنیای ما یا سیاه یا سفید. یعنی این وسط هیچ چیز دیگه ای نیست. این دختر حق حیات داره و حق انتخاب و ما تا وقتی یاد نگرفتیم به این حق احترام بزاریم نمی تونیم از دایره این استبداد ذهنی که در اون گرفتار شدیم خارج بشیم.

-- الیاس ، Oct 25, 2008

بیشتر جوانهای ایرانی دوست دارند بروند غرب و در راس آن هم آمریکا.
بعضی ها پناهنده و صرف هزینه برای درست کردن مدارک جعلی برای اخذ پناهندگی.
بعضی مهاجرت و گذران جوانی خود در صف سفارت خانه ها.
بعضی با تحصیل.
خوب اینهم یک طریقه.
اگر مشکلی است داخل است.
خانم گلشیفته که ادعایی نداره.
خانم معتمدآریا یا سوسن تسلیمی را چه نسبتی است باگلشیفته فراهانی؟

-- عمید ، Oct 25, 2008

سلام
یادمون نره که این خانوم هم مثل همه ما اول به فکر خودش و نقش احتمالی بعد در هالیود هست. قهرمان ملی نیست و و روی سلیقه من و شما هم کار نمیکنه. من یواشکی یکم بهش افتخار میکنم. یکمم ازش دلخورم که انگار شوهرداره:-(. دمش گرم و خوشبخت باشه.
سینا>

-- sina ، Oct 25, 2008

این طفلی بعد اون همه اشوب و تهدید(سخنان اقای مسول ارشاد من و شما) که برا چند دقیقه بازی در یک فیلم شد چجور میتونه عادی یا "خودش" باشه. اصلان کی میدونه خودش کی یا چی هست شاید اصلان خود "خودش" باشه. روی ؛فرش قرمز؛ هالی وود کی تا حالا "خودش" بوده. من رو دعوت کنن که از ترس خودمو میزنم به مریضی و میرم سر کشاورزیم. همین انجلینا جولی اگه" خودش" باشه و مثلان بیاد از دل درد بچهاش و اخم "برد پیت" و کمر دردش بگه به چه درد من میخوره من خودم کمر درد دارم.اصلان اعتقادات ملی و دینی ایجاب نمیکنه که من نیکل و کامرون اینا رو بشناسم. انجلینا ولی فکر کنم ابا اجداد ایرونی داره به تیپش میخوره هر چند امریکا "لوسش" کرده. حالا منم گفتم نظرمو بدم. اینجا انگار بدون تملق و فکر کردن و سواد زیاد چاپ میکن.
ارادتمند
روستا

-- sina roosta ، Oct 25, 2008

گلی گلی خیلی باحالی . هالی وود و عشق حال دیگه. ایران نریا.اخه همه میگن این دختره خل شده چون میخنده! لوس شده چون شاد!
دختری خوبه که گریه کنه. سرش پایین باشه.درس بخونه.خانم دکتر بشه! نتیجه: جامعه افسرده با فکرهای خسته. ایرانی های شاد و دوست داشتنی وخونگرم کجای این تاریخ هفت هزار ساله جا موندن!

-- khosro ، Oct 25, 2008

به نظر من تو دنيا هر کاری بکنی 50% آدما موافقن باهات 50% مخالف. اين در مورد آدماي بزرگ تاريخ، علم، هنر و ... صادق بوده و هست. پس به نظر من کاريو بکن که دلت می خواد و به اون گواهی ميده. به گلشيفته تبريک می گم و ازش می خوام قوی باشه.
یا علی

-- سامان ، Oct 25, 2008

سلام
من فیلم ندیدم ولی گلشیفته کار خوبی کرد رفت امیدوارم اونجام موفق باشه

-- نسترن ، Oct 26, 2008

گلی جان خوشحالم که ایران و(سینمایش؟)را به عقب ماندگی هایش رها کردی...
یاعلی

-- محسن ، Oct 26, 2008

با درود،


امیدوارم مردم گلشیفته را در گذر زمان فراموش نکنند و او همانند بسیاری دیگر از هنرمندان و هنرپیشگان هالیوودی و غیر هالیوودی در نداری و گمنامی از این دنیا نرود. این البته بیشتر به خود وی بستگی دارد که چگونه از نام و شاید ثروتی که از این راه برایش فراهم آید بهترین بهره جویی را بکند.


با سپاس،

-- شرمين پارسا ، Oct 27, 2008

حیف شد که گلشیفته رفت. فقط یک سوال برام مونده. خدا نکنه خرابش کنند

-- فریاد ، Oct 27, 2008

good job by golshifteh, I am quite amazed that shespeaks well English, but good for her:)

-- Alireza ، Oct 27, 2008

دانه باشی مرغکانت برچنند غنچه باشی کودکانت برکنند
دانه پنهان کن بکلی دام شو غنچه پنهان کن خار سر بام شو
افرین به گلشیفته که چه با حجب و حیا حرف زد... افرین به ایشون و خانواده محترمشن..مخصوصان پدرش که هنرمنده بزرگ و متین هستند..

-- Behzad ، Oct 28, 2008

با نظر الیاس کاملا موافقم. گلشیفته یه دختر آزاد ایرونیه که حق داره هر تصمیمی میخواد در زندگی بگیره. افکار پوسیده و اعتقادات پوچ یک عده خرافه پرست نمیتونه سد راهش بشه!...درضمن من فیلم رو در تورنتو در روز اول نمایش دیدم، بازی کوتاه گلشیفته زیبا و خود فیلم کاملأ سرگرم کنده بود . برای این هنرمند ایرانی آرزوی موفقیت میکنم.

-- shohreh ، Nov 1, 2008

این سیاست مسخره آمریکایی حتی تو مصاحبه هاشون از هنرپیشه هام ریشه داره ! اگر یه کم به جمله یی که خبرنگاره واسه ترجمه به گلشیفته دقت کنی میفهمی! می خواست بهش بگه تو خوش شانس بودی که الان تو یو.اس هستی ! وگرنه بهتر از تو زیاد بودن!

-- انسیه اکبری ، Nov 4, 2008

خانم انسیه اکبری سلام،
لطفاً زود قضاوت نکنید. مصاحبه گر گفت خوشبختم و بعد خودش ترجمه کرد که منظورش این بود که از آشنایی با شما خوشبختم. گلشیفته خوب متوجه نشد و فکر کرد خوشبختم یعني خوشبخت و خوش شانس هستم. وقتی گل شیفته خوشبختم رو به انگلیسی به اشتباه ترجمه کرد مصاحبه گر خیلی تعجب کرد و گفت من گفتم از دیدن شما خوشبختم.
:-)

-- xxx ، Nov 5, 2008

She is definitely flirting with the guyg!!! that's why he says I have a "FIANCEE"!!!! hanooz naymoomade shoroo karde!!!!!!!!!!!!!!!!

-- khaale zanak! ، Nov 6, 2008

با سلام
. رفت خودش و بد بخت کرد آیندش همه چیز شو خراب کرد با این وضع تحسینش می کنید.
متاسفم

-- کسی ، Nov 6, 2008

به نظر من هرکسی اختیار خودشو داره که چطور و چگونه زندگی کنه. اینا که مخالفن آخه چرا یه ذره فکرشونو تکون نمی دن که اگه به خودشون همچین پیشنهادی بدن با کله می رن؟

-- مانی ، Nov 7, 2008

میدونین گلشیفته به خاطر بازی تو این فیلم از نظر روزنامه کیهان فاسد خونده شده اما اگه اخوندی از همدان فیلم سکسیش بیرون بیاد فاسد که خونده نمیشه کارش بعدا با فتوا شرعیم میشه... لطفا به گلشیفته خرده نگیرید

-- مهرداد چالوس مازندران ، Nov 9, 2008

واقعا خیلی ملوس شده بود دمش گرم حال کردیم

-- مهدی از ترکیه ، Nov 10, 2008

گلی جان خوشحالم که ایران و(سینمایش؟)را به عقب ماندگی هایش رها کردی...
;kaleman moafeaghaaaaaaam

-- baharan ، Nov 17, 2008

دخترایرانی با حیاست اما این دختر بی حیاست

-- مهدی ، Feb 4, 2009

خدا به داد اون دنياش برسه كه به خاطر اين دنيا فروختش.

-- بدون نام ، Nov 30, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)